תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כמה עמלה לוקחים על החזרי מס?

יותר ויותר ישראלים מגלים בשנים האחרונות את הקלות הרבה בה ניתן לקבל החזרי מס. אתרי האינטרנט השתפרו והפכו קלים יותר להתמצאות וביניהם גם האתר והמערכת של רשות המיסים, הידע של האזרחים גדל והעסק הפך נגיש יותר. עדיין מעל 50% אחוז מפספסים את הרכבת ולא שולחים בקשה להחזר מס. אזרחים אלה מוותרים על מעל 5000 שקלים בממוצע הניתנים לכל אזרח שמתעקש ובכל זאת מגיד בקשה להחזר מס. כמה עמלה לוקחים על החזרי מס? במאמר הבא תבינו כיצד זה עובד:

הדרך הבטוחה להחזר מס באינטרנט – חברת זכותך           

אנו חברה המתמחה בהחזרי מס מכל הסוגים עבור שכירים, עצמאים וחברות ומגישים בקשות להחזרי מס בהצלחה רבה עבור מאות לקוחות בשנה. דרכנו אפשר לשלוח בקליק בקשות מסודרות להחזר מס ואחוזי ההצלחה שלנו גבוהים במיוחד תודות לניסיון הרב שצברנו בתחום, הידע המקצועי שלנו וההכרה שלנו את התחום ברמה הגבוהה ביותר.

איך בודקים אם מגיע לי החזר מס – זכותך!

דרכנו תוכלו לבדוק בקלות וללא עלות האם מגיע לכם החזר מס. העמלה שאתם משלמים על פתיחת התיק ושליחת הבקשה להחזר מס לרשות המיסים תשולם רק במידה והבקשה תאושר. גובה העמלה נע בין עשרה לחמישה עשר אחוז משווי החזר המס הכללי שתקבלו. למשל אם אתם זכאים להחזר מס בגובה 7000 שקלים העמלה שתשלמו לחברת החזרי המס שתבצע עבורכם את העבודה ינוע בין שבע מאות לכאלף שקלים. הבדיקה כאמור חינם ורק במידה ואושרתם תשלמו עמלה. אנו עושים את כל העבודה ודאוגים לעקוב אחר התשובה והאישור

כמה עמלה לוקחים על החזרי מס?

זכותכם להגיש בקשה להחזר מס באינטרנט או להגיש בקשה להחזר מס בדואר אך הדרך הבטוחה והמהירה ביותר אם דרך חברת זכותך! שכבר מכירה את התהליך ומבצעת אותו בצורה חלקה וללא טעויות שעלולות לעכב את הבקשה שלכם במקרה הטוב אם תגישו אותה לבדכם או במקרה הגרוע לפסול אותה  מקבלת אישור ! 

זכותך לדעת – איך בודקים אם מגיע לי החזר מס – חברת זכותך!

אז כמה עמלה לוקחים על החזרי מס? עשו סקר שוק וגלו כמה חברות אחרות גובות על העבודה וכמה זמן לוקח להם לבצע אותה. חברת זכותך מתחייבת למחיר הטוב ביותר עבור העבודה הטובה ביותר להחזר מס באינטרנט. גלו עכשיו איך בודקים אם מגיע לי החזר מס – זכותך! לדעת כמה מס מגיע לך ואיך לקבל אותו בצורה המהירה והבטוחה ביותר וחברת זכותך מספקת לך את שני הפרמטרים האלה!

הדרך הטובה ביותר להחזר מס באינטרנט

כיום ניתן לבצע מגוון פעולות דרך האינטרנט וגם רשות המיסים מאפשרת ללקוחות רשומים לבצע מגוון פעולות. על מנת ליהנות מטיפול מהיר וגישה למענקים והחזרי מס יש צורך ברישום למערכת והזנת כל הפרטים האישיים. לאחר שנרשמתם תוכלו לגלוש באתר רשות המיסים, לקבל מידע כללי ואישי חשוב, להגיש בקשה לקבלת מענקי עבודה, מענקי קורונה, החזרי מס ועוד. כמו כן תוכלו לעדכן את הפרטים במידה ויש בכך צורך כגון חשבון הבנק שלכם אם עברתם בנק וכדומה.

איך בודקים אם מגיע לי החזר מס – זכותך!

בנוסף תוכלו להוריד טפסים ולהעלות מסמכים רלוונטיים לבקשות שלכם וכן להתכתב עם פקיד שומה או נציג מטעם רשות המס שיענה על שאלותיכם בנושאים כלליים או אישיים. ניתן לעשות זאת גם דרך מערכת מפ”ל (מרכז פניות לציבור). מס הכנסה מאפשר לאזרחים רשומים לבצע מגוון פעולות, למלא בקשות למעניק עבודה, למלא ולשלוח דוחות סוף שנה עבור עוסקים פטורים ועוסקים מורשים ולהפיק מגוון דוחות רלוונטיים הגרושים לכם כגון אישור ניהול ספרים, טופס מס במקור ועוד.

חברת זכותך יכולה לייצג אתכם מול רשות על הצד הטוב ביותר ולחסוך לכם זמן והתעסקות בנושא שאינכם בקיאים בו. בדיקת הזכאות להחזר מס חינם! אנו לא גובים עמלה על פתיחת התיק ושליחת הבדיקה לזכאות והבקשה להחזר מס אלא רק גובים תשלום במידה של הצלחה לפי אחוז מהסכום שתקבלו.

החזרי מס ניתן לקבל עד 6 שנים אחרוה בשל מגוון סיבות אישיות, מקצועיות או רפואיות. רוב הבקשות להחזר מס הינם החזרי מס הכנסה לשכירים ונובעות מאזרחים שעבדו באופן לא רציף במהלך כמה שנים, הפסיקו או החליפו עבודה, יצאו לחל”ת, פוטרו או התפטרו ועוד שורה ארוכה של סיבות שונות בזכותן אפשר לקבל החזר מס בשווי אלפי שקלים בשנה ועד שש שנים אחורה!

בודקים ומגלים – חברת זכותך – החזרי מס בקליק

הקדישו כמה דקות לנושא ותבינו שאין לכם מה להפסיד אלא רק מה להרוויח! בסך הכול עליכם להשיג כמה טפסי 106 ולמלא טופס עם פרטים אישיים. אנו נעשה את שאר העבודה ונדאג לכך שרשות המס תקבל מכם בקשה מלאה ומסודרת להחזר מס, בקשה שתאושר ובהקדם האפשרי תקבלו את כל הכסף ישירות לחשבון הבנק לכם!

פנו אלינו עם כל שאלה הקשורה להחזרי מס עוד היום ונשמח לעזור!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x