תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מהו פתרון אחסון מבוסס שרת ייעודי

כמויות המידע האדירות שנצברות במהלך העבודה גורמות למחשבים שלנו לעבוד בצורה איטית יותר. כל עוד מדובר על מידע פרטי המחשב שלכם אמור לדעת להתמודד איתו בצורה יחסית מוצלחת. הבעיה מתחילה אצל עסקים שצוברים כמות גדולה של מידע שאיתה למחשבים שלהם אין יכולת להתמודד בצורה טובה. הפתרון היחיד שיכול לעזור לכם הוא אחסון מבוסס שרת. סוויטהום מספקת שרתים ייעודיים במבחר תצורות לאחסון מידע, מסדי נתונים, דואר אלקטרוני ואתרי אינטרנט.

אחסון אתרים

בכל אתר או מערכת עבודה שמתבססת על רשת מחשבים, מהירות העבודה היא תנאי הכרחי להצלחה. כדי שאתר יספק לגולשים בו מהירות גלישה גבוהה יש כמה דברים שצרירים לקרות, כאשר אחד מהם הוא שהמידע שמאוחסן באתר לא יכביד על הגלישה בו. ברגע שהאתר צובר כמויות מידע גדולות, צריך למצוא מקום שבו ניתן לאחסן את המידע הזה, וזה בדיוק המטרה של אחסון בענן.

הענן הוא למעשה מחסן וירטואלי שמאחסן את המידע שיש באתר. בצורה הזו המחשבים שלכם נשארים נקיים מהמידע ואתם יכולים לעבוד בצורה מהירה יותר. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ענן אחסון בלבד לא יספיק לכם, ותצטרכו לעבוד עם שרת ייעודי.

מהו שרת ייעודי

שרת הוא מחשב רב עוצמה שיכול לאחסן כמות גדולה של מידע, לשלוף אותה בעת הצורך וכמובן לשמור על המידע בצורה מאובטחת יותר מאשר במחשב רגיל. כאמור, מחשוב ענן יכול להתאים בחלק מהמקרים אולם ברגע שאתם זקוקים לאינטגרציה עם עוד מערכות מחשוב ענן לא בהכרח יספיק לכם. במקרים הללו שרתים ייעודים הם הפתרון.

השרת הזה שייך רק לכם, ואמנם sweethome.co.il הם אלו שמתפעלים את השרת אולם כולו מיועד עבורכם. השרת מאוחסן בסביבת שרתים בטוחה, ובמחשבים שלכם לא מתחולל שום שינוי. העבודה שלכם תמשיך להתנהל כמו שהיא הייתה עד עכשיו, למעט העובדה שהיא תהיה מהירה ובטוחה יותר.

למה זה חשוב

כיום יותר ויותר מקומות עבודה עובדים בצורה היברידית, ושרת ייעודי הוא הדרך היחידה שלכם לספק לעובדים תשתית נוחה לעבודה מרחוק. מהירות הגלישה בעבודה ובבית לא תהיה מהירה אם לעובדים שלכם לא תהיה תשתית מתאימה. כדי למנוע הוצאה כל כך כבדה, חיבור לשרת הוא הפתרון שאתם צריכים.

המחשבים שלכם פשוט הופכים להיות תחנות עבודה שמתחברות אל השרת, ואת המשאבים הגדולים אתם צורכים דרכו. צורת העבודה הזו גם בטוחה יותר, כיון שעל המחשבים שלכם עצמם לא נשאר מידע רגיש בסיום העבודה. לא לחינם חברות רבות בתעשייה עובדות היום בצורה הזו.

אופציות שדרוג

אחד היתרונות שיש בשרת הייעודי של sweethome.co.il הוא העובדה שאתם יכולים לשדרג את החבילה הראשונית שאליה נרשמתם. שרת ייעודי מגיע בהיקפים שונים, כאשר עומס הפעילות שלכם הוא זה שלפיו אתם אמורים לקבוע את היקף החבילה. העובדה שאתם לא קונים את השרת אלא רק משכירים אותו מאפשרת לכם להתחיל עם שרת קטן, ועם הזמן לשדרג אותו לפי הצרכים שלכם.

אופציות השדרוג כוללות הגדלה של נפח האחסון, הוספה של רכיבי חומרה נוספים כמו טלפוניה או כרטיסים שונים לשירות ולמעשה כל דבר שיכול לשפר את העבודה שלכם. השירות הבסיסי בהחלט נותן מענה למגוון סיטואציות, אך בהיקפי עבודה גדולים ייתכן שתצטרכו חבילה טובה יותר.

שירות ללא התחייבות

כמו כל פעולת השכרה, תמיד מתעורר אצלנו החשש שהשירות יהפוך להיות מיותר ביום מן הימים ואז נאלץ נשלם על שירות שאנחנו כבר לא מעוניינים בו. אנחנו בsweethome.co.il מאפשרים לכם לקבל שרתים ייעודיים בלי להתחייב מראש לתקופת זמן ממושכת. ברגע שתראו שהשרת הייעודי כבר לא עוזר לכם, תוכלו להתנתק מהשירות ולעבוד כמו שהייתם רגילים לפני ההתחברות לשרת.

שילוב עם שרתים בענן

אם אתם כבר מקבלים שירותי מחשוב ענן, חשוב לציין שמהעבר לשירות של sweethome.co.il לא דורש מכם להתנתק מכל מה שהיה עד עכשיו. השירות שלנו מגיע על גבי המצב הקיים, והרצון שלנו הוא כמה שפחות לשנות את צורת העבודה שלכם. מאחורי הקלעים אמנם מתרחשת וירטואליזציה של תהליכים רבים והם הולכים לקרות באופן שונה מזה שהיה עד עתה, אבל אתם לא תרגישו בזה.

תמיכה טכנית מלאה

רשתות מחשבים, במיוחד אלו שעליהן מוטל עומס רב עלולות לסבול מתקלות שונות לאורך השנים. הטיפול בתקלות הללו הוא קריטי כיון שבמקרים רבים הן משביתות באופן מוחלט את היכולת שלכם לעבוד. הבשורה הטובה שיש לנו עבורכם היא שהשירות של sweethome.co.il כולל תמיכה טכנית מלאה לשרת הייעודי. שירות הלקוחות זמין עבורכם 24/7 לכל תקלה שמתעוררת וקשורה לשרת.

מה היתרון של השרת על פני פתרונות אחרים

היתרון המרכזי של השרת הוא קודם כל בעוצמה הרבה שהוא מקנה לכם. אין אף פתרון שמתקרב לשרת מבחינת היקף אחסון, אבטחת מידע ואינטגרציה עם ממשקים אחרים. בנוסף, העובדה שהשרת שייך רק לכם אבל לא נמצא אצלכם במשרד מאפשרת לכם להוריד מעצמכם את העול הכבד שיש בטיפול בשרתים מהסוג הזה, וכמובן יגרום לכך שכל תקלה תטופל במהירות האפשרית.

כמה זה עולה לנו

המחיר לפתרון אחסון מבוסס שרת הוא כ2000 ₪ לחודש, כאשר היקף החבילה הוא זה שיקבע את המחיר הסופי. כפי שהבנתם אתם לא חייבים מהרגע הראשון ללכת על החבילה המקיפה ביותר, ובהחלט תוכלו לבחון בצורה דינאמית את הצרכים שלכם ולקבוע את היקף החבילה. בכל מקרה, שירות של גיבוי שרת יכול להינתן בכל אחת מהחבילות תמורת תוספת תשלום.

sweethome.co.il

sweethome.co.il היא חברה ותיקה בתחום אחסון האתרים. החברה מחזיקה בצוות מקצועי שיוכל לעזור לכם באפיון הצורך ובהתאמת חבילה כדי שגם אתם תוכלו להנות משרת ייעודי שמותאם במיוחד עבורכם. לחברה לקוחות רבים ומרוצים, וגם אתם יכולים להפוך להיות חלק מהם.

לסיכום

פתרון אחסון מבוסס שרתים נועד לאפשר לחברות גדולות ועסקים שעובדים עם בסיסי נתונים גדולים לאחסן את המידע שלהם בסביבה בטוחה ונוחה. השרת יאפשר לכם להנות מתפעול תקלות מהיר, עבודה מכל מקום ושמירה הרמטית על המידע שלכם. השירות ניתן על בסיס חודשי, ותוכלו להתנתק או לשדרג את החבילה שלכם בכל רגע. כל מה שנותר לכם זה פשוט לדבר עם sweethome.co.il.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x