תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מעבדה לתיקון מחשבי אפל “אגס נגוס”

מחשבי אפל נחשבים לאמינים ולאיכותיים במיוחד, אלו סוסי עבודה המתאימים לבעלי מקצוע כגון מעצבים גרפיים, עורכי וידאו, יוצרי תוכן, צלמים, תכנתים, מעצבי מוצר ועוד, הזקוקים למחשב עוצמתי. מחשבי אפל נמכרים במחיר יחסית גבוה בהשוואה למחירי ה-PC  הרגילים, המחיר עשוי להרתיע חלק מהמשתמשים, אך חשוב לזכור מה היתרונות של מחשבי מק, מק פרו, מק בוק אייר, iMac, מק סטודיו ושאר הדגמים המובילים של המותג האמריקאי.

מחשבי אפל, כמו כל מחשב או מוצר אלקטרוני אחר, עשויים להתקלקל עם הזמן בגלל בלאי טבעי או תקלות שימוש, יש תקלות נפוצות הדורשות תיקון מחשבי אפל על ידי המומחים. חשוב לדעת כי תיקון מק או מחשב אחר מבית המותג אפל דורש ידע, ניסיון וציוד מקצועי מתקדם, לכן אין להקל ראש בעת בחירת מעבדת התיקונים למחשב האפל שברשותך.

תיקון מחשבי אפל – רקע כללי

מחשבי אפל נמכרים בהצלחה בארץ וברחבי העולם, ולמרות שמחירם גבוה רבים בוחרים לרכוש מחשב מבית אפל בגלל הביצועים המעולים והיכולות המצוינות של מחשבי המק. מחשבי אפל נמכרים במשך שנים רבות, יש הרוכשים את המחשב בארץ ויש הרוכשים את מחשבי אפל בחו”ל, בעיקר בארצות הברית. כמו כן, יש שוק גדול ופורה של מחשבי אפל יד 2, לכן החל ביקוש לשירות תיקון מחשבי אפל במעבדות מקצועיות המתמחות בכך.ידוע כי מחשבים של המותג האמריקאי אפל הם סוסי עבודה אמינים ויציבים, אך כל מחשב עשוי לסבול מבלאי ומתקלות, ובנוסף רצוי לבצע תחזוקה שוטפת כדי לאתר תקלות בזמן ולשפר את ביצועי המחשב.  

תיקון מק – בעיות נפוצות שניתן לתקן במעבדת השירות המקצועית “אגס נגוס”

אפל מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים טכנולוגיים חדישים ומתקדמים, החברה ידועה במכשירי האייפון עם המצלמות המשוכללות והמתקדמות והביצועים המעולים, בסדרת מחשבי המק וכמובן בטאבלטים הידועים מסדרת iPad, בשעונים החכמים ובאוזניות האיי פודס שכבשו את העולם. כאשר עליך לשלוח את מחשב המק שלך לתיקון עליך לוודא כי המעבדה ממתמחה בשירות תיקון מק ומחשבי אפל אחרים. אין להקל ראש בבחירת מעבדה התיקונים של מחשבי אפל, עליך לזכור כי מחשב המק שלך עלה לא מעט כסף, ולבטח אתה שומר בדיסק הקשיח מידע חשוב שאינך יכול לוותר עליו. ראוי לציין כי תיקון מחשבי אפל במעבדה מקצועית מתחיל בדיאגנוסטיקה מהירה ומקיפה כדי לבדוק את ביצועי המחשב, לאתר את התקלה ולהציע לך פתרון מקצועי ואיכותי המבטיח לך ראש שקט מתקלות ומבעיות במחשב לאורך זמן רב.

התקלות הנפוצות ביותר במחשבי אפל הן:

החלפת מסך – אחת התקלות הנפוצות יחסית במחשבי מק, בעיקר בדגמים הניידים כמו מק בוק פרו ובדגמי המחשב השולחני איי מק הוא החלפת מסך. יש דגמים המצוידים במסך רטינה איכותי, זו תקלה שכיחה הדורשת ידע וניסיון להחלפת המסך ומומלץ להשתמש רק בחלפים איכותיים.

תיקון מסך – במקרים מסוימים התקלה במסך דורשת החלפת זכוכית בלבד, זהו תיקון מק נפוץ יחסית שאינו דורש את החלפת המסך ומחליפים רק את הזכוכית הישנה והשרוטה או השבורה.

תיקון והחלפת מקלדת – המקלדת במחשבי אפל עשויה להתקלקל, בדרך כלל בגלל שימוש רב או שימוש לא נכון, מים ונוזלים שנשפכו על המקלדת וכתוצאה מבלאי טבעי של המקשים ושאר רכיבי המקלדת. כאשר מחליפים מקלדת ישנה ובלויה מקובל להחליף גם את התושבות העליונות במחשבי מק בוק פרו.

תיקון כפתור הדלקה – כפתור ההדלקה במחשבי אפל עשוי להתקלקל עקב בלאי טבעי, שימוש מופרז ולא נכון, לחות או רטיבות ומסיבות נוספות. תיקון כפתור הדלקה נחשב למשימה יחסית פשוטה אך נדרש ידע וציוד מקצועי לתיקון מסוג זה.

תיקון מאוורר במחשבי אפל – בכל הדגמים של מחשבי אפל, ניידים ונייחים כאחד, יש מאווררים איכותיים שכמעט ואינם מתקלקלים. יחד עם זאת, המאוורר הוא פריט הסובל מבלאי יחסית מהיר, ויש תקלות נפוצות הנובעות מחדירת ומהצטברות אבק, שיער אדם, לכלוכים הנישאים באוויר, פרוות חיות ועוד.

תיקון או החלפת לוח אם – תקלה יחסית נדירה במחשבי אפל האמינים, במקרים מסוימים ניתן לתקן את לוח האם ברמת הרכיב, אך בדרך כלל מחליפים את הלוח הישן ומתקינים במקומו לוח אם איכותי בהתאם לסוג ודגם המחשב מבית אפל.

תיקון או החלפת דיסק קשיח – בכל המחשבים של אפל יש דיסק קשיח, הדיסק עשוי להתמלא ולעבוד באטיות, ולעיתים יש תקלה מכנית הדורשת תיקון מקצועי או החלפת הדיסק הישן בפריט חדש. כמו כן, אפשר להזמין תיקון מק הכולל החלפת הדיסק הקיים בדיסק קשיח חדיש ובנפח גדול יותר.

שירות מקצועי לתיקון מק בכל הארץ

לאחר שהבנו מהן התקלות הדורשות תיקון מק במעבדת מחשבי אפל מקצועית ומובילה, נשאלת השאלה כיצד לבחור מעבדה לתיקון המק שלך. מומלץ לקרוא מידע על המעבדה המתמחה בשירות תיקונים למחשבי אפל, וחשוב לקרוא חוות דעת והמלצות על מעבדת התיקונים.  כדאי לדעת כי מעבדה מקצועית ומובילה מציעה שירות תיקון מחשבי אפל בפריסה ארצית רחבה. לצורך תיקון מק ניתן להגיע באופן עצמי למעבדה הממוקמת ברחוב מוטה גור 5 בפתח תקווה, ויש גם אפשרות למלא טופס התקשרות במייל ולשוחח עם נציג מיומן לצורך ייעוץ וניסיון לאיתור התקלה מרחוק. לאחר השיחה עם טכנאי מנוסה יוחלט האם יש להביא את המחשב למעבדה וכיצד, ניתן להגיע עצמאית למקום או לבקש שירות הכולל איסוף המחשב מבית הלקוח. חשוב לציין כי מעבדת “אגס נגוס” המתמחה בתיקון מחשבי אפל מציעה שירות לאיסוף המחשב מבית הלקוח, לאחר הגעת המחשב למעבדה מבצעים אבחון מהיר ומאתרים את התקלה או הבעיות הקיימות במחשב, מכינים הצעת מחיר מסודרת ללקוח ולאחר אישור טלפוני מתקנים את הבעיה וגובים תשלום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x