תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ניקיון בתים מקצועי לפני מעבר לבית חדש

לפני שעוברים לבית חדש, בין אם בית חדש לחלוטין שזה עתה נבנה ובין אם בית קיים אך חדש עבורנו, כדאי לנקות אותו פעם אחת באופן יסודי כמה שיותר, על מנת שנרגיש בו בנוח ונוכל לשמור עליו נקי בקלות לאורך זמן. ניקיון בתים מקצועי הוא שירות מתבקש בהקשר זה אשר יכול להקל לכם מאוד על החיים ולהפוך את המעבר לנעים יותר

מה כולל שירות ניקיון בתים מקצועי? מדוע זהו שירות ששווה לשכור לפני מעבר לבית חדש במקום לנקות אותו בעצמנו, אפילו אם אנחנו מגיעים עם כל המוטיבציה (וחומרי הניקוי) שבעולם?…

ניקיון יסודי ומקיף ברמה אליה לא נגיע לבד – מה כולל ניקיון בתים מקצועי?

חברה המתמחה בניקוי מקצועי של דירות ובתים, דוגמת חברת “אקסטרא קלין”, מספקת מגוון רחב של שירותי ניקיון בתים ועושה זאת ברמה אליה קשה מאוד להגיע לבד.

לדוגמה, שירותי ניקיון מקצועיים בהקשר זה עשויים לכלול ניקוי יסודי של הרצפות (כולל פוליש ווקס, חידוש רצפות, ליטוש וכיוצ”ב), ניקוי אבק יסודי והסרת אבק ממזרונים, שטיחים ומערכות ריפוד, ניקוי יסודי של חדרי השירותים והמקלחות כולל כיורים, קרמיקות וחרסינות, ניקיון של רהיטים קיימים הנשארים בבית, ניקוי ארונות יסודי (מאתגר ביותר לעשות לבד..) וכמו כן – ניקוי של אזורי חוץ: ניקיון יסודי של מרפסות, חצרות וגינות המאפשר לנו “לאפס” את מצב הניקיון בבית כולו (כולל שטחי החוץ שלו) ולהיכנס אליו כאשר הוא כולו מסודר ונקי ביותר.

לפרטים נוספים קראו את המאמר הבא: https://www.extra-clean.co.il/category/clean

בנוסף לכך, חברות ניקיון מקצועיות המתמחות בניקוי בתים מציעות לרוב גם שירותי צבע וסיוד, אשר יכולים לשנות משמעותית את המצב וההרגשה במקרה של בית קיים וישן, ולתת לו הרגשה של בית חדש ומשופץ.

כמובן שאת שירות הניקיון הספציפי ניתן לבחור באופן אישי ופרטני, בהתאם למצב הבית אליו נכנסים או לדברים שחשובים לנו יותר ופחות. גם במקרה של בתים חדשים, כאמור, מומלץ ללכת על ניקיון מקצועי מקדים על מנת להעלים כל זכר לעבודות הבנייה שבוצעו במקום, לנקות אבק כמו שצריך, להעלים כתמי צבע שאולי נשארו מהבנייה וכיוצ”ב. זהו, במובן מסוים, צריך להיות השלב האחרון והסופי של בניית בית חדש…

האם אפשר לעשות זאת בעצמנו באותה רמה?

התשובה החד משמעית לשאלה זו היא – לא. ניקיון מקצועי ויסודי אינו רק עניין של מוטיבציה או כמות הזמן והמאמץ שאנחנו משקיעים בו. על מנת לנקות כמו שצריך, במיוחד בית חדש אליו עוברים ואותו מעוניינים להביא לרמת ניקיון וסדר התחלתית גבוהה, נדרשים מגוון חומרי ניקוי שונים, כלי ניקיון מיוחדים, מיומנות וידע. במידה וננסה לעשות זאת בעצמנו לא נגיע לעולם לאותה רמה מקצועית ולאותה מידת יסודיות, ואם כן – זה ייקח לנו ימים על גבי ימים של עבודה מפרכת.

לכן, הפעולה המתבקשת היא הזמנת חברת ניקיון מקצועית. בהקשר זה מומלץ לבחון את השירותים שמציעה חברת “אקסטרא קלין” בכל רחבי הארץ.

רק כך נביא את הבית למצב התחלתי מעולה, ונוכל לשמור עליו נקי ומסודר בקלות לאורך זמן באמצעות ניקיון שבועי רגיל.

שיהיה בהצלחה ומעבר נעים ונקי…

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x