תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פינדרלה – הגיע הזמן להרוויח כסף מהיכולות שלך

ענקית העסקים פינדרלה הודיעה לאחרונה כי המערכת נפתחה להרשמת נותני שירות “חובבנים”, זאת לאחר שחצתה את קו 110 אלף נותני שירות “קלאסיים” אשר סיימו הרשמה.

פינדרלה, שעד היום שימשה כמערכת תיווך בין נותני שירות ללקוחות ללא עלות, הודיעה כי הגיעה העת לפנות לכל נותן שירות המעוניין לקבל לקוחות במערכת, גם אם הדבר הוא אינו עיסוקו העיקרי.

בין אם מדובר בחובב כלבים אשר מעוניין להרוויח מלהציע את שירותיו כדוגיסיטר או כאלה בעלי כישרון לגיזום הדשא של השכן, החל מתחילת שנת 2022 גם לנותני שירות, אשר אינם מחזיקים בתעודת עוסק פטור או מורשה, ניתן יהיה לקבל הצעות דרך פינדרלה.

“עד היום כל נותן שירות שנרשם לפינדרלה מילא את פרטי העסק שלו, השירותים שהוא מציע וכן את אזור השירות שלו ולאחר מכן החל לקבל לקוחות חינם ישירות לוואטסאפ. אבל המון אנשים מחפשים איך לעשות עוד כסף מהצד כתוספת למשכורת החודשית או סתם להרוויח עוד כמה שקלים מהיכולות שלהם” מסביר שגיב קורן מנכ”ל החברה.

“מי אמר שאי אפשר לעבוד בבוקר כמנהלת משרד ובערב למכור עוגה שהכנת? מהיום, כבר לא צריך לפתוח עסק של קונדיטוריה, במערכת של פינדרלה כל אחד יכול לקבל הזדמנות.”

פינדרלה הביאה עמה בשורה משמחת לעסקים ומשב רוח חדש מכל פלטפורמות הפרסום הקיימות כיום. לא כל עסק יכול להרשות לעצמו תקציבי פרסום ובכלל, ישנם עסקים שאיבדו את אמונתם בחברות הפרסום והפלטפורמות השונות. “בתחילת הדרך ידענו שעסקים ישתמשו במערכת ללא כל ספק, אבל אז התחלנו לחשוב איך אפשר להרחיב את מעגל נותני השירות מעבר למגזר העסקי? אז מה עם השכן שניחן בידי זהב ויכול להתקין נדנדה במרפסת אבל הוא לא בעל עסק? מה עם השכנה שרוצה לנקות בזמנה הפנוי כדי להוסיף לפרנסתה אבל היא לא עסק לניקיון? וכאן הבנו, שיש צורך לתת מענה גם לאנשים שרוצים לקבל הצעות אבל הם לא עסק בפועל.” מסביר קורן.

מהדיווח עולה כי בפינדרלה כבר יש אסטרטגיה מגובשת כיצד לקוח יוכל להבדיל בין נותן שירות “קלאסי” לבין נותן שירות “חובב” במערכת. נכון לעכשיו, ההרשמה היא חינמית לחלוטין וכל נרשם יכול לקבל לקוחות חינם. בשלב הראשון בפינדרלה תיחשפו למספר קטגוריות רחב, אך ייתכן כי קטגוריית השירות שלכם עדיין איננה מופיעה. במקרה זה תוכלו לפנות למרכז התמיכה ולהמליץ לפינדרלה על הוספת הקטגוריה ותחומי שירות נוספים.

עם יותר מ 110,000 עסקים רשומים במערכת, פינדרלה היא השחקנית הדומיננטית ביותר בימים אלה ביצירת לידים לעסקים. התחרות העזה בתחום חולפת על פניה כלא קיימת ופינדרלה ממשיכה לצמוח במהירות. תחום הלידים לעסקים הוא תחום יקר מאוד אך פינדרלה מציעה לעסקים לידים בהתאמה אישית ובזמן אמת ללא עלות, כך שתחרות אין לה ממש ופינדרלה נמצאת באזור שנוח לה. בעל עסק או נותן שירות ועדיין לא נרשמת לפינדרלה? ההרשמה באתר https://www.finderelapp.com

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x