תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

לוח מודעות רחוב בכל פינה ועיר

גם בעולם שבו את מרבית המודעות אנו קוראים באינטרנט, אנו יכולים למצוא לא מעט לוחות מודעות התלויות להן ברחבי העיר בייחוד במקומות כמו בני ברק או ירושלים, שבהם קיימות אוכלוסיות שלמות אשר מעדיפות את הגרסה המודפסת של המודעות. בימינו ניתן לראות ברחוב שורה ארוכה של מודעות מעוצבות שאינן נופלות מבחינת האיכות שלהן ממודעות דיגיטליות. צריך רק למצוא את חברת הדפוס הנכונה אשר תוכל לבצע עבורכם את העבודה.

כל היתרונות של המודעה המודפסת שכדאי להכיר

אם אתם מתלבטים אם להעלות את המודעה שלכם לדיגיטל או להדפיס, התשובה היא שכדאי לירות לכל הכיוונים ולפנות לכולם, וזאת במטרה לקבל חשיפה מלאה. לוח מודעות רחוב הוא כלי נהדר בכל אופן, והוא מתאים גם למי שאינו מסתדר כל כך עם הטכנולוגיה העכשווית. אלה כמה סיבות טובות להדפיס את המודעה ולתלות אותה על גבי הלוח:

  • מודעה עבור כל מי שלא מסתדר עם המחשב – כאשר אתם מפרסמים מוצר, שירות או הודעה על אירוע כלשהו, אתם רוצים שכמה שיותר אנשים יפנו אליכם או יגיעו לאירוע המסוים. מסיבה זו, כדאי לפרסם מודעת רחוב ולתלות אותה על לוח המודעות. לא תאמינו כמה אנשים ירצו להגיע אליכם שלא דרך האינטרנט. ברגע שתולים מודעה, הפניות אינן מפסיקות להגיע.
  • נגישות הפרסום – הדפסת מודעות נגישה לכולם. גם מי שאינו מסתדר עם פרסום המודעות הדיגיטליות, יכול לפרסם מודעה מודפסת. ואם הוא לא כל כך טוב בעיצוב, הצוות של חברת הפרסום תמיד נכון לעזור לו בכל מצב.
  • מעצבים כמו שרוצים – את המודעה המודפסת ניתן לפרסם כמו שרוצים. אפשר לעצב אותה בצורה הנוחה לכם. תוכלו לבחור אם לפרסם מודעה בשחור לבן או להשקיע יותר במודעה צבעונית.
  • בניחוח של פעם – לוח מודעות רחוב מביא לנו ניחוח של פעם ויוצר סקרנות. רבים מאתנו אוהבים לעבור ברחוב בדרך למכולת או לחבר קרוב, לעצור על יד לוח המודעות ולהתעדכן במתרחש.
  • מגיעים גם לאנשים שלא חשבו שהם זקוקים למה שאתם מציעים – לפעמים אנשים אינם מודעים למוצרים, שירותים או אירועים עד שהם לא נתקלים במודעה מסוימת על גבי לוח המודעות. או אז הם מבינים שמדובר בהודעה מעניינת וסקרנותם מתעוררת. יתרון זה עולה על פני האינטרנט, שכן באינטרנט עושים בדרך כלל חיפוש יזום של מוצרים או שירותים, וכך מחמיצים לא מעט מידע.
  • הפרסום המושלם לשכונה – לפעמים אנו מארגנים אירוע שרלוונטי בעיקר לשכונה שבה אנו גרים. מכאן, פרסום על גבי לוח המודעות הוא הפרסום הטוב ביותר שאפשר לבקש.

רוצים להדפיס מודעת רחוב? פנו לגיל סטריט

מארגנים אירוע ורוצים שכל השכונה תדע עליו? יש לכם מבצע חדש ואתם רוצים לפרסם אותו בקרב תושבי השכונה? חברת גיל סטריט מודעות רחוב מביאה לכם את הפרסום המבוקש. החברה מתמחה בפרסום והדפסת מודעות ומתאימה גם לציבור החרדי. חברת גיל סטריט היא בעצם זכיינית של העירייה, והיא פועלת באישורה. כך שכאשר מזמינים מודעות רחוב מהחברה, הולכים על בטוח. החברה עוסקת בהפצת מודעות במקומות שונים כמו ביתר, אלעד, ירושלים ועוד. כמו כן, ההפצה נעשית לא רק על גבי לוח מודעות, אלא גם על גבי אוטובוסים או ברחבי המרחב הציבורי. החברה מציעה את שירותיה לעסקים ולאדם הפרטי.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x