תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

סולוויז – תכנון מערכות סולאריות

מערכות סולאריות מאפשרות שימוש מקסימלי וניצול נכון של משאבי הטבע, אנרגיה ירוקה ואפילו תעריף טוב יותר מול חברת החשמל. מהן מערכות סולאריות ביתיות? איך לבחור את המערכת הבאה שלכם ואיך לדעת שאתם בידיים של חברה אמינה וטובה כמו סולוויז מערכות סולאריות?

פאנלים סולריים

פאנל סולארי, שנקרא גם פאנל PV, הוא לוח שבנוי מתאים פוטו וולטאיים שמחוברים יחד בתוך מסגרת קשיחה ועמידה בפני שינויים במזג האוויר. הפאנלים משתמשים באור השמש כמקור אנרגיה ומייצרים חשמל בזרם ישיר עבור שימוש בציוד חשמלי או ברשת חשמל וניתן להרכיבם על גג או על הקרקע. מודל מסוג מסוים לא בהכרח מייצר את כמות האנרגיה המספקת לשימוש בכל תחום כך שחשוב לדאוג למודל סולארי שעונה על הצרכים שלכם, בבית למשל זה יכול להיות חימום מים, אנרגיה לכל הבית, רשת חשמלית שמספקת אנרגיה לכל המכשירים החשמליים בבית וכו'.

מערכות סולאריות ביתיות

תכנון מערכת סולארית ביתית היא כזו שההספק שהיא מייצאת לא עולה על KWP 15, השטח שהיא תופסת הוא קטן באופן יחסי ולכן אפשר להתקין אותה על גגות של בניינים או בתים פרטיים. תכנון מערכות סולאריות ביתיות באופן שגוי יכול להוביל לכמות אנרגיה נמוכה ולכן יש צורך בחברה עם ניסיון וידע בתחום, שלוקחת בחשבון את גודל השטח עליו היא תרכיב את המערכת הסולארית, את הפאנלים המתאימים לאזור המגורים לצד העלות של כל ההתקנה והתהליך.

מערכות סולאריות מסחריות

תכנון מערכות סולאריות מסחריות כוללות הספק חשמל גבוה בהרבה מזה של המערכות הביתיות, שנע בין 15 KWP ועד 100 KWP. מדובר בהשקעה משתלמת כיוון שלטווח הארוך הן חוסכות בעלויות החשמל בצורה משמעותית והן תומכות באיכות הסביבה עקב היותן ירוקות. מה גם שחברות החשמל כיום חותמות על הסכמים של 25 שנה קדימה מה שמבטיח את החיסכון לטווח הארוך ומוקנה גם פטור ממע"מ, על ייצור החשמל בעזרת מערכות סולאריות, שמגיע לעד 70,000 ש"ח בשנה. דרך נוספת בה הפאנלים תומכים בסביבה הם שניתן למחזר עד 95% מהחומרים מהם הם מורכבים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x