תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מיינד טק – החופש מסיגריות ופחמימות!

הדרך הכי טובה להיגמל מהרגלים רעים היא לבצע שינוי אמיתי שמחזיק מעמד לאורך זמן. אבל איך מתחילים שינוי כזה, מה הוא כולל ולמה זה חשוב? הנה כל התשובות

גמילה מהרגלים רעים היא משימה מורכבת שדורשת השקעה לא מבוטלת של אנרגיות, זמן ומשאבים. הטעות הנפוצה היא לפתח תחושות של כעס עצמי בגלל הרגלים מן הסוג הזה, בעוד בפועל הם טבעיים יותר מכפי שנהוג לחשוב. כתוצאה מכך, הדרך להשגת המטרה מתחילה בכך שמכירים בבעיה. כל עוד מכירים בבעיה, השמיים הם הגבול מבחינת גמילה מעישון, גמילה מסוכר, גמילה מפחמימות – או כל סוג אחר של הרגל שמטריד אתכם ברמה היום יומית.

שווה להתאמץ כדי להיגמל מהרגלים רעים

כאן המקום לעצור ולהסביר שעל אף הקושי בגמילה מהרגלים רעים, זו השקעה שבהחלט שווה את המאמץ. בטווח הקצר, גמילה מעישון למשל משפרת את איכות החיים בכך שהיא תורמת לרווחה ולנשימה. באופן דומה, הפסקת עישון מומלצת עבור גברים ונשים בכל הגילאים וכל מי שכבר השיג את היתרונות של גמילה מסיגריות יכול לספר על כך מגוף ראשון.

לכל גמילה יש את המאפיינים שלה

לשם השוואה, המטרה של גמילה מסוכר או גמילה מפחמימות היא גם כן בריאותית – אבל התועלת שלה בא לידי ביטוי בעיקר במישור הפיזיולוגי ולאו דווקא הנפשי. אז בהקשר הזה, המסקנה היא שצריך להתייחס לכל הרגל באופן קצת שונה. זה מעלה את סיכויי ההצלחה של גמילה ממתוקים לעומת גמילה מסיגריות ויכול לסייע גם ברגעים הקשים והמתסכלים.

מה בכל זאת דומה במהלך גמילה מהרגלים רעים?

הצד השני של המטבע מתאר את הדמיון בין גמילה מהרגלים רעים שונים. בראש ובראשונה, כל תהליך שבו מנסים להיפטר מהרגלים רעים חייב לשלב בין המודע והתת מודע. למרות שההרגלים מקבלים ביטוי בחלק המעשי של הגוף והנפש, זה החלק של התת מודע שקובע האם תהיה להם תוחלת ומה נרגיש כאשר נעשה אותם. מעבר לכך, כל סוג של גמילה מהרגלים רעים מחייב מעורבות. אם רוצים להיגמל מהרגלים לא טובים, צריך לבצע שינוי אמיתי שמחזיק מעמד לאורך זמן.

הטכנולוגיה כבר קיימת

החדשות הטובות הן שיש תהליכים שונים של גמילה מסיגריות, סוכר או פחמימות שנשענים על טכנולוגיה מתקדמת. הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת ליהנות מכל היתרונות של גמילה אפקטיבית, בלי עוגמת הנפש ובלי תסכול. מבחינה מעשית, זה אומר גמילה בזמן קצר וכדי לעזור לאנשים לקחת בחזרה את השליטה על החיים שלהם.

מיינד טק – החופש שלך להיגמל לבד

הסטארט אפ הישראלי מיינד טק הוקם על מנת לעזור לך להיגמל מכל ההרגלים הרעים. לא משנה איזה הרגלים רעים מלווים אותך ופוגעים באיכות החיים של המשפחה, שווה לבדוק את הטכנולוגיה שתסייע לך בתוך 90 דקות בלבד. למידע נוסף: מיינדטק גמילה מעישון תוך 90 דקות

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x