תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מדוע חשוב להתאים אתר למובייל?

אתר של עסק הוא הכול. בימינו אנחנו עושים מגוון רחב של פעולות באמצעות האתר, בין אם מדובר ביצירת קשר עם מפרסם השירותים, ובין אם ברכישת מוצרים. בימינו העסק אינו יכול הסתדר ללא אתר אינטרנט מעוצב ויוקרתי. בכל יום שבו לבעל העסק אין אתר אינטרנט, הוא מפסיד לקוחות פוטנציאליים. אבל מעבר לכך, חשוב לא רק להקים את האתר, אלא גם להתאים אותו למובייל.

מדוע חשוב כל כך להתאים את האתר למובייל?

הטלפון הסלולרי הפך לחלק בלתי נפרד מאתנו. יש אנשים שאינם זזים ללא הטלפון הסלולרי, והם נכנסים אליו כדי לבדוק הודעות חשובות או לבחון אילו שירותים נמצאים באזור. הרבה יותר נוח לשלוף את הטלפון הסלולרי הנגיש מכל מקום, בבית או בחוץ, מאשר להתחיל לפתוח את המחשב ולחפש את האתר שאתם צריכים. לכן, כל עסק, ולא משנה במה הוא עוסק, צריך לדאוג לבצע התאמת אתר למובייל. כי אם הגולש ייכנס לאתר דרך הטלפון ויגלה שלא ניתן לגלוש בו בנוחות בגלל המסך הקטן, הוא יעדיף לעבור הלאה. וכך, במקום לקבל אתר אשר עובד בשבילכם, שומר על תדמית, מאפשר לבצע תשלום דרכו ועוד, הוא מתגלה כבלתי יעיל ואתם עלולים להפסיד לקוחות בגללו. כמו כן, אתר שאינו מותאם לנייד נתפס בתור אתר בלתי מודרני שאינו מתקדם ומתפתח. כך שאם תשכילו להתאים את האתר שלכם למובייל, תגלו את ההבדל הגדול ותשיגו פניות שלא היו לכם מקודם.

התאמת אתר למובייל – איך עושים זאת בפועל?

קיימות כמה דרכים להתאים את האתר למובייל. הדרך האחת היא לבנות אתר רספונסיבי. בניית אתר רספונסיבי מיוחד לנייד יכולה לסייע לכל מי שמעוניין להעניק את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות שלו ולהתאים את האתר לנייד. לשיטת בניית אתר רספונסיבי קיימים יתרונות רבים:

  1. ניתן להקים בקלות – הקמת אתר רספונסיבי לנייד פשוטה למדיי. אין צורך בקודים, תגיות וכדומה. קיימת אפשרות להקים אתר שיהיה מותאם לכל נייד באשר הוא.
  2. סריקה אחידה בגוגל – בעת בניית אתר רספונסיבי, ניתן להקל על הסריקה של גוגל.
  3. ללא שכפולי תוכן – ניתן לבנות אתר רספונסיבי לנייד ללא שכפולי תוכן שעלולים לפגוע בקידום.
  4. קל לתחזוקה – קיימת אפשרות לעדכן גרסאות לנייד בדרך פשוטה. אם מבינים בקוד פתוח, ניתן לעדכן גרסאות ולשדרג את האתר מבחינה רספונסיבית.
  5. אתר לצד אתר – אם קיימים אתרים ישנים שלא ניתן לשדרג ולהתאים לנייד, ניתן בהחלט להקים אתר מובייל ממוקד יותר מחדש.

איך יודעים שהגיע הזמן להתאים את האתר לנייד?

אז איך יודעים באמת שהגיע הרגע להתאים את האתר שלכם לנייד? ובכן, הבדיקה הראשונה שיש לעשות היא לבדוק אם האתר מחובר למובייל. אם מבדיקה מקצועית עולה שלא כך המצב, חשוב לחבר את האתר. נוסף על כך, ניתן להשוות בין הרגעים שבהם האתר אינו מחובר למובייל לבין הרגעים שהוא מחובר ולבחון את מספר הכניסות. בדרך כלל, מרבית הכניסות מגיעות מהמובייל. ולבסוף, אם האתר אינו מחובר למובייל ואתם מרגישים שהעניינים בעסק לא זזים, חשוב לחבר אותו.

כל היתרונות של התאמת האתר לנייד

מעבר לכך שאתם מקבלים פנויות איכותיות ומגוונות על ידי התאמת האתר לנייד, לאתר רספונסיבי לנייד קיימים יתרונות שונים. אלה כמה מבין היתרונות הבולטים ביותר:

  • מקדמים את האתר ביעילות רבה יותר – לא מדובר רק בכניסות של הגולשים, אלא גם בקידום עצמו. כאשר גוגל מבחינה באתר רספונסיבי, היא מתעדפת אותו מבחינת תוצאות החיפוש.
  • נכנסים מכל המכשירים – אם מבצעים את עבודת ההתאמה הרספונסיבית כראוי, ניתן לראות שקיימת אפשרות להתחבר אל האתר מכל המכשירים. זה לא משנה אם משתמשים באייפון, סמארטפון או טאבלט, האתר מתאים לכולם.
  • התאמה מבחינת עיצוב – ישנם בעלי עסקים אשר חוששים שהעיצוב ייפגע אם יתאימו אותו לנייד, אך לא כך הדבר. העיצוב נשאר אותו עיצוב אם דואגים לבצע את ההתאמה הרספונסיבית כראוי.
  • חוסכים בעלויות – מבחינת עלויות תחזוקה, אתר שהוא רספונסיבי לנייד נחשב לחסכוני יותר מבחינת הוצאות מאשר אתר רגיל.
  • גלישה בצורה ישירה – בניגוד לאתרים אחרים, כאן לא קיים צורך להפנות את האתר מחדש. הגולש יכול לפתוח את התוכן הדרוש ללא בעיות.

איך עוד ניתן לשדרג את האתר

קיימות דרכים שונות שנועדו לשדרג את האתר. דיברנו על רספונסיביות לנייד והתאמת האתר למובייל, אך לצד זאת יש צורך לדאוג לדברים חשובים נוספים. מבין הדברים המשמעותיים יותר ניתן להזכיר חקר מילות מפתח. כאשר הגולשים מחפשים את האתר שלכם בנייד, הם מקלידים מילות מפתח מסוימות. יש צורך להתאים את מילות המפתח האלה, על מנת שהגולשים יגיעו למקום הנכון. כמו כן, זה שיש לכם אתר לנייד, אינו אומר שאתם צריכים לוותר על התכנים. גולשים צורכים תכנים גם דרך המסך הקטן, בייחוד אם הם מחפשים טיפים בזמן אמת שיגידו להם איך מבצעים פעולה זו או אחרת. לפיכך, כדאי לספק תכנים איכותיים לאתר ולשלב בהם מילות מפתח. מעבר לכך, חשוב לדאוג לעיצוב הכללי של האתר, מבחינת תמונות, סרטונים והצבעים שבהם אתם בוחרים להשתמש. על פי רוב, לא מומלץ לשלב יותר משניים-שלושה צבעים כדי למנוע עומס. ולבסוף, מהירות הטעינה חשובה בין אם מדובר באתר רגיל ובין אם במותאם לנייד. הגולש לא ימתין עד שהאתר ייטען, והוא יעדיף לעבור הלאה.

לא יודעים איך להתאים את האתר לנייד? פנו לחברה מקצועית

לא כל אחד יודע להתאים את האתר לנייד, וזה בסדר. בדיוק בשביל זה קיימים מומחים המבינים בתחום. בחברת WEBLINKS תקבלו את כל השירות הדרוש על מנת שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי ויפנה לכמה שיותר גולשים. החברה מעניקה שירותים מגוונים לכל לקוחותיה והיא תשמח לעזור לכם בכול.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x