תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מרום מור-אמן חושים בינלאומי שמשדרג כל אירוע

כולנו רוצים להביא את האטרקציה הכי שווה לאירוע הבא שלנו, לפעמים היא פשוט נמצאת מעבר לפינה. אז מיהו מרום מור, מהי אמנות חושים וכיצד היא מעניקה את אפקט ה- WOW לכל אירוע – עם אפס מאמץ? כל הפרטים בכתבה הבאה.

חדשות חיוביות – יש אמן חושים ישראלים והוא לגמרי כובש את העולם

אז נתחיל את היום בקטע חיובי ונספר לכם שיש אמן חושים ישראלי שכובש בימים אלו את העולם והשם שלו מסגיר את הישראליות שלו: מרום מור. ומן החושים שהספיק להופיע עם הסלבס הכי גדולים ונפגש עם המאסטר של התחום דיווד קופרפילד בלאס וגאס, הפך לתופעה בין לאומית שמעניקה גאווה מקומית לכולנו.

אז מיהו מרום מור?

מרום מור הוא אמן חושים שנולד בישראל לפני כארבעה עשורים ומגיל צעיר מאוד הבין שיש לו יכולות לשמח אנשים בעזרת התת מודע. את שנות ההתבגרות הוא בילה כשהוא משכלל את הטכניקות שלו ומביא את הקסם (האישי שלו) גם להופעות מול אנשים רבים. למרות ההצלחה הגדולה שלה הוא זוכה מעבר לים, מור מעדיף להישאר בארץ ולצאת לגיחות בחו”ל, כי אחרי הכל – אין כמו בארץ.

מהו אמן חושים?

אמן חושים הוא מנטליסט אשר מצליח לתעתע בחושים של הקהל שלו בזכות מגוון של טכניקות מעולמות המנטליזם. להיות אמן חושים זה ליצור חוויה אשר הופכת את הלא אפשרי לאפשרי וגורמת לקהל להרהר בחוקי הטבע בזכות אלמנטים שמגיעים מעולם הלא נודע אך הן למעשה אומנות לכל דבר ועניין. מגוון הטכניקות שקיימות בתחום הופכות אותו למתאים למגזרים שונים, לקהלים מגוונים ולכל גיל – כי אחרי הכל מתחת לכל המסכות – כולנו ילדים בנשמה.

לאילו אירועים הוא מתאים?

מכיוון שמדובר באמן שגורם לכולם להיות דבוקים לכיסאות שלהם באמצעות שואו מטורף, אין זה פלא שמרום מור הפך לאטרקציה בקרב אירועים שונים. החל מבר מצווה ועד לימי חברה, למור יש את היכולת של פרפורמרים גדולים – להתחבר לקהל בתוך שניות ולבנות את ההופעה באתם לסוג הקהל. ללא ספק חדשות חיוביות אם אתם מתכננים אירוע בקרוב ותוהים אילו אטרקציות יסגרו לכם את הפינה ויעניקו לכל אורח חוויה של ממש.

האם אפשר להזמין את מרום מור גם לאירוע שלכם?

מכיוון שמרכז פעילותו של מור הוא ישראל, ניתן להזמין אותו להופעה גם באירוע שלכם. כמובן שצריך לבדוק את הלו”ז שלו ולבדוק את עניין העלויות מראש, אך דעו לכם שפעמים רבות מור מעדיף את ההופעות שקרובות לו לבית ולשמח את הקהל המקומי על פני הצעות משתלמות יותר מעבר לים. העובדה שהוא מחובר כל כך לארץ אולי מנעה ממנו הצלחה גדולה יותר מעבר לים אבל מדובר בהחלט במתנה בשבילנו. ומי אנחנו שנתלונן? בקיצור, אם אתם עושים אירוע בקרוב והלוז” שלו פנוי, כדאי לכם ללכת על זה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x