תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך תתפנקו עם המשפחה על חוף הים?

יש ימים במהלך עונת הקיץ, עם האקלים הישראלי, שכל מה שעובר לנו בראש זה רק הרגע בו נוכל לקרוע מעלינו את הבגדים ולטבול את עצמנו במים קרירים ומרעננים. לאלו מאיתנו שגרים בקרבה לחוף הים זה בוודאי מוכר. הים כל כך קרוב, אבל גם כל כך רחוק עם כל הסידורים והשגרה שמאלצים אותנו להמשיך ולהתמודד עם החום ופעילויות הקבועות שמונעת מאיתנו להנאות מזמן פנוי. עכשיו כשמגבלות הקורונה ביטלו לנו את רוב בילויי הקיץ האחרים עם הילדים, חוף הים הוא המוקד האידיאלי להנאה בחופשה. לכן, כשמגיעים לים, כדאי שנעשה את זה נכון כדי שנזכור רגעים נעימים ואינטימיים יותר עם המשפחה . אלו כמה מהפינוקים שהופכים את הימים על החוף למושלמים.

צידנית מעוצבת לשמירה על קרירות המוצרים

האם יש דימוי חי יותר ליום של כיף בקיץ מאשר לשבת על חוף הים? הדקות הנעימות של התבוננות בגלים ולשתות בירה קרה כקרח וגם אכילת פירות מתוקים קרירים ומרעננים? מטבילה לטבילה, הדרך הכי שווה לשמור על רעננות היא שתיה מרובה וקרה עם מגוון פינוקים שהבאנו איתנו מהבית.

צידנית איכותית היא בדיוק מה שאתם צריכים על חוף הים והיא תוכל לשרת אותנו לאורך שנים ולמלא אותה בכל מיני נשנושים כיפיים, חטיפים, פירות ושתייה קרה.

טיפ קטן: אם נמלא בצידנית כמה בקבוקי מים שהקפאנו בפריזר, הם גם יעזרו לצידנית לשמור הכול קר וגם יבטיחו לנו מים קרים, ככל שהיום יעבור והקרח יימס.

לא לשכוח בגד ים

גם אם השחייה בים היא לא מה שעושה לך את זה בחוף הים, חשוב שנשמור על כל האופציות פתוחות. יש פתאום את הרגעים האלה שהים כל כך שטוח, בלי גל אחד ברקע. הכול נקי ונעים ונראה שגם אין כל כך הרבה אנשים. פתאום, פשוט מתחשק לך לזנק פנימה. כדי להבטיח שתמיד האפשרות הזו תהיה זמינה, חשוב לא לוותר על בגד הים.

ומגבת החוף לאחר כך

מגבת חוף היא הרבה יותר מאמצעי להתייבש אחרי הרחצה בים. היא משטח נהדר לשכב עליו כדי לא לגעת בחול הלוהט ואפשר אפילו להתכסות בה כדי להימנע מחשיפה לשמש. אם נבחר בחומר גלם עמיד ואיכותי ובעיצוב מושקע, היא יכולה להפוך בקלות לאקססורי שווה שילווה אותנו כל הקיץ ועוד הרבה אחרים.

שמיכת קיץ מפנקת לשעות הערב

לאלו מאיתנו שרוצים לקחת את הילדים ולראות יחד את השקיעה בים, שווה להיערך גם לתרחיש כזה עם האביזרים הנכונים. בילוי בים בערב לובש אווירה קצת שקטה ורגועה יותר. לעתים קרובות, הילדים יכולים להירדם. כדי להבטיח שיהיה להם בטוח ונעים גם כשאנחנו זרוקים על החוף, שווה לקחת איתנו שמיכת קיץ או שמיכת פיקה דקיקה או כל פתרון אחר שיהיה נעים, עוטף ומתאים לחוף הים.

בסופו של דבר, ככל שנגיע מצוידים יותר, ככה נוכל להפוך כל מצב להזדמנות לבילוי.


לעתים קרובות, הילדים יכולים להירדם. כדי להבטיח שיהיה להם בטוח ונעים גם כשאנחנו זרוקים על החוף, שווה לקחת איתנו שמיכת קיץ או שמיכת פיקה דקיקה או כל פתרון אחר שיהיה נעים, עוטף ומתאים לחוף הים.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x