תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מהו שירות פינוי דירה ואיך לבחור חברה מתאימה למשימה?

יש מצבים שבהם בעלי נכס מעוניינים לבצע ריקון מוחלט של הדירה שלהם. זה קורה במצבים שבהם הדירה הושכרה לשוכרים שהשאירו בה הרבה בלגן וציוד ולכן יש לפנות אותו, במקרים שבהם אדם קיבל דירה בירושה והוא מעוניין לפנות את התכולה הישנה הקיימת בה כדי שיוכל לשפץ את הדירה, או למכור אותה על פי החלטתו.

אופציות לפינוי הדירה

כאשר בעל הדירה רואה את כמות הציוד שקיימת בה, הוא מבין שהוא זקוק לאנשי מקצוע שיפנו אותה. לכן הוא שואל את מכריו או חבריו אם הם מכירים חברה כזו ואם הם היו מרוצים מהשירות שהם קיבלו. בהתאם לכך הוא פונה לחברה שמתמקצעת בכך ומסכם איתה על קבלת שירות פינוי דירה. המומחים שמגיעים למקום, בוחנים את התכולה. בדרך כלל מדובר ברהיטים ובמוצרי חשמל שחלקם תקינים ומקצת מהם לא תקינים. כמו כן ספרים, כלי מטבח, בגדים, מזכרות, אלבומי תמונות ועוד. בשלב ראשון בעל הנכס אוסף את הפריטים האישיים שהוא מעוניין לשמור אשר קשורים לשושלת המשפחתית. לאחר סינון ראשוני זה, אנשי חברת פינוי דירות יכולים לטפל בפריטים השונים.

אופן פינוי הדירה

מי שעוסק בשירות פינוי דירות, ממיין את תכולת הדירה לכמה רבדים. יש פריטים שהם איכותיים כמו לדוגמה מכונת כביסה שמעבירים אותה למכירה. כמו כן יצורפו לקטגוריה זו כלי אוכל, ספרים, חפצי נוי ומוצרים נוספים שאפשר למכור בשווקים של יד שנייה, כמו שוק הפשפשים ביפו. פריטים אחרים שהם ישנים מאד אך עדיין שימושיים ולכן אין להם ערך כספי יימסרו לעמותות של משפחות נזקקות. לעובדים יש רשימות של המשפחות בסביבת המגורים ובהתאם לצורך הספציפי שלהן, הן תקבלה מוצרים כאלה ואחרים. יש גם ציוד שהוא שבור ובלוי כמו לדוגמה כורסאות ישנות והן תועברנה למכולת הזבל.

העבודה המהירה של הצוותים

אנשי המקצוע הללו עוסקים בכל יום בפינוי דירות ולכן הם מבצעים את עבודות המיון וההפרדה באופן מהיר ויעיל. תוך פרק זמן קצר מכולת הזבל כבר מלאה, המשאית מעבירה את הציוד המיועד למכירה לסוחרים הרלוונטיים ובמקביל לכך מועבר ציוד אחר למשפחות הנזקקות. אם יש פריטים רבים למכירה, הצוותים אינם גובים כסף מבעל הדירה עבור עבודות הפינוי כיוון שההכנסה שלהם נובעת ממכירת המוצרים. אך אם אין בתכולת הבית פריטים למכירה, יהיה על הלקוח לשלם לחברת הפינוי את הסכום הכספי שסוכם מראש בין הצדדים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x