תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כמה זמן לוקח ניקוי ריפודים מקצועי עם נקי ברגע?

החלטתם להזמין ניקוי ריפודים מקצועי וכעת אתם מעוניינים לדעת כמה זמן לתכנן עבור הניקוי. במאמר הבא נסביר את כל מסגרת הזמנים כאשר מבצעים ניקוי לריפודים בבית הלקוח.

קביעת זמן לניקוי

ניקוי מקצועי של בדים וריפודים המגיע עד בית הלקוח מאפשר לכם להנות משירות ניקוי ריפודים מכל הסוגים , בין היתר ספות, מזרנים, שטיחים וכדומה. כדי שיגיע אליכם מנקה כזה, עליכם להתקשר אל חברת הניקוי טלפונית ולקבוע זמן שנוח לכם. זה יכול להיות בשעות הבוקר, הצהריים או הערב. לרוב, אם אין עומסים מיוחדים, חברות הניקוי עובדות בפריסה ארצית ולכן ניתן לקבוע את הניקוי דיי מהר, לפעמים אפילו מהיום למחר.

עבודת הניקוי בפועל

עבודת הניקוי בפועל תלויה בכמות הריפודים או הבדים שתרצו לנקות וגודלם. לרוב, עבודת הניקוי לכל פריט בגודל בינוני ייערך בטווח של 30 – 60 דקות לכל היותר. המנקים המקצועיים מבצעים ניקוי ריפודים בשיטות מתקדמות הכוללות עבודה באמצעות מכונת ניקוי מקצועית שמחדירה חומרי ניקוי ייחודיים ויונקת את הכתמים והלכלוך. שיטות הניקוי המקדמות עושות עבודה יסודית במינימום זמן ומאפשרות לכם לקבל פריטים נקיים מכתמים ולכלוך כחדשים.

אפשר לומר זהו פתרון יעיל שמאפשר לכם לשמור על הפריטים שלכם וחוסך מכם לרכוש פריטים חדשים רק בגלל שהוכתמו או צברו המון אבק עיקש. בניקוי כזה אתם לא יוצאים מהבית וחוסכים המון זמן יקר בהעברת הריפודים שלכם למקום שמנקה אותם.

המתנה עד לייבוש מלא

 החלק האחרון של הניקוי הוא ההמתנה עד לייבוש מלא. פעולת היניקה של המכונה המקצועית מאפשרת לכם לקבל ריפודים 70 אחוז יבשים, אך יש צורך להמתין על לייבוש של ה-30 האחוזים הנותרים כדי לשוב ולהשתמש בהם. לצורך העניין, אם ביצעתם ניקיון על ספה, אתם חייבים להמתין עד שהספה תתייבש לחלוטין על מנת לשבת עליה. תחילה נאמר, כי זה לא נעים לשבת על ספה לחה ושנית, ייבוש מלא ימנע מצבים של עובש. הייבוש של הפריטים צריך להתבצע באוויר הרגיל שבבית. אם נחזור לדוגמא של הספה, אפשר להמתין כשלוש עד ארבע שעות והספה תהיה יבשה לחלוטין ותוכלו לחזור להשתמש בה.

בכל מקרה מדובר על זמן יחסית קצר, אם אנו משווים ניקוי ספה במפעל ניקוי, ששם תצטרכו לחכות לפחות שבועיים עד החזרה של הספה אליכם הביתה.

לסיכום, ניקוי ריפודים ובדים בבית הלקוח הוא תהליך קצר מאוד המתפרש על כמה שעות בלבד. התהליך היעיל הזה חוסך לכם המון זמן וכסף ואתם לא צריכים לרכוש שום דבר מחדש, כי זהו תהליך שבסופו הכתמים יוסרו מהריפודים.

המאמר באדיבות חברת נקי ברגע

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x