תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

לינקשייק מסבירים על דרכים לשיווק העסק בדיגיטל בשנת 2022

רוב שיטות הפרסום הישנות כבר אינן אפקטיביות כיוון שעולם הדיגיטל הוא זה שמקדם את כל הנושא השיווקי קדימה בשיטות חדשניות.

שיווק העסק בדיגיטל

מי שפותח עסק חדש או לחלופין מעוניין להגביר את ההכנסות בעסק קיים, בוחן כמה דרכים להגיע לכך. האופציה הנכונה ביותר היא להיעזר בעובדים של משרד שיווק דיגיטלי אשר כל אחד מהם הוא מומחה בתחומו. בשלב ראשון, המומחים של חברת לינקשייק יבצעו ביחד איתכם סיעור מוחות כדי להבין במה עוסקת החברה, מה הייתה האסטרטגיה השיווקית שלה עד עכשיו ומה היו התוצאות.

בהתאם לפרמטרים שונים, יציעו המומחים לבעל העסק לבצע עבורו כמה וכמה פעולות אשר כל אחת מהן וגם כולן יחד יובילו למהפך בהתנהלות השיווקית שלו.

קידום אורגני

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא ביצוע מהלכים של קידום אורגני, וזאת כדי להעלות באופן משמעותי את מיקומו של אתר האינטרנט של החברה שנמצא כעת באחד מהמקומות הנמוכים או באחד הדפים הרחוקים, אל הטופ של הדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל. המגמה היא לבצע אופטימיזציה על ידי שיטות שונות כדי לכבוש את הפסגה. כדי לשמור עליה יש להמשיך ולבצע פעולות שונות כמו העלאת מאמרי תוכן מעולים הכוללים מילות מפתח שיובילו את הגולשים לאתר. בזכות מהפך זה, כמות הגולשים שנכנסים היא גבוהה באופן משמעותי ביותר

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא פרסום של מודעות בשיטות שונות. הלקוח מגבש חשיבה אנשי המקצוע בדיגיטל, ובהתאם לכך מתקבלת החלטה על המעטפת התקציבית למטרה זו. היתרון בשיטה של קידום ממומן הוא שאפשר לבצע זאת בכל תקציב ולאחר פרק זמן קצר עוקבים אחר התוצאות. בהתאם לכך מסיקים מסקנות ומבצעים את השינויים הנדרשים כמו צמצום או הרחבה של כמות המודעות, שינויים במסרים, רימרקטינג ועוד.

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

במציאות העכשווית מי שנותן את הטון הן הרשתות החברתיות ובמיוחד פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק. משפיעני הרשת שרואים את המודעות, התמונות והסרטונים של מוצרים מסוימים, הם אלה שמיידעים אם הם קנו, או מתכונים לקנות. זו הסיבה שהעסקים השונים מעניקים חשיבה ממוקדת לנושא הפרסום ברשתות החברתיות והתקציב שלהם למטרה זו הוא גדול במיוחד. המומחים של לינקשייק מחליטים איך לחלק את נתח הפרסום בין הרשתות השונות כדי ליצור אפקטיביות מקסימלית. אחד היתרונות הגדולים של פרסום בדרך זו היא העובדה שיש אפשרות למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי אשר זקוק למוצרים הללו, כמו לדוגמה נשים לאחר לידה שזקוקות למוצרים ייחודיים עבורן ועבור הרך הנולד. אם הפרסום הזה יישלח לכלל הציבור כולל בני נוער מצד אחד ואנשים מבוגרים מצד שני, רמת היעילות באופציה זו תהיה נמוכה וזאת לעומת היתרונות העצומים של פרסום רק לקהל היעד והנאה עצומה מההד הגדול שיוצר הפרסום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x