תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מרכז הבנייה הישראלי – הבית של קהילת הנדל”ן

אם התחלתם להתעניין בכל הקשור לתחומי הבנייה והנדל”ן בישראל, עצרו הכל! מרכז הבנייה הישראלי פה בשבילכם. מדובר בממש מרכז המאגד לתוכו את כל המידע, העדכונים והקורסים שקשורים לתחומים אלה, עם היכולת להעניק למתעניינים את המידע הכי חם ומבוקש בנוגע אליהם. בואו נכיר קצת טוב יותר את מרכז הבנייה הישראלי, שפועל כבר למעלה מ50 שנה!

מה הוא מרכז הבנייה הישראלי?
מעטים אולי מכירים את פעילותו, אך אלו שמתעסקים כבר שנים ארוכות בנדל”ן, אדריכלות, קבלנות בניין וכו’ מכירים את מרכז הבנייה הישראלי ממש טוב. החל בהקמתו בשנת 1969 בתור חברה ממשלתית האחראית על ענף הבנייה בישראל, בכפיפות למשרד הבינוי והשיכון, דאגו במרכז הבנייה הישראלי להיות המוקד המרכזי לכל שאלה או רעיון הקשורים לבנייה, נדל”ן, שיפוצים וכו’, מה שהפך את המרכז למבוקש ביותר על ידי האנשים שעוסקים בתחום באופן מקצועי, אותו הם פקדו באופן קבוע כדי לוודא את תקינות הבנייה שלהם. המרכז דאג וקידם לתערוכות מקצועיות, ירידים חשובים וימי עיון באופן קבוע לאנשי המקצוע בתחומי הבנייה והנדל”ן, כמו גם קורסים, הדרכות והשתלמויות לבעלי מקצוע וגם למשפחות שרצו לדעת כיצד עליהם לשפץ את ביתם בצורה הטובה ביותר. לאחר 30 שנות פעילות כחברה ממשלתית, מרכז הבנייה הישראלי הופרט ונקנה על ידי מכללת בילדינג, שאיחדה את הפעילות שלה כמכללה עם קורסים ולימודים מקצועיים יחד עם הפעילות החברתית של מרכז הבנייה הישראלי. עוד מאז נמשכות התערוכות וימי העיון המקצועיים לאנשי התחום ואף התווספו אליהם גם אדריכלים, מעצבי פנים ומשווקי נדל”ן.
כיום תוכלו למצוא במרכז הבנייה הישראלי מגוון רחב של קורסים, הדרכות וטכנולוגיות מדהימות שיכולות לתרום רבות לאנשי התחום ולקדם אותם אל עבר החידושים והפיתוחים של עולם הבנייה של השנים האחרונות, כולל מיצג הבית השקוף.


מה הוא הבית השקוף?
בין פעולותיו של מרכז הבנייה הישראלי, נמצא גם מיצג הבית השקוף, המייצר למבקרים בו חוויה רב חושית שממחישה איך זה ליצור בית, על כל גווניו וצרכיו, בקנה מידה אמיתי המדמה את המציאות בדיוק כפי שהיא. הבית הזה כולו שקוף על מנת שהמבקרים בו יוכלו להכיר מקרוב את החומרים והטכנולוגיות שמשתמשים בהם בתהליך בניית בית, מה נמצא מאחורי כל השכבות של הבית שאנחנו בדרך לא רואים, וכיצד להשתמש בכל טכנולוגיה ובכל חומר כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר לבית כולו ולשוכנים בו. כל הטכנולוגיות והמערכות חשופות לחלוטין לעיני המבקרים בזכות המשטחים השקופים המאפשרים לראות דרכם וללמוד מהם. מטרת הבית השקוף הוא להוות כלי לימודי אפקטיבי העוזר לסטודנטים להבין כל שלב ושלב בתהליך יצירת הבית בצורה הברורה והמובנת ביותר, כאשר לומדים בצורה ויזואלית, החומר נקלט בצורה הגיונית ומהירה יותר.
אך לא רק סטודנטים מרוויחים מיעילותו של הבית השקוף. גם אדריכלים, בונים ומשפצים יכולים להרוויח ולהבין טוב יותר מה הוא צריך לעשות בזכות הסיור וההדרכות המקצועיות בבית השקוף, ובתאום מראש, ניתן להגיע עם כל אנשי הצוות הרלוונטיים כדי להצליח לסדר את חווית העבודה על הפרויקט בצורה יעילה ואפקטיבית.

מה עוד אפשר למצוא במרכז הבנייה הישראלי?
כאמור, מרכז הבנייה הישראלי מאגד בתוכו את כל תחומי הבנייה והנדל”ן, וכל מה שלמעשה צריך לדעת כדי להצליח בתחומי הבנייה:

  • קורס יסודות הבנייה – עולם הבנייה הוא רחב מאוד ומורכב מחלקים רבים. כדי להבין בצורה טובה באמת את תהליכי הבנייה, צריך לקבל כלים פרקטיים להתמודדות עם תהליכים אלו, כמו התכנון ושלבי הבנייה, הגדרות תקציב, טיפים להתנהלות מול אנשי מקצוע שונים, המערכות השונות של החלל וכו’.
  • קורס מערכות אלקטרומכאניות בבנייה – קורס יחיד מסוגו בישראל!  מטרתו ללמד אנשי מקצוע כמו מנהלי עבודה, מהנדסים, מנהלי תפעול ואדריכלים, כל מה שצריך לדעת על מערכות חכמות ומתקדמות המשומשות לעיתים קרובות בעת תכנון מבנים. בקורס זה יקבלו בעלי המקצוע הבנה עמוקה יותר בנוגע למערכות השונות ואיכותן.
  • מכללת אולטימה ללימודי עיצוב פנים והום סטיילינג – מכללת אולטימה הפועלת כבר שנים רבות ונכנסה תחת כנפיו של מרכז הבנייה הישראלי, מציעה מגוון של קורסים בעיצוב פנים והום סטיילינג, בין אם לחללים פרטיים או עסקיים, מקצוע שהולך ונהיה מבוקש יותר מיום ליום. ועוד הרבה מאוד קורסים אחרים שיכולים לקדם אנשי בנייה באופן משמעותי.

עוסקים בבנייה, אדריכלות או נדל”ן? חולמים לעסוק בתחומים אלו? צרו קשר עם מרכז הבנייה הישראלי לפיתוח הקריירה שלכם בצורה הכי מקצועית שיש!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x