תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

סגירת מרפסת שמש עם זכוכית: הפתרון האולטימטיבי

המרפסת היא פשוט החלק הכי חשוב בזמן התכנון האדריכלי בארץ שלנו, בעקבותיה התפתחה התרבות של הפנאי הייחודית.

השימוש בכל המרפסות נפוץ מאוד בארץ שלנו בגלל האקלים הים תיכוני אשר נחשב בתור מאוד נוח, אורח החיים הישראלי אשר כולל קבלה של אורחים ובילוי נעים יחד במרפסת פרטית, האפשרות הזאת להשתמש במרפסת שלכם לסידור של סוכה בחג, אחסון של המון פריטים בגדלים שונים, תליה של בגדים ועוד.

2 שיטות לסגירת מרפסת

בכל השנים האחרונות התעשייה של הבנייה בכללי וסגירה של המרפסות בפרט עברו המון שינויים מאוד משמעותיים, התפתחו הרבה מאוד טכניקות של עבודה חדשות אשר מאפשרות לסגור את המרפסות בצורה קלה, בטיחותית, מאוד מהירה ובעלויות אשר יהיו זמינות בשביל כל כיס, מבלי לרדת בכלל באיכות של החומרים והעבודה.

יש כמה דרכים שונות לסגירת מרפסת זכוכית של המרפסת בבית כמו סגירה כוללת בתוך המערכת של החלונות בצורה של בטיחות או זכוכית מחוסמת, פרופילי אלומיניום אשר כוללים פרופיל בלגים שהם נחשבים מאוד מאוד פופולרי. סגירה של המרפסת יחד עם וילון זכוכית אשר יכולה להפוך את המרפסת שלכם אל אחד החדרים הכי יפים בבית, הנוף אשר נמצא בחוץ לא נהרס בכלל ויש המון אור טבעי. יחד עם זאת, המרפסת שלכם תהיה מוגנת מפני מזג האוויר וגם הטמפרטורה בתוך הבית נשמרת מאוד נוחה ונעימה יחד עם מיזוג האוויר שלכם. וילון של זכוכית בעצם יוצרת מראה של היי-טק חדשני יחד עם קווים מאוד דקים וברורים.

זכוכיות מתקפלות למרפסת שמש

זכוכיות מתקפלות, אשר נקראות גם בתור וילון זכוכית, נחשבת לסוג של סגירה של מרפסת הכי איכותי שיש בגלל איכות החיים הממש גבוהה אשר היא מספקת. היתרון הוא שאפשר “להלביש” את מרפסת הזכוכית גם מעל המרפסת אשר עשויה מאלומיניום, בגלל שווילון הזכוכית הוא מוצר משתלם מאוד וגם גמיש. בנוסף, בשונה מאוד מכמה סוגים של סגירות למרפסת, אפשר לפתוח את מרפסת הזכוכית הזאת בצורה כזאת שהיא כמעט ובכלל לא תופסת מקום, והפתיחה היא כתשעים וחמישה אחוזים מן השטח.

סגירת זכוכית למרפסת שמש

סגירת זכוכית למרפסת השמש היא אחת הדרכים הכי פופולריות שיש בשביל לסגור את המרפסת באופן מאוד יפה ונקי. מדובר בעצם בזכוכיות מתקפלות אשר אפשר לפתוח ולסגור מתי שבא לכם, ככה שאפשר להתאים את הסגירה של המרפסת לשעות היום ולצרכים של המשתמש. בשביל לסגור את המרפסת באמצעות הזכוכיות המתקפלות, צריך לקחת את הזכוכיות, לפתוח אותן בצורה לא פחות ממושלמת במקום הנכון לכיוון השמש. לאחר מכן, אפשר לעצב את הזכוכיות ככה שהם יתאימו לצרכים של המשתמש ולסגור את המרפסת באופן מאוד נקי ויפה.

יתרונות

לסגירה של מרפסת זכוכית מתקפלת על פני הזכוכית הרגילה יש כמה יתרונות כמו היתרון המרכזי הראשון, שהוא בעצם שהזכוכית היא מתקפלת.

הדבר הזה בעצם יוצר לכם חופש לפתוח אותה מתי שרק בא לכם. המרפסת שלכם נשארת אותה המרפסת ואפשר עוד להשקיף יחד על הנוף. למרות כל התהליך הארוך של העיבוד של הזכוכית המחוסמת, השקיפות שלה כלל לא נפגעת והיא נשארת מאוד בהירה ונקייה.
סרטון על חברת טופ גלאס שמספקת סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

חברת טופ גלאס ,  מתמחה בהתקנה, ביבוא ובשיווק של וילון זכוכית לסגירת המרפסת שלכם לקיץ.

פורסם על ידי איתי ורצ’יק.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x