תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

למה וולט תפסה תאוצה אדירה בתקופת הקורונה?

תקופת הקורונה והסגרים שינו את הרגלי הישראלים בצריכת אוכל. בגלל הסגרים המרובים לא ניתן היה לשבת במסעדות ולא לבצע טייק אווי, הדרך היחידה להזמין אוכל היתה דרך משלוחים. הודות לכך, כמה חברת וולט אשר ביצעה משלוחים ממסעדות יוקרה שבעבר לא ביצעו משלוחי אוכל לבתים. וולט החליטה לשנות את כללי המשחק ולבצע משלוחים ממסעדות שאינן מבצעות משלוחים ישירות לבית הלקוח תוך זמן קצר באמצעות אפליקציית wolt, דבר זה תפס תאוצה במיוחד שמדובר על תקופה קשה ללא מסעדות או טייק אוויי.

איך הקורונה שינה את דפוסי החיים שלנו בצריכת אוכל?

עד לפני הקורונה רובנו היינו עושים משלוחי טייק אוויי או שמזמינים הביתה פעם בכמה זמן דרך מסעדות שונות. אך הסגרים ותקופת הקורונה שינו את הרגלי הצרכנים וגרמו לכך שכל דבר שאנו צריכים ניתן לבצע דרך אפליקציה או דרך האתר, עקב סגירת המסעדות לזמן ממושך בגלל נגיף הקורונה והסיכון הבריאותי שכולל התקהלויות רבות. וולט היתה אחת החברות הראשונות שהחליטו לחשוב יצירתי ולצאת מהקופסא דווקא במצב זה. היא החליטה לעשות משלוחים לבתי לקוחות ממיטב המסעדות היוקרתיות והנחשבות ביותר אשר אינן ביצעו משלוחים לבית באמצעות אפליקציית wolt.

למה דווקא WOLT ולא חברות אחרות?

באמצעות אפליקציית wolt, ניתן להזמין בקלות, נוחות ומהירות את האוכל המועדף עליכם מבין מגוון נרחב של מסעדות באזור מגוריכם וכן לראות את התפריטים השונים ולהחליט בהתאם לכך. הפלוס של חברת וולט היה שניתן להזמין דרך אפליקציית wolt, איזה אוכל שאתם רוצים גם ממסעדות יוקרה שטרם הקורונה לא ביצעו משלוחים בכלל. דבר זה גרם ללא מעט ישראלים לאמץ את השיטה החדשה וליהנות ממשלוחים מהירים עם אוכל חם וטעים ישירות לבית. בנוסף לכך וולט סיפקה מקור פרנסה ותעסוקה ללא מעט אנשים בתחום המשלוחים, כך שמעבר לפלוסים הרבים שהיא הביאה בתחום המשלוחים והאוכל, היא ספיקה לא מעט פרנסה לאנשים רבים שאיבדו את עבודתם במהלך הקורונה.

ייחודיות וולט לעומת חברות משלוחים אחרות

שבאים לראות מה הייחודיות של וולט לעומת המתחרים, מוצאים לא מעט יתרונות שמייחדים את וולט ולא ניתן למצוא במתחרים. ראשית, מדובר על משלוחים מהירים שלוקחים לכל היותר עד חצי שעה. שנית, מדובר על שירות זמין בין אם זה אחרי שהזמנתם ועד לאחר קבלת ההזמנה עצמה. השירות הוא אדיב ומהיר ואין צור לחכות שעות, באמצעות צ'אט דרך האפליקציה ניתן לדבר עם נציג ולקבל תשובות מהירות. שלישית, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלכם מרגע ההזמנה ועד שההזמנה מגיעה אליכם לבית, ככה שניתן לדעת ברגע רגע נתון היכן השליח ומה קורה עם ההזמנה שלכם. רביעית, האפליקציה עצמה היא נוחה וקלה לתפעול וגם אם אתם לא טכנולוגיים תוכלו להשתמש בה בקלות וביעילות.

מתי כדאי להשתמש באפליקציית ווולט?

השימוש באפליקציית וולט הוא כאתם רעבים ואין לכם מה לאכול, או שאתם רוצים להזמין לכם אוכל יוקרתי ומפנק מאחת המסעדות היוקרתיות באזור שאינה מבצעת משלוחים לבית הלקוח. באמצעות אפליקציית וולט אתם יכולים לטעום אוכל טעים  ממסעדות יוקרה של שפים שלא עושים משלוחים ישירות הביתה ולהתענג על הטעם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x