תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מבחר רעיונות למסיבת רווקות – טיפים ורעיונות למסיבת רווקות מושלמת

לארגן מסיבת רווקות זה לא תמיד דבר פשוט. אנו צריכות לאגד יחד קבוצת חברות של הכלה שלא תמיד מכירה אחת את השניה, לדאוג להפעלה שכולם מסכימים עליה, סכום כסף מוסכם, מקום ואוכל. למארגנת ההפקה יש משימה לא פשוטה ואנו בפורטל קרמל רוצים לעזור לך.

במאמר זה הבאנו לך מספר טיפים ורעיונות למסיבת רווקות אשר יעזרו לך לארגן מסיבה רווקות מושלמת בדרך הפשוטה ביותר.

קביעת תאריך למסיבה

אחד הקשיים הגדולים הוא בחירת תאריך למסיבה, לאג קבוצה יחסית גדולה של בנות לאותו התאריך זו משימה לא פשוטה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא קודם כל לפתוח יומן ולודא כ- שלושה תאריכים אשר אין בהם חגים או אירועים שיכולים למנוע מהבנות להגיע, דבר נוסף, יש לשאול את הכלה האם בין החברות יש כאלו ששומרות שבת ואם כן, שווה להתחשב בהן. לאחר מכן הציעו לבנות שלושה תאריכים אפשריים וקיבעו את התאריך שבו הסכימו רוב הבנות. בדרך כלל כאשר יקבע תאריך כזה, מעט הבנות שלא יכלו ינסו להתכנס אליו.

קביעת מקום למסיבה

בנושא של מיקום המסיבה יש מספר אפשרויות. האפשרות הראשונה היא ללכת על הבית של הכלה או בית של חברה טובה. אפשרות זו תחסוך לכם את עלות המקום. אפשרות נוספת היא להשכיר לופט או מקום עם בריכה במסיבות קיץ. בדרך כלל מקומות אלו רגילים לקיים בתוכם מסיבות רווקות ואם תחפשו היטב תוכלו למצוא מקומות טובים במחירים לא רעים בהם תוכלו לחגוג ולעשות אחלה של משחקים למסיבת רווקות. אפשרות שלישית וממש כיפית היא לעשות את המיסבה בים ולהשכיר אוהל גדול. זו אחת האפשרויות המקסימות שיש כיום והיא על הים ככה שאפשר גם להיכנס למים.

הזמנת הפעלה למסיבת הרווקות

אחת האפשרויות הזולות ביותר היא למעשה שכל שתי חברות יכינו הפעלה. יש המון משחקים נהדרים ומצחיקים למסיבת רווקות כיום שניתן לעשות. אך אם אתן מחפשות הפעלה חיצונית, דעו לכם שיש כיום מגוון הפעלות וסדנאות ממש טובות. ניתן לעשות לדוגמא סדנת קוקטיילים, סדנת שוקולוד, להזמין סקסולוגית, ללמוד לרקוד על עמוד ועוד הרבה אפשרויות. לעוד הפעלות תוכלו להיכנס אלינו לאתר של פורטל קרמל ולקבל השראה.

הזמנת אוכל למסיבת רווקות

אוכל טוב ואלכוהול טוב יהפכו את המסיבה ליותר כיפית. בעניין זה יש שתי אפשרוית. האחת היא שכל משתתפת תכין תבשיל מסוים עבור המסיבה וכך תוכלו ליצור שולחן עשיר ולחסוך מעט בעלות של כל משתתפת, או שתלכו מראש על הזמנת קייטרינג למסיבה.

לסיכום, מסיבת רווקות זה אירוע כיפי במיוחד אשר לעיתים קשה לארגן אותו, על מנת לארגן אותו היטב יש לשקול את העלויות ולדעת במה כדאי לכן להשקיע יותר ובמה פחות. קראו היטב את הרעיונות למסיבות הרווקות שהבאנו וכך תארגנו לחברתכן מסיבה מושלמת.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x