תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מרגישים שאתם לא מוצאים שום דבר? הנה כמה דרכים פשוטות לשמור על סדר!

לא רק חוסך זמן אלא מונע כאבי ראש
אין אחד שלא יצא לו לחוות את התחושה המתסכלת הזאת. התיק כבר מוכן, הטלפון נמצא בכיס וכשאתם ניגשים לדלת הנעולה אתם מבינים שהמפתח לא נמצא עליכם. אתם מתחילים לשוטט חסרי אונים ברחבי הבית, מציצים בחריצים שבין כריות הספה, מתכופפים מתחת לשולחן האוכל ובוחנים אפילו את חדרי הילדים, אבל כלום – המפתחות נעלמו כשם בלעה אותם האדמה. האמת היא שזה הרבה יותר נפוץ ממה שהייתם אולי חושבים – מחקרים הראו שהאדם הממוצע מאבד לפחות חמישה חפצים בשבוע. אבל אל תאבדו תקווה – באמצעות מספר צעדים פשוטים, תוכלו להתמצא בבית שלכם ובחפצים האישיים שלכם מבלי להסתבך יותר מידי. את המאמר כתבנו בשיתוף עם חלום חרוט – פתרונות לייזר.

תשדרגו את עצמכם בארנק
לפני הכל – כסף. יש אנשים שיש להם “חורים בכיסים”. הכסף הקטן מתפזר במהלך היום, נופל מהתאים הפתוחים בתיק ובהדרגה פשוט נעלם. אבל למה להסתבך עם התחושה המתסכלת הזאת – למה שלא פשוט תקנו ארנק? כיום חנויות רבות מציעות למכירה מגוון אדיר של ארנקים בשלל סגנונות ועיצובים – החל מארנקים קטנים וקומפקטיים שתוכלו להכניס אפילו לכיס ועד לארנקים עמוסי כיסים שיוכלו להכיל חלק משמעותי מהטפסים הפורמליים שחלקנו צריכים בהישג יד בשגרה היומיומית. מדובר בסופו של דבר בהשקעה שמשתלמת לטווח הרחוק – את הכסף שאתם מתכננים לשמור בארנק, כנראה שהייתם מאבדים בלעדיו.

תפנו יום שבועי לניקיונות וסדר
יום אחד, זה למעשה כל מה שצריך. יכול להיות מדובר באחד מהימים בסוף השבוע אבל האמת היא שהרבה יותר כיף לשלב את יום הניקיונות באחד מימי החול בשבוע. יום הניקיונות ישתנה מבית לבית אבל בגדול יכלול סידור של הבלגן בסלון ובמטבח, ארגון מינימלי של הארונות במידת הצורך וניקוי של רצפת הבית. תוכלו כמובן גם לשלב את הכביסה ועבודות בית נוספות שאתם נדרשים לעשות במילא ובכך, לסיים עם הכל בבת אחת.

תשקיעו במחזיק מפתחות
חזרה למפתח הבית הארור אותו הזכרנו בתחילת המאמר. דרך פשוטה לשמור על המפתחות שלכם, תהיה לפנק את עצמכם במחזיק מפתחות. המחזיק הנכון יהפוך את המפתח שלכם לנגיש ובולט ויעזור לכם למצוא אותו ברחבי הבית במידת הצורך. בתי עסק רבים מציעים כיום למכירה מחזיקי מפתחות עם תמונה בהתאמה אישית. את מחזיק המפתחות שלכם תוכלו לקשט בתמונה של המשפחה, הילדים, דמות אהובה מסרט ולמעשה – כל רעיון אחר שעולה לכם לראש. אם אתם רוצים באמת להשקיע, תוכלו לפנק גם את בת הזוג ואפילו, את שאר המשפחה במחזיק תואם – ככה תוכלו לוודא שאף אחד לא יאבד יותר את המפתחות.

קבעו מקום לחפצים שנוטים להתפזר
דרך פשוטה שלא דורשת יותר מידי מאמץ לשמור על קצת סדר, תהיה פשוט למנוע את הבלגן מלכתחילה. כמו הרבה אמירות, גם כאן מדובר במשהו שקל לומר וקשה לעשות. הצעד הבסיסי עוד מלפני כן, יהיה לקבוע מקום ברור לחפצים משמעותיים לתפקוד היומיומי של הבית שנוטים להתפזר. תוכלו למקם ליד הדלת סלסלה שכוללת צרורי מפתחות ומטענים למכשירי הסלולר, לשים במדף הכוסות את התחתיות לשתייה החמה ואת התרופות שאתם לוקחים באופן קבוע למקם בשידת הלילה.

לוקח כשלושה שבועות בערך לאמץ הרגל – אחרי שהמיקומים יהפכו לשגרתיים, במהרה תצליחו למצוא בקלות כל דבר בו תרצו לעשות שימוש.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x