תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מי היא חברת פולקו ובמה מתרכזת הפעילות שלה

אנשים רבים מחפשים אחר ציוד סיעודי שיעזור להם להשתקם ולבצע פעולות יום יומיות בצורה עצמאית ככל הניתן. בכתבה זו נכיר לכם את חברת פולקו, מהחברות הטובות והמובילות ביותר בישראל לשיווק ציוד סיעודי מכל הסוגים. פולקו קיימת כבר ממשנת 1993 והציוד שהיא משווקת מתאים לבעלי מוגבלויות, אנשים מבוגרים, אנשים פצועים שעוברים הליכי שיקום ועוד.

חברת פולקו – מי היא ומה היא עושה?

אז חברת פולקו כאמור היא חברה מובילה ביותר בתחום הציוד הסיעודי והשיקומי. לאורך השנים חברת פולקו ערכה מגוון מחקרים וסקרים על מנת להגיע למוצרים הטובים ביותר בתחום הציוד הסיעודי, כך שהיא תוכל להציע למגוון הרחב של הלקוחות שלה את הציוד הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר.

חברת פולקו משווקת ציוד סיעודי מכל הגוונים והסוגים – מיטות סיעודיות, כסאות גלגלים, רולטורים, קלנועיות, הליכונים, מתקני הרמה לאמבטיה, מנופי הרמה לרכב, מתקני רחצה, עמידונים, ידיות אחיזה לאמבטיה ולמקלחת, כורסאות גריאטריות ועוד. כל אחד ואחד מסוגי הציוד האלו מביא איתו את הרמה הגבוהה ביותר מבחינת איכות, ומיוצר על ידי היצרנים המובילים את תחום הציוד הסיעודי.

למה לקנות דווקא אצל חברת פולקו?

חברת פולקו נותנת שירות לאלפי אנשים מדי שנה, שמעוניינים לרכוש או להשכיר לעצמם את הציוד הטוב ביותר. בפולקו נמצאים אנשי שירות מהטובים ביותר בארץ, בעלי ערימות של ניסיון, ידע ומקצועיות. בהתאם, אותם אנשי שירות ומכירות יכולים ללוות כל איש ואישה בפולקו אל עבר הבחירה הטובה ביותר עבורם, בהתאם לנתונים כמו צרכים אישיים, תקציב, משקל, גובה, גיל ועוד.

מהם המחירים שהחברה מציעה?

חברת פולקו שומרת על מחירים הוגנים עבור כל מוצר ומוצר. אם עד היום יצא לכם לרכוש או להשכיר ציוד סיעודי באלפי שקלים, הרי שחברת פולקו מציעה מחירים הרבה יותר נוחים ואטרקטיביים, מתוך התפישה שאדם שמתקשה בחיי היום יום שלו ומתמודד עם נכות לא צריך לשלם יותר רק כדי להחזיר לעצמו את העצמאות.

בהתאם, תוכלו למצוא אצל חברת פולקו ציוד סיעודי בטווחי מחירים שונים, שמתחילים בעשרות שקלים בודדים ויכולים להגיע גם לאלפי שקלים עבור ציוד טכנולוגי, מתקדם, חשמלי ומאובזר. הבחירה האידיאלית עבורכם בציוד סיעודי של חברת פולקו צריכה להתבסס בראש ובראשונה על המצב הרפואי שלכם, ובהתאם תוכלו לבחור את הציוד שהכי מתאים למצב שלכם.

איך ניתן להגיע לאולם התצוגה?

חברת פולקו מפעילה אתר אינטרנט עשיר ומלא בתוכן, שבו תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם על מנת לבצע רכישה – שיכולה להתבצע גם אונליין. בנוסף, תוכלו להגיע לאולם התצוגה של החברה אשר נמצא בעיר פתח תקווה (רח’ אהרון ברט 6) להתרשם מהמוצרים, לשאול שאלות ולקבל הדרכה סבלנית מכל הלב אל עבר הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

הצוות של פולקו זמין גם בטלפון 03-979-2502

רוצים להתרשם בעצמכם ממבחר המוצרים? היכנסו לאתר https://polco.co.il/

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x