תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

” מה גורם להם להיות רעים עבור הכלב? “

פינוקים לכלבים הם תוספת מצוינת לתזונה של כלבים כל עוד הם בריאים. יש כמה פינוקים בחוץ שאינם מתאימים לתזונה של כלב, חלקם מיועדים בעיקר להייפ וחלקם שצריך להימנע מהם. יש פינוקים שמיובשים וחלקם מיובשים באוויר. לפני שאתה קופץ להתייחסות לכלבים כתיקון מהיר, הקפד לבצע את המחקר שלך.

ישנם פינוקים שלכלב יהיה באופן טבעי ושהם יכולים באמת ליהנות מהם אם בחרת בכך. אלו הם סוג הפינוקים הטובים לתזונה של כלב. דוגמה מצוינת תהיה צ’יפס ירקות, שהם מצוינים לכלבים עם בעיות עיכול משלשול כרוני ועד גזים. ישנם סוגים שונים של פינוקים, חלקם אקזוטיים יותר מאחרים, וניתן לרכוש אותם בחנויות מתמחות, בחנויות לחיות מחמד או באינטרנט.

מלונה המתאימה ביותר

יש לזכור כמה דברים לגבי הפינוקים שאתה בוחר להעניק לכלב שלך. ראשית, זו תהיה ההשפעה העמידה ביותר שיש לכלב על חיית המחמד שלך אם תבחר משהו עם הרבה “בונסבר”. צחצוח שיניים של כלבים חשוב לבריאותם הכללית, ולכן זה דבר שבעלי כלבים רבים מזניחים. אם אתה מתכוון שהפינוק של הכלב יהיה חלק מהתזונה של הכלב שלך, עליך לכסות אותו במנת מזון רטוב או בנוזל כגון מיץ מפירות או ירקות. לסופרים חשוב שאם אתה רוצה להימנע מהוצאה כספית על פינוקים לכלבים, אתה “נמנע מדברים שעלולים להיות קטלניים כמו קוטלי פעולות, חומרי הדברה, [וכימיקלים אחרים שכלב עלול לחשוף את עצמו במהלך היום”.

בעלי כלבים רבים מגישים לכלבם חטיפים תוצרת בית. אלה בעצם פיסות מזון המכילות מרכיבים בריאים שכלב בדרך כלל לא היה מקבל הרבה. עם זאת, אפילו הפינוק שנעשה בקפידה ביותר יכול להכיל מרכיבים מסוכנים לכלבך. שוקולד, בצל ושום הם שלוש דוגמאות למאכל שעלול להרעיל כלבים. כדאי להימנע מעוגיות חג המולד עם שוקולד, מכיוון שהוא רעיל לכלבים, ויש להימנע גם מענבים. עליך אפילו להימנע מהגשת פינוקי גורמה לכלבך מכיוון שהוא יכול להיות יקר ושנוי במחלוקת, אם כי פינוקים לחים אינם נוטים להכיל הרבה מרכיבים שאולי אתה חושב עליהם. עם זאת, אם אתה רוצה לקנות לכלב שלך פינוקים שהם גורמה, עליך לעשות קצת מחקר לפני כן אם אתה רוצה לדעת אילו מאכלים בטוחים לכלבים לאכול.

כמובן, אתה לא תוכל לתת לכלב שלך 99% מהמזון שאתה אוכל כל יום – וגם אם כן, זה יהיה דבר קשה לעשות. עליך להתמקד בדברים שהכלב שלך יכול לאכול ולעזור לו לחיות חיים ארוכים ובריאים על ידי אי הכנסת מרכיבים שעלולים לגרום לו לחלות.

להלן מספר מאמרים מועילים שכדאי שתקרא אם אתה מחפש ליצור פינוקי כלב גורמה לכלב שלך:

מה הם בכלל פינוקי כלבים גורמה?

רוצים לדעת מגזין חיות ובכן, זו השאלה שעולה בראשו של כל בעל כלב. על מנת לעשות זאת, עליך לדעת מעט אודות תזונת הכלב ועד כמה חשוב החלבון להיות. הכלב שלך הוא טורף, ולכן צריך שיהיה לו בשר כתזונה העיקרית שלו. התזונה שלו צריכה להכיל גם ירקות ודגנים. אם אתה רוצה לתת לכלב שלך פינוקים, יהיה עליך למצוא רשימת מרכיבים הכוללת מגוון כאלה.

בנוסף, כדאי להימנע מרכיבים מלאכותיים. למרות שהם עשויים להועיל לכלבך בטווח הארוך, הם אינם בריאים עבורו. כאשר אתה מאחסן אותם בביתך, בסופו של דבר הם יקלקלו ​​את ביתך בסופו של דבר. אתה עשוי אפילו להיתקל במזונות האנושיים שאתה אוכל גם כן. אולי הגיע הזמן לרדת למכולת המקומית ולראות אילו יש חלופות בריאות יותר.

הכנת פינוקי גורמה תוצרת בית אולי נשמעת קצת מסובכת, אבל זה ממש לא. אתה רק צריך לרכוש כמה מרכיבים בריאים וידידותיים למזון. לאחר שתוריד את זה, תוכל פשוט להכין פינוקי גורמה בעצמך. זה גם הרבה יותר זול מאשר פינוקים שנרכשו בחנות. כאשר אתה קונה פינוקי גורמה, תרצה לקנות מעט גודל. כך תוכלו להכין מנה גדולה יותר ולאחסן אותם בכלי אטום לאוויר לפרקי זמן ארוכים יותר.

זה גם רעיון טוב להיות יצירתי עם המתכונים שאתה מבשל. ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל לנהוג. יש אנשים שמעדיפים להשתמש במזונות שלא נמצאים בטבע. אלה לא תמיד הטובים ביותר עבור הכלב שלך, לכן תכנן סביב המרכיבים שיהיו נחוצים כדי להפוך את הפינוק לבריא. הכלב שלך בהחלט יעריך את המאמץ!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x