תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מה לומדים בייעוץ משכנתאות ?

אחד המקצועות הכי מבוקשים כיום הוא ייעוץ משכנתאות. מה הסיבה שמקצוע זה הפך לאחד המקצועות הטובים ביותר? הסיבה לכך נובעת מתוך צורך אמיתי וממשי שקיים להמון ישראלים כיום שרוצים לרכוש בית. כמעט ואין אדם בישראל שיכול לרכוש בית מהכסף שהוא מרוויח בעבודה. לרוב האנשים אין כמות כסף כזו כך סתם בחשבון הבנק והם זקוקים לסיוע של משכנתא. המשמעות של משכנתא היא תשלום של כסף רב בכל חודש ולכן ישראלים רבים שואפים למקסם את תנאי המשכנתא עד כמה שאפשר. אז איך יועץ משכנתאות יכול לסייע? מה הוא לומד בלימודיו שיכול לעזור? על כך נדבר כעת.

הכרות עם הבנק

הדבר הכי חשוב שלומדים בבתי ספר שללימודי ייעוץ משכנתאות הוא הכרות עם הבנק. הבנקים הם הצד שנותן את הכסף ויש לו כמובן אינטרסים ברורים להרוויח מעסקה כזו. הבנק לא מוכן בשום אופן להפסיד מהסיבה שמדובר בכספים רבים הניתנים כמעט לכל אדם בישראל. ללא בטחונות על הלוואות אלו, הבנק עשוי לקרוס. לכן, השאיפה של הבנק לתת לכם את תנאי המשכנתא הכי לא טובים שהם יכולים בריביות הגבוהות ביותר. הכרות של יועץ המשכנתאות עם הבנקים, יעזור לו לסייע לכם לקבל את התנאים הטובים ביותר שאתם יכולים לקבל. 

חישוב הלוואת משכנתא בתנאים שונים

הלוואת משכנתא שונה מאוד מהלוואות רגילות. מדובר על כספים רבים שאותם מחלקים לכמה סוגי הלוואות בריביות שונות. בלימודי ייעוץ משכנתאות לומדים הסטודנטים לחשב את הריביות ולהבין כמה האדם שלוקח את המשכנתא, הולך לשלם. הסטודנטים לומדים להשתמש במחשבונים המגוונים ולהבין את כל סוגי ההלוואות. 

יצירת תמהיל משכנתא בהתאם למצב כלכלי

כחלק מהלימודים, ילמדו הסטודנטים איך ליצור תמהיל משכנתא מקצועי המותאם בצורה נכונה וטובה למצב הכלכלי של האדם שלוקח את המשכנתא. הרי לא חוכמה לקחת את ההלוואה, צריך לדעת גם להחזיר אותה ומבלי להרגיש בעומס כלכלי. על יועץ המשכנתא להבין את התנהלות משקי הבית השונים ולדעת ליצור עבורם תמהיל משכנתא שנכון ומותאם עבורם. 

אישור עקרוני למשכנתא 

עוד נושא מאוד חשוב הוא אישור עקרוני למשכנתא. לפני לקיחת המשכנתא, הבנק נותן אישור עקרוני על מנת שבינתיים האנשים יוכלו לסגור את העסקה של הבית או הדירה. האישור העקרוני הוא אישור לזמן מוגבל ועל יועץ המשכנתאות לדעת איך לייעץ לכם ולהסביר על זמן האישור ומה הוא אומר. כאשר מבצעים את כל ההליך בצורה נכונה, אפשר לסייע לאנשים רבים. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x