תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מתי להזמין שירות פינוי פגרים?

הרחתם ריח רע באזור המגורים שלכם? יכול להיות שמדובר בפגר של מכרסם או בעל חיים כלשהו. במצב כזה חשוב לאתר את הפגר ולהזמין שירות פינוי פגרים. זהו מפגע תברואתי לא נעים, מזהם ומסוכן לאדם. בכתבה הבאה תוכלו להבין מתי כדאי להזמין שירות פינוי פגרים, לאילו מזהמים אתם עלולים להיחשף ומהם המקומות שבהם עלולים להימצא פגרים.

מתי כדאי להזמין פינוי של פגרים?

פינוי של פגרים כדאי להזמין מהרגע שמצאתם את הפגר או שהרחתם ריח של ריקבון. אם מת לכם בחצר הבית כלב או חתול, אל תחכו לריקבון של הפגר. הזמינו מיידית פינוי פגר של כלב או כל חיה אחרת. אם לא מצאתם פגר, אך אתם מריחים את הריח הלא נעים שקשה לפספס אותו, הזמינו שירות פינוי פגרים והם ימצאו היכן הוא נמצא ויבצעו את הפינוי. תהליך הריקבון והריחות הלא נעימים יחלו לאחר כ-30 שעות מרגע המוות.

לאילו מזהמים אתם עלולים להיחשף כאשר הפגר נמצא בתהליך ריקבון?

תהליך הריקבון מושפע מטמפרטורה ולחות. כחלק מתהליך הריקבון של פגרים, מתחילה פעילות אנזימטית הגורמת להתפוררות של הרקמות ומתחילים להגיע חיידקים שעוזרים בכך. בשלב השני, זבובים יטילו את ביציהם בבשר הנרקב ולאחר שלושה ימים לערך, תראו על הפגר רימות. כל התהליך הזה הוא ממש לא נעים למראה והחשיפה אל החיידקים מסוכנת לאדם. עדיף להימנע כמה שאפשר ולהזמין שירות פינוי פגר ויפה שעה אחת קודם.

באילו מקומות בבתים עלולים להימצא פגרים?

הימצאות של פגרים יכולה להיות בעיקר במקומות שבו בעל החיים שהה. אם מדובר בחולדות ועכברים, סביר שנמצא פגר של חולדה או עכבר בעליית הגג, ליד הביוב, בתוך המזגן או מאחורי המקרר. אם מדובר בחיות מחמד כמו כלב או חתול, כנראה שנמצא אותם באזורים שהם נוהגים לשהות בהם. הרבה חתולים מגיעים בשעת המוות לשטיח בכניסה לבית והרבה כלבים יעדיפו להגיע לאזור המלונה.

פגרים של חתולים וכלבים בכביש הצמוד לכניסת הבית

אם אתם מתגוררים בבית פרטי, סביר להניח שכניסת הבית שלכם קרובה לכביש. חתולים וכלבים נדרסים לעיתים ועל הכביש נשאר פגר שמייצר ריח רע המגיע עד לכניסת הבית שלכם. אם ראיתם פגר כזה, הזמינו שירות פינוי חתול מת או כלב במהרה וכך תיפטרו מהריח ומהנזקים שאתם וסביבתכם עלולים להיחשף אליהם.

מה כולל שירות פינוי פגר?

כאשר תזמינו שירות של פינוי פגר, איש הפינוי יתחיל באיתור הפגר לפי הריח. לאחר האיתור, ילבש איש הפינוי ציוד מגן שמונע ממנו הידבקות במחלות מהחיידקים הפוקדים את הגופה. מפנה הפגר יכניס אותו לשקית ויעביר אותו לקבורה במיוחד אם מדובר בכלב או חתול. לאחר ביצוע הפינוי, יבוצע חיטוי וריסוס של המקום כנגד המזיקים. ומה בעניין הריח? את הריח ניתן לספו באמצעות שימוש בתמיסה ביתית של סודה לשתייה שמטרתה לספוח את הריח. ניתן גם לפזר באזור הריח מעט קפה שחור שגם הוא עוזר מאוד בעניין זה.

כותב המאמר: לידור יעקובי מחברת המדביר שמציל

סרטון מערוץ היוטיוב שלנו של פינוי פגר שביצענו

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x