תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

לברך מישהו מהלב עם מילים של אנשים אחרים

במעגל החיים יש לא מעט אירועים משמחים שמארגנים לכבודם אירועים או שטורחים ליצור קשר ולברך. במידה ומדובר באירוע שמארגנים הרי שלבטח יהיה בו חלק של הקראת ברכות או שיהיה צורך לכתוב ברכה ולצרף למתנה שקונים למי שחוגג. זה השלב שבו הרבה אנשים נתקעים ולא יודעים מה לעשות. הם מתקשים להביע רגשות ולכן קשה להם מאד לכתוב ברכות, להביע איחולים או לשתף ברגשות שקשורים באותו אדם שאותו מברכים. בדיוק לעזרתם של אנשים כאלה יש כיום אתר אינטרנט מצוין שנקראת עדן ברכות ובו אפשר למצוא אינספור ברכות למגוון רחב של אירועים או דמויות מפתח בחיים. כך אפשר לקבל רעיונות או להבין מה הדרך הכי נכונה לבנות את הברכה. יש לא מעט אנשים שלאחר שיקראו ברכות של אחרים יהיה להם קל יותר לכתוב בעצמם.

היתרון הגדול של ברכות בקליק

כאמור, עידן האינטרנט וההודעות המיידיות גרם לכך שאין זה פשוט עבור אנשים להביע את הרגשות שלהם או לומר את אשר על ליבם, גם אם מדובר באנשים שמקורבים אליהם ומוערכים על ידם במיוחד. כך למשל, אם קוראים ברכה לגיל 40 שמישהו אחר כבר כתב, אפשר לקבל רעיונות למה שייכתב בברכה האישית. לפעמים כל מה שצריך זה לקחת מילים של מישהו אחר, להחליף אותן בכאלה שמתאימות לאנשים ספציפיים אחרים שחוגגים או מציינים אירוע וכך נוצרת תוך פרק זמן קצר ברכה אישית ומותאמת לכל הנסיבות. ההשראה מברכה של מישהו אחר יכולה לשחרר חסמים פסיכולוגיים שאנשים חשים כאשר עליהם לכתוב ברכות ולכן אתר זה יכול לעזור להם מאד להשתחרר ופשוט לכתוב. לפעמים אחרי שקוראים ברכות של אנשים אחרים פתאום המילים יוצאות לבד ואז לא חייבים אפילו לעשות שימוש במילים האחרות שקוראים בברכות מאנשים זרים.

כשהברכה מגיעה מהלב

אין ספק שברכה אמיתית שיש בה מילים שמגיעות מהלב יכולה לרגש ולגעת הרבה יותר מכל מתנה או חפץ גשמי, גם אם מדובר במתנה שנחשבת למוצלחת ומתאימה מאד. מילים הן נכס רוחני שנשאר לנצח בלב, בראש ובתודעה ולכן לפעמים ברכה מרגשת תהיה הרבה יותר נכונה ומתאימה מכל מתנה, ללא קשר לסכום הכסף שהושקע בה. ברגע שמוצאים את האתרים או הפלטפורמות שבהם אפשר להיעזר על מנת לכתוב את הברכה אין ספק שזה ילך הרבה יותר בקלות ולכן מומלץ להכיר את האתרים האלה ולדעת איפה למצוא אותם מספיק זמן מראש לפני האירוע המדובר. כך יהיה מספיק זמן להכין את הברכה, להיזכר בכל אותם רגעים חשובים ומשמעותיים שרוצים להזכיר בברכה וכמובן לכתוב אותה ולוודא שהדברים מופיעים בה בדיוק בסדר הנכון. ההתרגשות, השמחה והדמעות כבר יגיעו לבד

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x