תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מגנים לגלקסי S23 – איך לבחור את הכיסוי המושלם

סדרת הגלקסי S23 הוכרזה רק לפני מספר ימים וכבר היום ניתן לרכוש את שלישיית המכשירים החדשה של סמסונג הכוללת את הגלקסי S23, גלקסי S23 פלוס וגלקסי S23 אולטרה. עם זאת, ברור לכולנו שגם השנה כדי להגן על המכשיר אנחנו צריכים לבחור מגן טוב לגלקסי S23 החדש שלנו אשר יצליח לשמור עליו כדי שלא יישבר גם בזמן נפילה, אך בשוק כל כך רווי עם המון אופציות לעתים קשה לנו לבחור באחד המתאים במיוחד עבורנו.

בזמן שעבור חלקנו מגן של חברת אוטרבוקס יתאים, ייתכן שלאחרים מגן של חברת PureGear יתאים יותר, לאו דווקא כי אחד טוב יותר מהשני, אלא בהכרח כי לכל מגן יש מאפיינים ייחודיים משלו ומבנה אחר שמרגיש שונה כשמחזיקים אותו ביד. בנוסף לכך, כל מגן מגיע עם תג מחיר שונה שעשוי להתאים לאחד אך לא להתאים לאחר, ותודות לתחרות הקיימת בשוק הזה ניתן למצוא מגן כמעט בכל תג מחיר שתרצו היום.

מגן לגלקסי S23: המגוון

Otterbox Defender

יש שיאמרו שמגן הדיפנדר של אוטרבוקס הוא המגן החזק ביותר כיום בשוק, כשגם אוטרבוקס עצמה מציינת שהמגן עמיד בפני פי 4 יותר נפילות מהסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G, מה שאומר שלא רק שהוא עומד בתקן, הוא מסוגל לעמוד בפני פי 4 (!) יותר נפילות משאר המגנים שעומדים בתקן בלבד.

לא סתם מגן הדיפנדר מסוגל לעמוד בכל כך הרבה נפילות, המגן המדובר עשוי משילוב של פוליקרבונט יחד עם גומי סינטטי, אך לעומת שאר המגנים שכוללים את השילוב הזה, כאן מדובר בכמות עבה ונכבדת של גומי סינטטי יחד עם פוליקרבונט, מה שמביא אותנו לבסוף אל מגן די עבה אך כזה שמסוגל לעמוד בנפילות הקשות ביותר ולשמור על המכשיר שלכם שלם וללא שריטה גם בנפילה מגובה רב.

מגן לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

אוטרבוקס גם מייעדת את המגן לאנשים שעובדים בעבודות פיזיות כשהיא מציעה מחזיק לחגורה כחלק מהערכה לכל רוכשי המגן, מה שאומר שהיא יודעת שקהל היעד שרוכש את המגן הזה בדרל כלל מעוניין גם בתופסן לחגורה כדי שהמכשיר יהיה תפוס להם על המכנס בקלות ולא יפול להם מהכיס בקלות.

מגן הדיפנדר לגלקסי S23 מתאפיין גם בשוליים גבוהים במיוחד העולים מעל שטח התצוגה, מה שאומר שגם בזמן נפילה מגובה המגן הוא זה שיבוא במגע עם האדמה ולא המסך של המכשיר אשר עשוי מזכוכית. יחד עם זאת, המגן כולל גם שוליים אחוריים גבוהים שיגנו על מערך הצילום האחורי של המכשיר כך שגם בעת נפילה על הגב מערך הצילום של הגלקסי S23 יישאר שלם וללא פגע.

מגן אוטרבוקס לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

אפילו עם העובי הלא קטן שהמגן מוסיף למכשיר, אוטרבוקס עדיין מציינת שגם עם המגן על המכשיר תוכלו להשתמש בטעינה אלחוטית ולגלוש על גבי רשת הדור החמישי (5G) ללא שום הפרעה. בין היתר, המגן כולל גם כיסוי לכל החורים של המכשיר כך שאם אתם בסביבה מלוכלכת, חול או אבק לא ייכנסו פנימה. אם זה לא מספיק, תוכלו להשתמש גם במחזיק לחגורה שכלול בערכה כמתקן עליו תוכלו להניח את המכשיר ולצפות בתכנים ללא צורך בהחזקת הסמארטפון.

Otterbox Strada

כיסוי הדיפנדר עליו דיברנו קודם אמנם מגן על המכשיר מפני נפילות, אך לא מעט מאיתנו מעדיפים שהמגן יהיה גם הארנק שלנו כדי לחסוך עוד יותר מקום. עבור קהל היעד הזה אוטרבוקס יצרה בדיוק את מגן הסטרדה (Strada) לגלקסי S23. באמצעות כיסוי הסטרדה לגלקסי S23 אוטרבוקס יצרה את השילוב המושלם בין מגן שהוא גם ארנק תוך שמירה על המראה היוקרתי של המכשיר.

כיסוי לגלקסי S23 (צילום: יח”צ)

את המשימה האחרונה אוטרבוקס פתרה באמצעות שימוש בעור אמיתי ליצירת המגן, ובזמן שעור מתאפיין בגמישותו, החברה שילבה כאן גם פוליקרבונט על מנת לייצר איזון בין קשיחות לגמישות כך שגם בעת נפילה המכשיר יישאר מוגן. בתוך הכיסוי המדובר נמצא מקום לאחסון של כרטיסים או כסף מזומן, כשהכיסוי הפנימי אשר מקיף את התצוגה מגן עליה גם אם המכשיר נפל לכם עם הכיסוי במצב פתוח.

במצב סגור לעומת זאת, המגן שומר לכם גם על התצוגה וגם על הגב בצורה יוצאת דופן באמצעות כיסוי קדמי וכיסוי אחורי הנסגרים באמצעות סוגר מתכת עם מגנט חזק. למי מאיתנו שתוהה, גם המגן הזה עמיד בצורה חסרת תקדים ואוטרבוקס מציינת כי המגן מסוגל לעמוד בפי 3 יותר נפילות מהסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G, כך שהוא ישמור על המכשיר בכל נפילה יום-יומית ללא בעיה.

PureGear DualTek Slim

אם אתם מעוניינים דווקא במגן שקוף עבור הגלקסי S23 שלכם, ייתכן כי הפיתרון של פיורגיר יתאים יותר עבורכם לעומת האוטרבוקס. בסדרת ה-DualTek Slim של פיורגיר ניתן למצוא אפשרות אחת שקופה ואפשרות אחת בגרסה שקופה עם נצנצים, כש-2 הגרסאות מציעות מבנה זהה לעמידות שווה לא משנה באיזה עיצוב אתם בוחרים.

המגן עצמו גם כן משלב בין פוליקרבונט לחומר גמיש, כשהראשון מיועד להדוף כל חפץ שיבוא במגע עם המכשיר ולמנוע שבר, בעוד שהחומר הגמיש מיועד לבלום את הזעזוע מהמכה ולפזר את העוצמה כך שהיא לא תגיע אל המכשיר שבפנים. השוליים של המגן גבוהים יותר מפני התצוגה וישנה בליטה בגבו באיזור מערך הצילום במטרה להגן על כל החיישנים שמאחור גם בנפילה על הגב, כך שלא משנה כיצד המכשיר נופל, הכיסוי יגן על המכשיר.

מגן לגלקסי S23: התקדמות להחלטה

אחרי שעברנו על מגוון האפשרויות המוצע עבור הגלקסי S23, הבנו כי אם אתם מחפשים את המגן החזק ביותר, האופציה הטובה ביותר עבורכם היא כנראה מגן הדיפנדר של אוטרבוקס. מנגד, אם אתם מחפשים מגן דק ואלגנטי יותר שמראה את העיצוב המקורי של המכשיר, יש סיכוי גבוה שתעדיפו דווקא את המגן של PureGear האמריקאית שמציעה אותו גם בגרסה שכוללת נצנצים ומוסיפה קצת עניין מעבר למראה השקוף.

בכל אפשרות כזו או אחרת, אצלנו בשיפי תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של כיסויים ומגנים לגלקסי S23, כשבין היתר ניתן למצוא מגנים של Otterbox, PureGear, Duo Premium, Toiko, Skech ועוד.

קרדט תמונות יח"צ

1 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x