תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

למה אתם צריכים מדרסים בהתאמה אישית?

כשמדברים על מדרסים בהתאמה אישית לא מדובר רק על נוחות, אלא בעיקר על הבריאות שלכם. מדרסים נועדו להקל לכם על הגב ועל הרגליים ולאפשר לכם חופש תנועה קל יותר, ולכן יש חשיבות רבה מאוד למדרסים איכותיים ממקור רפואי מוסמך, כך שתוכלו באמת להרוויח מהשימוש בהם.

מה הם מדרסים בהתאמה אישית?
מדרסים באופן כללי הם סוג של סולייה נוספת המוכנסת לפנים הנעל, ומטרתה לספק תמיכה נוספת ונוחות לכפות הרגליים. מדרסים בהתאמה אישית עושים את אותה הפעולה בדיוק, רק שהם מיוצרים במיוחד עבורכם ולפי הצורה של כף הרגל הספציפית שלכם, מה שעוזר לספק תמיכה ויציבות מירבית, מסייע במניעת פציעות פוטנציאליות ואף מקל על פציעות קיימות ועל כאבים בכפות הרגליים. בזכות היכולות המיוחדות של מדרסים בהתאמה אישית והתמיכה שהם מעניקים לרגליים, הרבה מאוד ספורטאים משתמשים בהם מה שלמעשה מוכיח את הערך שקיים למדרס מותאם היטב.
מדרסים בהתאמה אישית בדרך כלל עשויים משכבות של בד או עור וריפוד ייחודי, אך הדבר כמובן משתנה בהתאם לצורך של האדם, צורת כף הרגל שלו, והצורך הרפואי שבגינו הוא נדרש להשתמש במדרסים. את כמות התמיכה והריפוד אפשר כמובן להתאים לצורך, ולהוסיף או להוריד לפי מידת הנוחות של האדם שמשתמש בהם.

מה הוא התהליך של הכנת מדרסים בהתאמה אישית?
מכיוון שמדרסים בהתאמה אישית הם אינדיבידואליים ביותר, ישנו תהליך מפורט ומדויק שיש לפעול לפיו, וברוב הפעמים לא מקבלים את המדרסים על המקום, אלא נדרשים כמה ימים של הכנה. התהליך מתחלק לכמה שלבים:

  • מדידות – השלב הראשון להכנת המדרסים הוא מדידה של כפות הרגליים. אתם תרצו לגשת למומחה שידע למדוד בדיוק את האורך של כף הרגל, את הרוחב שלה ומה מידת הקשת שלכם בכף הרגל כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. ביחד עם נתונים אלו, וכן מצב כף הרגל, ההיסטוריה הרפואית הקשורה אליהם והבעיה בה אנו מנסים לטפל, הוא ייצור עבורכם את המדרס בהתאם למידע שסיפקתם.
  • יצירת המדרס – כאמור, את המדרסים לא מקבלים על המקום משום שנדרשת עבודה מאוד מדויקת, שהרי סטייה של כמה סנטימטרים עלולה ליצור מדרס שלא יהיה נוח עבורכם באותה המידה ולא יעשה את העבודה שלשמה הוא משומש ולכן, ייקחו כמה ימים עד שתוכלו לקבל את המדרסים בחזרה. דאגו לפנות למומחים מקצועיים בתחום האורתופדיה על מנת לקבל את המדרס האיכותי והיעיל ביותר. כאשר פונים למומחים, כך גם העבודה שלהם תהיה מקצועית בהתאם, ואתם תהיו בטוחים שקיבלתם את התוצר הטוב ביותר.
  • בדיקה – לאחר שהמדרס מוכן ואספתם אותו, הגיע השלב שלכם להחליט האם הוא נוח ומקל עליכם. אם הוא מרופד מספיק ואתם מצליחים להרגיש את התמיכה לה נדרשתם, תוכלו להמשיך בחייכם ולהנות מהתנועה הקלילה שלכם. אם הנכם מרגישים שהמדרס לא מרופד מספיק ולא עוזר כל כך, או אפילו מחמיר את המצב, דאגו לחזור לחברה שעשתה עבורכם את המדרס על מנת שיכווננו אותו נכונה. גם מסיבה זו חשוב לפנות לחברה מקצועית וטובה, שתבטיח לכם אחריות על המדרסים שלכם, על מנת שתשיגו את התוצאה לה ציפיתם.

למה כדאי להשתמש במדרסים בהתאמה אישית?
למדרסים מותאמים אישית יש לא מעט יתרונות, אבל המרכזי שבהם הוא התרומה לבריאות הגוף. ביכולתם להקל על בעיות גב ורגליים, וניתן אפילו להתאים אותם בנפרד לשתי כפות הרגליים בצורה שונה אם יש בכך צורך. על ידי התאמה נכונה של מדרס מרופד אפשר להפחית הרבה מאוד כאב ואי נוחות, לשפר את הניידות ואת יכולת התנועה ולהפחית מסיכויים לפציעה משמעותית. מעבר לכך, יש למדרסים בהתאמה אישית את היכולת לשפר את שיווי המשקל, את הקואורדינציה שלכם ואת הכוח ברגליים ובגב. אז נכון, הם עלולים להיות יחסית יקרים, אך הם לגמרי השקעה משתלמת למי שסובל מכאבים ורוצה לספק לעצמו תמיכה נוספת בפעילויות היומיומיות ולשפר את כושר התנועה שלו.

לסיכום, מדרסים בהתאמה אישית מצוינים לשיפור רמת החיים של כל אדם שצריך אותם, הם מעניקים ריפוד ותמיכה איכותית ויכולים למנוע לא מעט כאב ואי נוחות. אם הנכם מעוניינים במדרסים בהתאמה אישית, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ולקבל את התוצר הטוב ביותר עבורכם ועבור הגוף שלכם, שיעזור לכם לחיות חיים נוחים יותר נטולי כאבים!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x