תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

עזרא סוככים – סוככים, מרקיזות, סגירות חורף ופרגולות

השוואה בין סוגים שונים של סגירות או פתרונות הצללה היא חלק בלתי נפרד מתחזוקת בית שנמצא במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל. כמו כן, ניתן להשיג בסוככים או מרקיזות באופן חד פעמי על מנת להשביח את ערך הנכס ולכן מדובר על השקעה משתלמת

המטרה של סוככים היא לספק פתרון הצללה אפקטיבי. מכאן והלאה, יש המון אפשרויות לבחור מתוכן. אפשרות אחת למשל היא לבנות סוככי חלון בהתאמה אישית ולתכנן סוכך לחלון לפי מידות מדויקות. אפשרות אחרת היא להעדיף דווקא מרקיזות עבור האזור שבין חלל החוץ והפנים של הבית, כמו למשל עם מרקיזה למרפסת ולגינה. בעידן שבו יש כל כך הרבה מרקיזות מעוצבות ברמה גבוהה, השיקול הדקורטיבי בכלל לא אמור להוות מגבלה.

לפי מה משווים בין פתרונות הצללה שונים?

דרך נוספת להשוות בין סוגים שונים של פתרונות הצללה היא לבדוק כיצד מפעילים אותם ומה נדרש לצורך התחזוקה השוטפת. זה למשל המקום שבו רואים את ההבדל בין מסכי גלילה שעולים ויורדים, לבין סגירות חורף קבועות. כמו כן, יש בתים פרטיים שבהם משתמשים באופן חד פעמי בפתרונות של הצללה למרפסת במהלך הקיץ – אך מורידים אותם בחורף.

איפה הכי חשוב לשים פתרונות הצללה?

פתרונות הצללה חשובים מאוד לכל בית פרטי או דירה עם חלל חוץ. לא משנה אם בוחרים פתרונות כאלה עבור פרגולות קטנות או מעדיפים פרגולות מעוצבות בשביל לכסות שטח גדול יותר, המטרה היא להתאים את חלל החוץ לאקלים החם והלח שיש בישראל.

מדוע פרגולות ופתרונות הצללה נחשבים להשקעה משתלמת?

החדשות הטובות הן שבניית פרגולה חשמלית למשל יכולה להיות השקעה משתלמת גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בטווח הקצר, דגמים ספציפיים כגון פרגולה סנטק מוכיחים את עצמם מבחינת האופן שבו הם הופכים לפתע את חלל החוץ של הבית למקום שבו נעים לבלות ולשהות יחד עם החברים והמשפחה. בטווח הארוך, פרגולות אלומיניום או פרגולות עץ מעלות את ערך הנכס ומשביחות אותו בעשרות אחוזים. אז אפילו עוד לפני שנהנים מאיכות החיים הגבוהה שמגיעה יחד עם פרגולות חשמליות, מדובר על השקעה משתלמת.

עזרא סוככים – סוככים, מרקיזות, סגירות חורף ופרגולות – כדי שיהיה לך עם מי להתייעץ

המומחים של עזרא סוככים – סוככים, מרקיזות, סגירות חורף ופרגולות מבינים את ההתלבטות שלך לגבי חלל החוץ של הבית או הדירה. אם חשוב לך לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת, הגעת למקום הנכון. אנו נסביר לך על הבדלים בין סוככים, מרקיזות, סגירות חורף ופרגולות ובעיקר נאפשר לך למצוא פתרון שמתאים גם לתקציב וגם לאופי השימוש. עם גיבוי מצד המומחים שלנו, בטוח שבחורף או בקיץ הקרובים יהיה לך נעים יותר.

למידע נוסף בקרו באתר הבית: עזרא סוככים – פתרונות הצללה מתקדמים

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x