תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שרצית לדעת על טורקיז אבן הולדת חודש דצמבר

טורקיז זאת אבן נפלאה, המשמשת כאבן חן מזה אלפי שנים. ההיסטוריה העתיקה של האבן היקרה, הופכת אותה לרעיון נפלא כמתנת יום הולדת או אפילו כמתנה לעצמנו. אם אתה או את מחפשים להפתיע או להתחדש עם תכשיט מלהיב, תכשיטי זהב טורקיז יתאימו כמו כפפה ליד .

הרעיון המקסים של אבן הולדת

המונח אבן הולדת מייחס ערך מיוחד לסוגים של אבנים טובות (אבני חן, אבנים יקרות), המקושרות עם חודשי השנה. על פי המנהג, שהחל לפרוח לפני כמה מאות שנים (אף שמקורו עתיק יותר), לכל אישה יש תכשיט ייחודי המתאים לה, לפי החודש בו נולדה. על פי המסורת הרוחנית הזאת, שנועדה להביא שפע, מזל וברכה, נשים ילידות דצמבר מרגישות חיבור חזק לאבני הטורקיז. משום כך, לקראת סוף השנה האזרחית, זה הזמן להביט מקרוב באבני הטורקיז המשמשות לייצור תכשיטים בשלל צבעים, גדלים וצורות.

טורקיז, אבן בצבעים נפלאים

אחד הדברים היפים עם אבני טורקיז, זה הצבע המיוחד. למעשה, ישנן אבני טורקיז שבוהקים בצבעים שונים. ישנן אבנים זוהרות ומבריקות בצבעי ירוק כחול . יש אבני טורקיז מקסימות אשר מבריקות בכחול יפהפה. יש גם תכשיטי זהב טורקיז עם אבן מדהימה בצבעי ירוק-טורקיז. מכיוון שכל אחד מהצבעים הללו הולם סגנון ייחודי ואישי, כל אחת תוכל ליהנות עם תכשיט אישי שהולם אותה.

וזה המקום לומר כמה מילים על האבן הקלאסית הקדומה. אבן חן זאת שימשה כבר מזמן בעיצוב תכשיטים וחפצי נוי. מקורה של האבן מאזור טורקיה של ימינו אך היא נכרית כיום גם במקומות נוספים בעולם. היא יכולה להתאים מאוד למתנה, גם בזכות מה שהיא מסמלת. בין היתר, היא מסמלת רוך וחיבה, בריאות ואהבה, אושר ומזל. יש הרואים בה סוג של עידון, יותר מאשר אבנים מסותתות ומבהיקות יותר.

קרדיט תמונה: יח”צ

שילוב טורקיז וזהב, שילוב מנצח

כמו בהלבשה עילית, גם האופנה בעיצוב תכשיטים משתנה מעת לעת. הסטייל העדכני כיום, מצא כי שילוב של אבני טורקיז ביחד עם שילוב הצבע של תכשיטי זהב נוצצים ויוקרתיים, הוא שילוב מנצח. זה ניכר לא רק בחלונות הראווה של חנויות התכשיטים הנבחרות. זה ניכר לא רק בקטלוגים או באתרי התכשיטים המובילים. זה ניכר לא פחות, גם בחיפושים שאנשים עושים אחר מתנה יוקרתית, עבור אנשים שהם אוהבים. תכשיטי זהב טורקיז הם המילה האחרונה והרבה אנשים מחפשים אותם בתור מתנה לקראת סוף השנה. אבל שלא תהיה טעות – לא מדובר בתכשיט נדוש אלא להפך. הרעיונות העיצוביים של תכשיטים ממין זה הם אין סופיים. קיימים כל כך הרבה עיצובים שונים וכל כך הרבה דוגמאות, כך שמדובר על משפחה ענקית של תכשיטים נפלאים. זו הסיבה שזהו פתרון איכותי, יפה ויוקרתי, כמתנה לאנשים שאוהבים. אגב, ישנה מסורת עתיקה אשר גורסת כי הסגולה הכי חזקה של אבני טורקיז היא הגנה מפני עין הרע. תסכימו בוודאי שלקנות תכשיט יפה עם מזל, זה תמיד רעיון טוב. 

סוגי תכשיטי זהב טורקיז

אם נרצה לערוך רשימה של סוגים שונים, של תכשיטי זהב טורקיז, זו תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית. מסתבר כי כמעט כל סוג של תכשיט זהב, ניתן לקשט ולהעשיר בעזרת אבני טורקיז טבעיות ומהממות. ניתן למצוא צמידי זהב עם קישוטים מאבני טורקיז. ניתן להשיג טבעות עם אבני טורקיז באחד הצבעים היפים (לרוב, סגול או כחול או ירוק אבל גם צהוב וצבעים נוספים). ניתן להשיג שרשראות עם תליונים מזהב, בשילוב מרהיב שכל כך כיף להעניק כאבן הולדת דצמבר. אפילו תכשיטי סיכות מזהב, בעיצובים מעודנים, יכולים להתאים עם שיבוץ אבני טורקיז מקסימות.

למי מתאים לקנות אבני הולדת טורקיז משובצות בתכשיטים

כעת בוודאי תרצו לדעת את מי מתאים להפתיע עם תכשיטי זהב טורקיז, בעיצובים מרהיבים. התשובה היא שאלה תכשיטים שמתאימים לכולן! נשמח להרחיב על כך יותר. תכשיטי זהב משובצים עם אבנים טובות, נחשבים לקלאסיים. אפשר להעניק אותם לבת שחוגגת בת מצווה או לחברה, שנולדה לקראת סוף השנה. תכשיט בעיצוב מרהיב יכול להתאים כמתנה לאימא שנולדה בדצמבר או לארוסה שנולדה בחודש האחרון של השנה האזרחית.

וזה לא רק מסוג התכשיטים שאותם מעניק גבר לאהובתו. הורים יכולים להפתיע את הבת המתבגרת, עם תכשיט שהולם את גילה ואת סגנון הלבוש שלה. זה תכשיט שיכול להתאים כשעורכים לסבתא יום הולדת עגול לרגל גיל מופלג. אפשר להעניק תכשיט מזהב בשילוב טורקיז, כמתנה משותפת מצוות העובדים, לבוסית שיום הולדתה הולך ומתקרב. וכמובן, זה מתאים מאוד גם לאישה שרוצה לפנק את עצמה, עם תכשיט מרהיב לקראת סוף השנה.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x