תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מה לא לשכוח בעת תכנון חתונה?

מתכננים חתונה? רוצים לתכנן אותה בצורה הטובה ביותר מבלי לשכוח כלום? הכנו עבורכם רשימת דברים שיש לנו נטייה לשכוח בעת התכנון. 

לשכוח את האהבה שלנו

הנטייה של כל הזוגות שמתחתנים היא לשכוח בדרך את האהבה שלהם ולמה הם רצו להתחתן. כל התהליך וההכנות הוא לא פשוט. מרגש מצד אחד ומלחיץ מצד שני. יש כאן גם שילוב של משפחות שכל אחת מגיעה עם מנטאליות אחרת שיש להתרגל אליה. חשוב לקחת הכל באיזי ולא לשכוח בדרך כמה שאתם אוהבים אחד את השני. רק כך תתכננו חתונה בפתח תקווה בצורה נעימה. 

לשכוח לקנות טלית חדשה

חלק מטקס כניסת החתן לחופה כולל התהדרות בטלית חדשה. לא כל החתנים יודעים זאת ויש נטייה לשכוח. לכן, שימו לכם משימה ביומן, לרכוש טלית חדשה שנוחה לכם ונעימה לכם, בכל זאת, היא הולכת ללוות אתכם בהמשך החיים. קחו בחשבון שיש משפחות שנהוג בהם שמשפחת הכלה רוכשת את הטלית עבור החתן. אם זה המצב גם אצלכם, קבלו זאת באהבה. 

לשכוח לקנות כוס יין לחופה

אם אתם לא מעוניינים להשתמש בכוס של האולם, תביאו אתכם כוס יין לשבירה עבור החופה. ניתן לרכוש ערכות מוכנות של כוס ושקית בד ייחודית עבור הכוס. הביאו אותה אתכם בתיק שתיקחו אל האולם. כדאי להכין את התיק יומיים מראש. 

לשכוח מכנס נוסף לחתן

מרפי בא אתכם גם לחתונה ולהתלכלך ביום החתונה או שהמכנס יקרע לכם זהו משהו שעשוי להתרחש, גם אם לא חשבתם שזה עשוי לקרות. פשוט תדאגו שיהיה לכם מכנס נוסף בתיק שתוכלו ללבוש בזמן החתונה. 

לשכוח לקחת אקמול ליום החתונה

יום החתונה עשוי להיות יום מאוד מלחיץ ומרגש מאוד והוא עשוי להגיע עם כאבי ראש. על מנת לעבור את היום הזה בטוב, תדאגו שיהיה לכם בתיק חבילת כדורי אקמול. אם תיתקלו במצב כזה, זה יעזור לכם מאוד להתמודד עם המצב ולמנוע מכם לסבול לאורך היום. 

לשכוח לאכול ולשתות מרוב התרגשות

עוד דבר שכלות וחתנים שוכחים לעשות מרוב התרגשות, זה משהו מאוד מאוד בסיסי והוא לאכול ולשתות. ההתרגשות והלחץ אולי יגרמו לכם לשכוח מזה באורח פלא. אז כדי למגר את כאב הראש מהסעיף הקודם, זכרו לעצור לאכול ולשתות, גם אם זה מעט, במהלך היום. 

לסיכום, יש המון דברים שהתרגשות ולחץ גורמים לנו לשכוח לפני חתונה. עשו לכם רשימה שבועיים לפני ותתחילו בהכנה. זה ממש יקל עליכם. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x