תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מצוינות, שירות ואיכות ללא פשרות: שלושה עסקים מומלצים במרכז

נכון שכשאתם גוללים את הפיד בפייסבוק, הרבה יותר קל לעצור חדשות רעות, שיימינג לעסקים ורכילות צהובה? כמה פעמים יוצא לנו להתעכב על פוסטים כאלה שמתארים יחס לא הולם מצד בעלי עסקים אל הלקוחות שלהם? והאמת היא, שלא משנה אם זה מוצדק או לא, זה פשוט לא כיף להרגיש ככה, ובגלל זה אנחנו מעדיפים להתמקד בחדשות הטובות.

אנו רוצים לשים באור הזרקורים דווקא את אלו שנותנים מעל ומעבר ללקוחות שלהם, שהתמקצעו בתחומם עד הסוף, שנוהגים באדיבות ותמיד ניגשים לשיחה עם חיוך ושבאופן אירוני דווקא נמנעים מאור הזרקורים. מה שיפה הוא שברגע שחיפשנו עסקים כאלו ולא התמקדנו בצדדים השליליים, גילינו שהם רבים בישראל ושהרבה פעמים הם לא מקבלים את החשיפה והתעודה שמגיעה להם.

בדיוק בגלל זה בחרנו עכשיו שלושה עסקים כאלו בדיוק. העסק הראשון זו חברת מנעולנים שמציע שירותים מיוחדים בזמן קצר, העסק השני הוא בוטיק שמלות כלה של מעצבת מוכשרת והעסק השלישי הוא בית ספר מעולה ללימודי נדל”ן. כל אחד מהעסקים הללו מביא משהו שונה ומראה איך אפשר לתת יותר עם קצת חשיבה מחוץ לקופסא. אם אתם מחפשים עסקים שנותנים שירותים מהסוג הזה, אנחנו יכולים להמליץ בחום ובלב שקט על העסקים הללו, וזה הזמן שנכיר אותם יותר לעומק, בואו נתחיל!

קנדילוק – יהיו שם בשבילכם ברגעים החשובים ביותר

בחיים שלנו יש רגעים מכל מיני סוגים. יש רגעים מתוכננים, שמחים או עצובים/אינטימיים יותר כמו שמחות, אזכרות וכן הלאה, וגם רגעים מפתיעים ולא מתכוננים שעשויים לאפילו לתפוס אותנו לא מוכנים. למשל, הרגע המעצבן הזה בו אנו רוצים לצאת לאנשהו עם הרכב ומגלים שהמפתח אבד/נגנב/נשבר בתוך הסוויץ’ או שסתם הרכב ננעל בלי סיבה ברורה ואין לנו מושג ממש מה לעשות. אם נתקשר ליצרן הרכב יוכלו לעזור לנו בתוך 14 ימי עסקים ובדיוק בגלל זה חשוב להכיר עסקים נהדרים כמו קנדילוק.

מדובר על חברת מנעולנים ותיקה עם צוות שקיבל את ההכשרה שלו בארצות הברית שיודעת לתת מגוון רחב של שירותים בתחום: פריצת רכבים נעולים ללא גרימת נזק, שיחזור שלטים, תיקון מערכות אימובילייזר ועוד. הם נותנים שירותים בפריסה רחבה בכל רחבי הארץ ומגיעים עד אליכם ובאיזור המרכז יוכלו להגיע תוך חצי שעה עד שעות ספורות, כך שאם אתם מחפשים שכפול מפתחות לרכב בהוד השרון, שיחזור של השלט שלכם בתל אביב או פריצה לרכב בנתניה – אתם לגמרי מסודרים.

כמובן שבמידת הדחיפות, הצוות שזמין 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע יוכל להגיע במהירות והלקוחות מספרים על שירות אדיב, סבלני, נעים ומתחשב. בדיוק בגלל זה עסק ששווה להכיר, ככה שיהיה ליום גשום ברגעים פחות צפויים ונעימים.

שמלות הכלה של שלומית אזרד – זה מטורף כמה שזה מטריף

כאן יש לנו עסק נהדר שמראה כמה התשוקה והאהבה למקצוע חשובה לניהול והקמה של העסק. את הסטודיו הקימה שלומית אזרד, מעצבת אופנה שהחלה את דרכה המקצועית לפני עשרות שנים וסיימה בהצטיינות לימודי עיצוב אופנה במכללת שנקר. כבר בתחילת הדרך התבלטה אזרד בכישרון שלה לעיצוב שמלות ערב ושמלות כלה, ואת האהבה לתחום הזה היא לקחה לכיוון המקצועי. במהרה הפכה אזרד לדיירת קבע באירועי האופנה הגדולים ביותר בעולם – פסטיבלים, ירידים, שבועות אופנה באירופה וארצות הברית וקנתה לה שם בקרב אושיות אופנה גדולות. בחלוף השנים החליטה אזרד לפתוח סטודיו כאן בארץ, ומההתחלה היה ברור שזו בשורה עבור נשות ישראל. אזרד מלבישה רבות מהן מדי שנה, כולל סלביות, משפיעניות רשת, פוליטקאיות ועוד.

אזרד מקפידה לייבא את חומרי הגלם שלה מאירופה בלבד ולא מתפשרת לעולם על האיכות. מעבר לכך היא ידועה בעיצובים חדשניים ופורצי דרך ויודעי דבר מעידים שהסגנון שלה שואב הרבה אלמנטים מהמעצבים הגדולים ביותר בעולם, שבתורם לוקחים גם הם השראה ממנה. אך מעבר לכל זה, בולטת החוויה המיוחדת שחוות הלקוחות. יחס אישי וצמוד מצד הצוות המסור, מענה לכל שאלה ובעיה, התאמות ומדידות כמה שרק צריך ויום פינוק של ממש עבור כלות ובנות המשפחה שלהן. בשורה התחתונה, מי שרוצה להתפנק ולהיראות במיטבה, תמצא הרבה מעבר בסטודיו הבוטיק של המעצבת שלומית אזרד.

לומדים נדל”ן, מרוויחים עצמאות כלכלית – בית הספר המוביל לנדל”ן זמן לנדל”ן

מכירים את האמרה השחוקה שגורסת שאם תתנו לאדם רעב דג, הוא יהיה שבע לערב אחד, אבל אם תתנו לו חכה ותלמדו אותו לדוג, אז הוא יוכל לבלות זמן איכות עם הבן שלו? (סתם, הוא לא יהיה רעב יותר בחיים זה הסיום הנכון, אבל רצינו לגוון קצת)

אז לפעמים האמרה הזו קולעת בול וזה בדיוק מה שמציע בית הספר המקצועי לנדל”ן זמן לנדל”ן. אם אתם רוצים ידע אמיתי שיאפשר לכם לקפוץ למים ולקחת חלק בשוק הנדל”ן, אצלם תקבלו את כל הכלים שאתם צריכים. תוכלו ללכת על קורס נדל”ן בסיסי עם היסודות החשובים שיאפשרו לעשות עסקה ראשונה או שתוכלו ללכת על קורס מקיף יותר שיאפשר לעסוק בתחום במקור פרנסה עיקרי ובלעדי.

תוכלו ללמוד איך לאתר נכסים מתחת לשווי שוק, כיצד לנהל משא ומתן מול מוכרים פוטנציאליים, עם איזה בעלי מקצוע אתם צריכים לעבוד, איך מגישים בקשה למשכנתא ועוד. עוד שווה לדעת שאם אתם עדיין לא מוכנים ללמוד בעצמכם אבל כן רוצים להיכנס לשוק, הצוות של זמן לנדל”ן יוכל לבצע את כל החלקים של העסקה עבורכם, החל מחיפוש הנכס ועד לחלקים הטכניים עד לקבלת המפתח. בהחלט שווה להכיר!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x