תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

נדל”ן בפריפריה במחיר טוב יותר ועם נגישות למרכז

כולם רוצים לרכוש כיום נדל”ן למגורים במקום טוב, אך עלויות הרכישה הן כל כך גבוהות שזוגות צעירים רבים מתקשים בכך. אז מה עושים? איך בכל זאת רוכשים נדל”ן איכותי ובמחיר טוב?

הלכנו להתייעץ עם אפי שקדי , הבעלים של חברת הנדל”ן המוכרת, אפי קפיטל, איך תוכלו לרכוש דיור בר השגה, איכותי ובמחיר טוב.

פריפריה שקרובה למרכז

אחת הדרכים שבאמצעותן ניתן להגיע לדיור איכותי ובר השגה, היא רכישת נכס בפריפריה. בעבר רכישה בפריפריה השתלמה אך ורק למי שמצא עבודה באזור. כיום, כאשר הכבישים וצירי התנועה הרבה יותר נגישים וטובים, הפריפריה התקרבה מאוד לאזור המרכז. אנשים יכולים לגור בפריפריה ולהגיע בתוך שעה לעבודה מחוץ לעיר המגורים. יותר מכך, לפעמים, נסיעה בתוך העיר, בקלחת הפקקים, לוקחת זמן דומה של הגעה לעבודה. נכס בפריפריה הפך להיות כיום מאוד משתלם. המחירים שלו שונים מאוד מהמחירים המוצעים בהרי המרכז, לפעמים מדובר בעשרות אחוזים וזה מאוד משמעותי עבור רוכשי הנכס. אם ניקח לדוגמא את העיר תל אביב. דירת ארבעה חדרים חדשה בתל אביב עשויה לעלות לכם בין 4 מיליון  ל-12 מיליון שקלים ולפעמים אף יותר מכך, בעוד בפריפריה העלות מסתכמת במיליון שלושת מאוד עד שתי מיליון, תלוי במיקום ובסוג הדירה. ההפרשים משמעותיים מאוד במקרים אלו. 

רכישת דירה על הנייר מקבלן מוכר

דרך נוספת לרכישת דירה בפריפריה הקרובה למרכז היא כאשר מבצעים רכישה של הדירה על הנייר. יש פה סיכון מסוים, כי אתם שמים כסף על דירה שאינה קיימת עדיין, אך אם אתם עושים זאת עם יזם וקבלן שהינם מוכרים מאוד ובעלי אפשרויות כלכליות יציבות, הרי שהסיכון קטן משמעותית ואתם תוכלו לזכות בדירה איכותית בדיוק כמו שדמיינתם בעלות נמוכה יותר, לפעמים ב- 300 אלף שקלים. אנשים רבים עשו זאת בעשור האחרון וזכו למחירים מצוינים. 

לרכוש דירה בקומה נמוכה בבניין

מי שלא מעורה בשוק הנדל”ן, אינו יודע כי בבניין אחד יש מספר מחירים עבור הדירות, כאשר עלייה בקומות הבניין גם מעלה את המחיר. דירה בקומה ראשונה לא תעלה כמו דירה בקומה החמישית. ברוב הפרויקטים כל קומה שעולים בבניין, מחירה יקר יותר בכ-50 אלף שקלים, למעט דירות גן שמתומחרות בנפרד. אם אתם דלים בתקציב, אך מחפשים דירה איכותית במחיר טוב, רדו חפשו דירות בקומה הראשונה או השנייה שהעלות שלהן נמוכה יותר בפער מהדירות הגבוהות בבניין. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x