תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מתי כדאי להחליף חלון גג

חלונות גג או כיפות תאורה יכולים להיות כלים נפלאים להכנסת אור טבעי לביתכם. אך בסופו של דבר, אפילו חלונות הגג המשובחים ביותר יזדקקו להחלפה.

איך יודעים מתי הגיע הזמן להחלפת חלונות גג? חפש אחד או יותר מבין 5 הסימנים הבאים:

  1. חלונות הגג שלך דולפים

אם אתה רואה את חלון הגג דולף, זה סימן שאתה זקוק להחלפת חלון גג מיידית, מכיוון שנזילת חלונות עלולה להוביל לפגיעה חמורה בריצוף, רהיטים וכל דבר אחר העומד בדרכו. עלות החלפת חלונות הגג נמוכה בהרבה מעלות אפשרית של תיקון נזקי המים.

  • התעבות נוצרת סביב חלונות הגג שלך

אם אתה מתחיל לראות עיבוי סביב חלונות הגג שלך, זה סימן שהחלונות לא אטומים כראוי. האתגר האמיתי עם עיבוי על חלונות הגג הוא שהוא יכול להוות איום גם על שלמות הגג כולו. ודא שחלונות הגג שלך והגג האמיתי שלך במצב טוב על ידי החלפת חלונות הגג אם וכאשר אתה מבחין בעיבוי.

  • יש סדקים בזכוכית החלוI

ללא תריסי גלילה, אפילו חלונות הגג האיכותיים ביותר פגיעים לאלמנטים שונים. סופת ברד טובה או ענף עץ נופל יכולים לפעמים לגרום לסדקים בחלונות הגג. אם זה קורה בביתכם, הגיע הזמן להחלפת חלון גג – אם אתם רוצים להימנע מדליפות חלונות ואתגרים אחרים הקשורים לסדקים.

  • אתה מבחין בהצהבת החלון

עם הזמן חלונות הגג שנמצאים בחשיפה מתמדת לשמש יכולים להתחיל להצהיב. זוהי בעיה אסתטית, והיא גם מגבילה את כמות האור הטבעי שמספקים חלונות הגג שלך. מכיוון שאין דרך לשנות את האפקט הזה, עדיף לנקוט בפעולה מונעת על ידי התקנת תריסי חלון גג חיצוניים, כגון תריסי גלילה או תריסי סוכך. עם זאת, אם אתה מתחיל להבחין בשינוי צבע, הגיע הזמן לשקול החלפת חלון הגג.

  • 5.      אתה מחליף את הגג כולו

אם אתה מחליף את כל הגג שלך, כדאי לך לשקול גם את החלפת חלונות הגג. קשה להתאים באופן מושלם חלונות גג קיימים לגג משוחזר מבלי לפגוע בשלמות הגג שלך. כדי להימנע מדליפת מים, עליך לעדכן גם את מרזבי חלונות הגג שלך כדי להבטיח איטום טוב למים. מרזבים מגיעים בסגנונות וצבעים שונים, כך שתוכלו למצוא כאלה שמתאימים מושלם לגג החדש שלכם.

החלפת חלון הגג שלך

מה האפשרות הטובה ביותר שלך כאשר שוקלים החלפת חלונות גג?

אם אתם מעוניינים להשקיע בחלון גג שיתפקד ביעילות במשך עשרות שנים, בחרו בחלונות הגג VELUX הנחשבים האיכותיים ביותר בעולם. חלונות הגג של VELUX יקרים יותר, אך הם עמידים מאוד – מה שאומר שתקבלו עשרות שנים של שימוש וערך אדיר מהרכישה.

כאשר אתם קונים בחברת עליית גג, מובטחת לכם האפשרויות הטובות ביותר ואחריות מלאה על כל חלון גג של VELUX.

החלפת חלון גג – שאלות ותהיות

החלפה של חלון גג עשוייה לעורר את החששות הבאים:

התהליך יגרום לטרחה גדולה

התהליך ייקח זמן רב

מעורבות בעלי מקצוע רבים שיעשו לי רעש ובלאגן בבית

זה יקר

בהחלט לא

חברת עליית גג יכולה להציע לכם החלפה של חלון גג ישן בחלון חדש שיכול לשפר ולשדרג את ביתכם בקלות, במהירות ובמחיר זול משדמיינתם!  

המידות של חלונות הגג לא השתנו בהרבה בעשרות השנים האחרונות ולכן נוכל להתאים לכם חלון חדש במידות של החלון הישן שלכם – ללא כל שינוי במבנה.

תהליך ההחלפה ייארך בסך הכל כ- 3 שעות לכל היותר.

אנו נספק לכם את כל המעטפת הדרושה להחלפת החלון. תקבלו אחריות מלאה על המוצר וההתקנה.

אנו נותנים מבצעים והנחות מיוחדות ללקוחות המחליפים חלון גג ישן לחדש.

החלפת חלון גג – יתרונות 

בחלונות הגג החדשים מושם דגש על טכנולוגיה מתקדמת של בידוד מפני חום, קרינה ושיפור האקוסטיקה.

הזכוכיות של חלונות הגג החדשים בעלות יעילות אנרגטית גבוהה בהרבה לעומת הזכוכיות של חלונות הגג הישנים.

כיום יש הרבה יותר אפשרויות לתפעול חלון הגג: ציר אמצעי, ציר כפול, ציר מושלם, ציר דלת, ציר עליון. כמו כן, יש מגוון רחב מאד של אביזרים ידניים וחשמליים המשלימים את העיצוב והאווירה שנותן חלון הגג, כגון: וילונות האפלה, וילונות הצללה, וילונות משולבים, וילונות רומאים, וילונות ונציאנים, חיישני גשם, אייפדים חכמים, תריסים חיצוניים ועוד.

אודות חברת “עליית גג”

מאז שנת 1963 חלונות גג הם ההתמחות המרכזית והעיקרית של חברת “עליית גג”. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מתוצרת חברת VELUX הדנית, הנחשבים המובילים בעולם, וכן סקיילייט, כיפות תאורה וסולמות מתקפלים לעליית גג.

חברת עליית גג היא יבואן רשמי בישראל של חברת וולוקס.

בקרו באתר, בואו להתרשם ולהתייעץ באולמות התצוגה ברעננה ובנס ציונה (קיימת גם נציגות בצפון), או צרו קשר לקבלת פרטים נוספים. נא לתאם ביקור מראש. ניתן להיפגש גם מחוץ לשעות הפעילות הרשמיות. פרטים מלאים באתר שלנו.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x