תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מהו תא חמצן

במהלך חייו עלול האדם לסבול מכאבים שונים כאשר הסיבה אליהם אינה ברורה. לחלק מהכאבים ניתן מענה, ואילו אחרים הם כאבים כרוניים שעמם נלחם האדם מדי יום ביומו. כאשר מטופל מסוים סובל מכאבים, הוא עושה כל שביכולתו כדי להיפטר מהם, אם כי זה לא תמיד עולה בידו. טיפול חדשני הנקרא תא חמצן נועד לסייע למטופלים רבים ולהביא להם את השלווה הנפשית שהם מחפשים אחרי תקופה ממושכת של כאבים. מדובר בטיפול שהוכח כיעיל וגם בלתי פולשני.

תא חמצן – נעים להכיר

תא חמצן, הנקרא גם תא לחץ, הוא תא מיוחד שאליו מוזרם חמצן בריכוז גבוה. תא חמצן יכול להתאים לאדם אחד בלבד או לכמה משתמשים. המטרה העיקרית של התא היא להזרים חמצן לגוף כדי להביא לריפוי ולהקלה בכאבים. במהלך הטיפול עצמו החמצן מומס ב-100 מילימטר כספית ל-1,100 מילמטר כספית, אם כי במקרים מסוימים אף מעבר לכך. כתוצאה מכך, חמצן רב יותר מגיע אל הריאות ומתרחש הריפוי המיוחל. תא הלחץ יכול לשמש גם כטיפול באנטי-אייג’ינג. המטופל או המטופלים מוכנסים לתוך התא וצריכים להרכיב מסיכה. במשך כשעתיים מוזרם חמצן אל תוך התא. אפשר להתרווח בכורסה, לשמוע מוסיקה או לקרוא. בתוך תא הלחץ עצמו נמצא הצוות הרפואי במידת הצורך, אחות או רופא.

תא לחץ אחד מציע מגוון רחב של פתרונות

מטרתו של תא הלחץ היא להביא לשיפור משמעותי בקרב המטופלים. אלה רק כמה מבין השימושים השונים של תא הלחץ:

  • חיזוק המערכת החיסונית – תא הלחץ עוזר בהיווצרות כדוריות הדם הלבנות. ברגע שלגוף יש מספיק כדוריות דם לבנות, הוא יכול לתפקד כמו שצריך וגם להגן על האדם מפני זיהומים.
  • מאיץ את רקמות העור – תא הלחץ מצעיר את עור הפנים על ידי האצת חידוש הרקמות וייצור הקולגן. בסיום הטיפול מתקבל עור צעיר ובוהק.
  • משפרים את תפקוד המוח – הזרמה של חמצן יכולה לסייע בשיפור תפקודי המוח ובשיפור הזיכרון.

לאור היתרונות של תא הלחץ והפתרונות שהוא מציע, טיפול באמצעות תא זה מתאים לסובלים ממגוון רחב של בעיות: בעיות עור, פגיעות נוירולוגיות, בעיות אורטופדיות, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות זיכרון, פציעות ספורט, תאונות דרכים ועוד.

שלבי הטיפול באמצעות תא החמצן

חשוב להבין שאין די בטיפול אחד כדי לפתור את כל הבעיות. לעתים נדרשת סדרה של טיפולים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. בשלב הראשוני, מספר הטיפולים נקבעים על ידי הרופא תוך בחינת ההיסטוריה של המטופל. בשלב הבא נקבעים זמני הטיפול. משך כל טיפול הוא כשעתיים. מדובר בטיפול בטוח, נעים ובלתי פולשני. לאחר כל טיפול וטיפול מתבצע מעקב על ידי הרופא. בהתאם לכך הוא קובע אילו שינויים לבצע וכיצד להמשיך בטיפול. לאחר סדרת טיפולים מתאימה, מגיעים לסוף הטיפול המטופל מקבל דו”ח מלא של כל הפעולות שבוצעו בעזרת תא החמצן.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x