תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

להיפטר בקלות ובמהירות ממצבורים עקשניים – הליכי שאיבת שומן

עודפי שומן בלתי רצויים הם בעיה מוכרת בעבור אינספור נשים וגברים, במיוחד בגילאים מתקדמים יחסית. גם אנשים המקפידים על תזונה נכונה ובריאה, על ביצוע פעילות גופנית סדירה ואורח חיים בריא באופן כללי, עשויים לגלות לאורך השנים כי מצבורי שומן עקשניים עלולים לדבוק בגוף בעקשנות ולא להיעלם. החדשות הטובות הן שכיום ניתן לעבור הליך רפואי של שאיבת שומן, הנחשב קל, פשוט ובטוח ומספק תוצאות מצוינות ומפתיעות. אז אם גם אתם אינכם מרוצים מהגזרה שלכם וממצבורי השומן העקשניים במקומות שונים בגוף, מומלץ מאוד שתכירו את ההליך.

הליך כירורגי פשוט ויעיל – ניתוח הסרת שומן

ניתוחי הסרת שומן מבוצעים באזורים רבים ושונים בגוף והם מספקים מענה מותאם אישית למאפיינים והצרכים הייחודיים של כל מטופלת ומטופל. ההליך מבוצע תחת הרדמה מקומית או מלאה, בהתאם להיקף הניתוח ולמספר האזורים בגוף שמהם מעוניינים לבצע שאיבה. הרעיון הכללי העומד מאוחרי הליך זה הוא להחזיר לגוף את קווי המתאר הרצויים למטופל או המטופלת, ולשם כך יש ליצור תכנית ייחודית, שהיא למעשה תכנית ניתוח “בהתאמה אישית”. במסגרת שיחת ייעוץ מקדימה יוכלו המטופלים לשמוע את הרופאה המנתחת ולהבין מה בדיוק ניתן ולא ניתן לעשות, למה ניתן לצפות ולמה לא. במסגרת שיחת הייעוץ והבדיקות המקדימות נבחנת לעומק ההיסטוריה הרפואית של המטופלת או המטופל, על מנת להבטיח את בטיחות ההליך הניתוחי, לשפר את תהליך ההחלמה ולהגיע ליעדים האסתטיים שאליהם אנו שואפים.

לעבור את הניתוח לאחר שהגענו למשקל הרצוי

חשוב להפנים כי ניתוח שאיבת שומן אינו רלוונטי רק עבור נשים וגברים הסובלים ממשקל יתר. במקרים רבים מדובר במטופלים אשר נמצאים במשקל הנכון והבריא עבורם, אך מצבורי שומן עקשניים פוגמים במראה הכללי שלהם ובגזרה.

עם זאת, אם אינכם מרוצים מהמשקל שלכם ואתם מעוניינים להפחית ממנו, יש לעשות זאת לפני הניתוח ולהגיע אליו כשאתם כבר במשקל הרצוי עבורכם. הסיבה לכך היא שירידה במשקל לאחר ניתוח הסרת שומן, שבו מתעצבת גזרה חדשה, עלולה לפגוע בפרופורציות החדשות שנוצרו ולגרום לאיבוד הגזרה המחמיאה שממנה נהניתם לאחר הניתוח.

הסרת שומן מהסנטר

הליך נפוץ ויעיל במיוחד של הסרת שומן הוא זה הנערך באזור הסנטר. נשים וגברים רבים סובלים מ”סנטר כפול” ומהצטברות שומן בלתי רצוי באזור זה של הגוף. הסיבות לכך הן פעמים רבות גנטיות ואינן קשורות כלל למראה הכללי של הגוף. גם נשים (וגברים) רזות וחטובות יחסית עלולות לסבול מסנטר כפול, בין אם כתוצאה מתזונה לא נכונה, מסיבות גנטיות או מסיבות אחרות.

תהיה הסיבה אשר תהיה, הליך שאיבת שומן מהסנטר הוא הליך שנחשב פשוט יחסית, יעיל ובעל סיכויי הצלחה גבוהים. הניתוח נערך בהרדמה חלקית ובמסגרתו נעשה שימוש במכשירי לייזר מתקדמים המאפשרים להמיס את השומן ולשאוב אותו החוצה מן הגוף ביתר קלות. הניתוח קצר ואורך כשעה בלבד, ובסופה תזכו במראה פנים חדש ורענן – בדיוק כמו שרציתם…

למידע אודות הליך שאיבת שומן גלשו לכתובת

https://drhadarisraeli.com/ניתוחי-גוף/שאיבת-שומן/

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x