תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מיינד טק – תהליך תת מודע פורץ דרך לטיפול בהתמכרויות

לאורך החיים אימצנו לעצמנו הרגלים שונים, טובים יותר או פחות, אשר מדי פעם החלטנו שאנחנו מפסיקים איתם.  מהר מאוד גילינו כי קשה מאוד להפסיק באופן מוחלט הרגלים שהפכו לשגרה. צוות המומחים של מיינד טק ריכז לפניכם את ההתמכרויות הנפוצות ואת התהליך פורץ הדרך שלנו לטיפול בהם

התמכרויות

התמכרות היא למעשה שימוש חוזר על פעולה או התנהגות מסוימת, הגורמת לנו להנאה, כאשר ניסיון להפסיק את השימוש החוזר, מביא את המשתמש למצב של מצוקה וכמיהה בלתי ניתנת לעצירה כמעט לשוב להתנהגות אליה הורגל. זהו למעשה מצב של תלות נרכשת בחומר או בפעילות כלשהיא.

בין ההתמכרויות הנפוצות והמוכרות, ניתן למנות אכילת מוצרים עתירים בסוכר ופחמימות ועישון סיגריות. גמילה מהתמכרות מעישון ו/או גמילה מסוכר ופחמימות הן בין תהליכי גמילה מהתמכרויות המאתגרות ביותר, היות ומעורבים גם תהליכים פיזיולוגיים בגוף המקשים על תהליך הגמילה.

גמילה מעישון

על אף הידיעה הברורה כי עישון סיגריות גורם למחלות רבות, פגיעה באיכות החיים ואף מוות במקרי קיצון, עישון סיגריות הפך לפעולה שגרתית ויומיות אם זה עם הקפה של הבוקר, יציאה עם חברים או הפסקות קטנות באמצע העבודה.

לאחר שהמעשן מפתח תלות, הן בפעולה החוזרת של הדלת הסיגריה ושאיפה- נשיפה והן בגלל רמת הניקוטין הנמצאת בגופו, פעולת הפסקת עישון הופכת למשימה מאתגרת במיוחד. המחשבה על גמילה מעישון גורמת למחשבות על תסמיני גמילה טורדניים והרמת ידיים מראש. אך בסופו של דבר, לאחר ההבנה כי התלות והשעבוד לסיגריה לא משתלמים, הן גופנית- בריאותית והן מבחינה כספית, גמילה מסיגריות באמצעות סדנה גמילה מעישון, היא הפתרון האידיאלי ליצירת חיים חדשים ואיכות חיים אחרת.

גמילה מסוכר ופחמימות

בשונה מסיגריות, המצריכות שימוש חוזר ונשנה בהתחלה כדי לרכוש את התלות והטעם הממכר, הרי שבסוכר ופחמימות אין צורך רב לשכנע אותנו להתחיל באכילתם. סוכר ופחמימות מרכיבים מגוון רב של מוצרי מזון, והימנעות מוחלטת מהם היא די קשה ולעיתים אף לא בריאה. לפיכך תהליך גמילה מהתמכרות לסוכר או גמילה מפחמימות, צריך להיעשות באופן מבוקר ומקצועי.

ההתמכרות לסוכר ופחמימות גורמת לגופנו נזקים בלתי הפיכים, כמו עלייה ניכרת במשקל, תחושת רעב בלתי פוסקת, זירוז תהליכי הזדקנות, עייפות ממושכת ואף התפתחות מחלת הסוכרת.

תהליך תת מודע לטיפול בהתמכרויות

ניסיונות לבצע תהליכי גמילה באופן עצמאי, בין אם גמילה ממתוקים או גמילה מעישון, כמעט ונועדו לכישלון ידוע מראש, היות ומחקרים רבים מראים כי ניסיונות לגמילה עצמאית הניבו פחות מ-5% הצלחה.

לפיכך, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וחדשה שפיתחנו במיינדטק, תוכלו להשתחרר ביתר קלות מההתמכרויות השונות ולהשיב לעצמכם את השליטה ואיכות החיים. התכנית שלנו כוללת שיחת היכרות ואבחון ראשוני, טיפול דמיון מודרך ותכנית תזונה אישית עם דיאטנית קלינית.

למידע נוסף בקרו באתר: https://mind-tech.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x