תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מה עוד אפשר לעשות עם מטחנת קפה ידנית?

קרדיט תמונה depositphotos

אם אתם חובבי קפה מושבעים בטח תשמחו לשמוע שמעבר לטחינת קפה במטחנת קפה ידנית אפשר למצוא למטחנת שימושים שונים כמו למשל טחינת תבלינים או טחינת דגנים. שילוב של דגנים או תבלינים למשקה הקפה שלכם יוסיף ערך תזונתי רב לקפה שלכם, וכך תקבלו מנת בריאות טעימה ומזינה לאורך כל היום ותאתגרו את עצמכם במהלך היום.

אילו דברים ניתן לטחון באמצעות מטחנת קפה ידנית?

מעבר לטחינת קפה במטחנת קפה ידנית אפשר לבצע לא מעט פעולות שונות מעבר לטחינת קפה. כך למשל ניתן לטחון במטחנה דגנים שונים כגון: כוסמת, תירס, אורז, שיבולת שועל, שעורה ודגני חיטה. בנוסף לכך, ניתן לטחון תבלינים כגון: גרעיני פשתן, פלפל שחור, שום יבש, עשבי תיבול, יבשים, זרעי חרדל, קינמון, הל, פלפל צ'ילי מיובש, שומשום, שורש חזרת מיובש ועוד.

משקה שמתאים לכל חובב קפה

אם אתם רוצים להכניס עניין בקפה השגרתי שלכם, הגיע הזמן לטחון תבלינים ולהוסיף אותם לכוס הקפה שלכם. קפה בשילוב תבלינים או בשילוב דגנים יעניק לגופכם את כל הויטמינים ונוגדי החמצון שהוא צריך כדי לעבור את היום בצורה הטובה והבריאה ביותר.

טחינת תבלינים במטחנה ידנית – השילוב הטוב ביותר עם קפה

אם אתם אוהבים את הקפה שלכם עם תבלינים שונים כמו חוויג', הל או קינמון או אפילו תבלינים אחרים, תוכלו לטחון את התבלינים במטחנת קפה ידנית ולהוסיף אותם לקפה שלכם. התבלינים השונים ישפרו את טעם הקפה ויוסיפו לו הרבה פלפל. כך שתוכלו להוסיף אותם באופן בודד כמו: כורכום, ציפורן, קינמון או אגוז מוסקט או לשלב בתוכו תערובת תבלינים שונים, כך שהכל תלוי בהעדפות שלכם. כמו כן, חשוב שתדעו שהתבלינים שאתם משלבים בקפה שלכם בעלי סגולה בריאותית ואף טוב למניעת מחלות שונות ולהרגעה של תסמינים פיזיים שונים. עם תבלינים טחונים בקפה תוכלו להרגיש טעם חזק ועוצמתי בקפה שלכם שיעורר אתכם למשך כל היום ואף ישמור על הבריאות שלכם.

טחינת דגנים במטחנה קפה ידנית

אם אתם רוצים להכין קמח ביתי או תערובת דגנים משופרת לאפייה ביתית של לחמים חלות ועוגות, שימוש במטחנת קפה ידנית יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. מטחנה ידנית יכולה לבצע את אותה הפעולה שכל מטחנה אחרת עושה ובמקום לרכוש עוד כלי מיותר שיתפוס מקום במטבח ויבזבז לכם כסף אתם יכולים לעשות את כל הפעולות הלוו עם מכשיר אחד. לפניכם מספר דוגמאות אותם אפשר לדגנים טחון עם מטחנת קפה ידנית:

  • שיבולת שועל
  • חיטה
  • עדשים
  • שעורה
  • אורז

כשחושבים על זה יש אין סוף לאפשרויות של הדברים אותם אתם יכולים לטחון עם מכונת קפה ידנית מאגוזים ועד בוטנים ושקדים והכל בשימוש במכשיר אחד, פשוט זול ונוח שכדי שיהיה במטבח שלכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x