תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מכונת בועות סבון: מידע וטיפים לרכישה

ילדים ומבוגרים – כולם אוהבים בועות סבון! למה? כי יש בהן קסם, תנועה, השתקפות צבעונית וכל אחת מהן מכילה זיכרון ילדות שובב. לכן, אין זה פלא שמכונות להפרחת בועות הן תוסף מבוקש באירועים שונים.

מכונת בועות סבון, הינה מכשיר פשוט בבסיסו וקל להפעלה. ניתן למצוא מכונות בעוצמות ובגדלים שונים. בחלקן תוספות של פונקציות טכניות ואפקטים של תאורה, עשן, צבעוניות וכדומה.

כאטרקציה הבועות משתלבות כמעט בכל אירוע משמח. הן מושכות תשומת לב ומקפיצות בכיף את המשתתפים. ודאי פגשתם אותה באירועים משפחתיים כגון; חתונה, בר/בת מצוה, הצעות נשואין, מסיבות גיוס וימי הולדת. כמו כן, היא יותר ויותר מופיעה באירועי חברה ולמטרות עסקיות בימי גיבוש לצוות, אירועי השקה, קבלת פנים ולקידום מכירות. באופן מיוחד אוהבים להפתיע איתה ילדים בקייטנות, במסיבות בית הספר ואף בחוגים בגני ילדים.

מעניין לדעת, שניתן להפעיל מכונות מסוימות עם חומר מיוחד להפרחת בועות אכילות! את אלו יכולים החוגגים לתפוס בביס מהאויר ולהנות מטעמים טובים. בנמצא חומרי טעם של פירות (אננס, תות, ענבים, דובדבן ועוד). חוגגים באירועי מבוגרים יהנו מטעמי משקאות אלכוהולים (פינקולדה, אניס, מרגריטה וכדומה).

הבועות האכילות אינן מכילות חומרים דביקים, מלכלכים ואלרגניים. עובדות אלו, הופכות את מכונת הבועות לאטרקציה כפולה של יופי וטעם לכל הנוכחים.

למי כדאי לרכוש מכונה לבועות סבון

אם אתם רוצים להנות במרחב הפרטי מבועות הסבון, בבית או בחצר, תוכלו לרכוש מכונה קטנה הפועלת על סוללות. לרוב יציעו לכם מכונה בעלות נמוכה בין 300-150  ש”ח. מכונות אלו בעלות משקל נמוך, קטנות, ניתנות לתליה, בטיחותיות ונוחות לשימוש ולהפעלה.

במקרים בהם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי חד פעמי, עדיף יהיה לכם לשכור מכונה מחברה מומלצת ומנוסה. כזו תציע לכם מכונות תקינות, חומרי מילוי והדרכה להפעלה.

אם אתם מאלו הנמצאים בעסקי הבידור, מארגני אירועים ואטרקציות, השימוש במכונת בועות סבון אצלכם יהיה בתדירות גבוהה. אז יהיה כדאי לשקול רכישת מכונה או אפילו כמה. זאת מאחר ואירועים שונים זה מיזה בכמות המשתתפים, בגודל החלל/החצר/האולם/רחבת הריקודים. בנוסף יתכן ותתבקשו להפעיל מכונת בועות סבון במספר אירועים במקביל.

כידוע יש צמיחה בביקוש לאירועים בטבע. אלו למשל, דורשים מכונות נטענות וקלות משקל לנשיאה. להבדיל מאירועי ענק כהופעות ופסטיבלים, הדורשים הפרחת בועות לגובה בכמות אדירה ומכמה מוקדים יחד. לכן, יש לשקול ולהתאים את רכישת מכונת הבועות לצרכים הספציפים שלכם. בכך, תפיקו את המקסימום מנוכחותה גם מבחינת עלות מול תועלת.

סוגי מכונת בועות סבון: מידע וטיפים לרכישה

בנוסף לעובדות שצוינו קודם, ההבדלים בין המכונות מתורגמים לעלויות שונות. אך, הן כולן פשוטות להפעלה: מילוי המיכל, לחבר לחשמל/להכניס סוללות וללחוץ על הכפתור. יחד עם זאת, כמו על כל מכשיר יש לשמור, לאחסן ולתחזק לפי הוראות היצרן. בכך נימנע מתקלות ונאריך את חיי המכונה שרכשנו.

ישנן מכונות בהפעלה ידנית בלבד ויש מאובזרות גם בשלט אלחוטי, להפעלה ולשליטה מרחוק. כדאי לודא שיש במכונה תאורה בסיסית או צבעונית, סטטית או בתנועה, להדגשת הבועות. רוב הדגמים עשויים מתכת אל-חלד וחלקם מפלסטיק, דבר שמתבטא במשקלם הקל בין היתר. המכונות המקצועיות שמשקלן וגודלן משמעותי, מצויידות בידיות נשיאה ובגלגלים לשינוע.

מבחינת פונקציות התיפעול, במכונות הגדולות קיימים מספר גלגלי בועות ובמקביל מספר מאווררים. חשוב להתייחס לעוצמתם כאחראית לפיזור הבועות לגובה ולמרחב גדולים. בחלק מהמכונות ניתנת שליטה לכיוון מהירות, עוצמה ותדירות להפרחת הבועות.

לרוב ניתן למצוא מכונה טובה בטווח עלויות בין 2000-1000 ש”ח. מעבר לכך מדובר במכונות מקצועיות מאוד. אלו חזקות לשימוש בתדירות גבוהה, למשך זמן ולכיסוי שטח נרחב בכמות בועות גדולה במיוחד.

מפרטים טכניים והסבר ממצה, על מבחר דגמים  מקיף לרכישת מכונת בועות סבון, ניתן למצוא בחנויות מקצועיות ברחבי הרשת.

ניתן לסכם את סוגי המכונות בחלוקה הבאה:

  • מכונות קטנות הפועלות על סוללות. מתאימות לשימוש ביתי. חלשות יחסית ומתפקדות כצעצוע משמח לילדים.
  • מכונות נטענות (כאופציה נוספת על כבל חשמל). יתרון בולט במכונות הנטענות הוא, היכולת להפעיל אותן במקומות ללא חשמל. כך שהחוגגים באירוע בטבע יוכלו להנות מהאטרקציה.
  • מכונות בחיבור לחשמל. הפעלה ידנית/אופציה לשלט אלחוטי. מגיעות בנפח קטן לאירועים קטנים וסגורים, ועד למכונות גדולות ומקצועיות. לאלו בנוסף חיבור DMX לשליטה ישירה למשל, מעמדת תאורה. ביכולתן לכסות בבועות שטח גדול מאוד, סגור או פתוח. מבחינת בטיחות הן בעלות הגנה מיוחדת על המנועים וברז ניקוז נגיש. ניתנות למילוי נוזל תוך כדי פעולה.
  • מכונות משולבות בפיזור עשן ותאורת לד. כהרחבה לקודמות, מכונות אלו יקרות יותר ומתפקדות בסביבה מקצועית. נותנות תוצאה מרשימה ביותר ומעבות את אפקט האטרקציה.
  • מכונות לבועות אכילות. רוב המכונות מתאימות גם למילוי הנוזל בטעמים. חומרי בועות סבון איכותיים אינם רעילים. למרות זאת, עדיף להחליט ולייעד מראש את המכונה לבועות האכילות או לבועות סבון.

איפה כדאי לרכוש מכונת בועות סבון

מומלץ לפנות לחנות מקצועית אמינה ולהציג את הצרכים שלכם. שם תקבלו ייעוץ, תראו את הדגמים פיזית וההחלטה לרכישה תהא נבונה. אנשי מקצוע מודעים לכל תהליך השימוש והתיפקוד של המכונות. הם יקחו בחשבון שינוע, חומרי מילוי, זמני עבודה וביצוע ויתאימו למטרות שלכם. הדבר יסייע להצלחת האירוע כולו, שכידוע, תלויה בתיפעול נכון!

סיבה נוספת לרכוש בחנויות המקצועיות, היא קבלת אחריות. לא תרצו להשקיע תקציב ולקבל מכונה תקולה ללא מענה.

עסק שמעניק אחריות למוצריו, דואג לבטיחות השימוש בהם ולאיכות היצור. לרוב יספק גם שירותי תיקון, חלקי חילוף וחומרי מילוי ייעודים. גם כאן נמצא הבדלים בתרכיזים, אבקות, נוזלים והוראות יצרן. אם נבחר באיכות ונקפיד על ההוראות, הבועות יהיו רבות, יציבות והמכונות יפעלו כראוי.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x