תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פינוי דירה – הצעד הראשון למימוש הנכסים הדוממים שלכם

בתקופה שבה יש אנשים שמשקיעים את כל זמנם במציאת פתרונות ורעיונות כיצד להיכנס ולהצליח בעולם הנדל”ן, נותר רק לתמוה כיצד זה שישנם אנשים אחרים שעומדים לרשותם נכסים שעומדים ריקים והם לא עושים עימם דבר. אנשים שקיבלו דירה בירושה מקרוב משפחתם, אנשים שהשכירו דירה שבבעלותם במשך שנים רבות, ובאיזה שהוא שלב כשהביקוש לדירה החל לדעוך, הם פשוט הזניחו את העניין ובפועל כמעט שכחו שהדירה הזאת קיימת. ובכן, אנחנו בחברת שי פינוי דירה וניקיון חברת פינוי הדירות המובילה בישראל, פוגשים אנשים כאלה מדי שבוע. אנשים שלא טרחו לעשות את הפעולות הנדרשות כדי להכין את הנכס שלהם להשכרה או מכירה. העניין המדהים הוא שבכל מקרה כזה אנחנו מוצאים צידוק לגיטימי, אנושי לחלוטין שאפשר בקלות להתחבר אליו.

זקוקים לשירות פינוי דירה מקצועי? התקשרו אלי עכשיו – 050-7454504

אז איך זה שאנחנו מחזיקים ברשותנו נכסים בעלי ערך ולא מממשים אותם? ובכן, בואו ניקח את הדוגמא של דירה שהושכרה כדירה מרוהטת במשך תקופה ארוכה, ולפתע הביקוש לה יורד, עד כי כל תהליך ההשכרה שלה הופך להיות מטלה מטרידה. כל מי ששכר דירה בתל אביב מכיר את הדירות המרוהטות. חלקן מרוהטות בצורה מכובדת, חלקן מרוהטות בצורה מתקדמת, מודרנית ומעוצבת, וחלקן מרוהטות בפריטי ריהוט בלויים וישנים. דירות אלה משתמשות בריהוט ישן ובלוי רק כדי שיוכלו לציין במודעה שמדובר בדירה מרוהטת ועל כן גם יוכלו לגבות עבורה יותר כסף. אך אנשים אינם מעוניינים להיכנס לדירות עם ריהוט כזה, וגם אין להם אפשרות לפנות את הריהוט בעצמם, מאחר והוא שייך לבעל הבית. במקרה כזה, הביקוש לדירה יורד והמחיר שמוכנים לשלם עליה הולך ויורד. כל שעל בעל הבית לעשות הוא לפנות את כל הדירה מכל פריטי הריהוט הישנים, לנקות אותה, לסדר אותה, לעשות לה שיפוץ בסיסי מאוד כדי שתיראה יותר אטרקטיבית, והוא יוכל להשכיר אותה במחיר גבוה אף יותר מזה שהשכיר אותה כדירה מרוהטת.

אך רובנו, כבני אדם, סובלים מבעיה הנקראת דחיינות. הדחיינות גורמת לנו לדחות דברים שאנחנו צריכים לעשות, פשוט בגלל שאין לנו את החשק לעשות אותם. בהנחה שצריך לפנות את הדירה, ובהנחה שאנחנו נצטרך לעשות את זה, למי באמת יש חשק לעשות את זה בעצמו? היכן הוא יזרוק את כל ערימות הריהוט הישן? איך הוא יוריד את המקרר והתנור בחדר המדרגות? מתי הוא יכול למצוא זמן ואנרגיה לכל אלה? ובכן, הוא לא יכול, ולכן הוא מזניח את זה ומותיר את המצב על כנו. בדיוק בנקודה הזהו נכנסות לתמונה חברות פינוי הדירות. חברות אלה הן חברות מקצועיות המתמחות בפינוי של דירות ונכסים אחרים כמו מפעלים, משרדים, מקלטים, מחסנים, פסולת סביבתית, חצרות וכל חלל אחר. חברות אלה יודעות לבצע את הפינוי בצורה מהירה ומקצועית, להעמיס את כל הריהוט על גבי מכולה פתוחה ולהוביל אותו להטמנה באתרי פסולת ייעודיים. כמובן, שלא כל הפריטים צריכים להישלח להטמנה. רבים מן הפריטים יכולים להישלח למיחזור במרכזי מיחזור שונים. מקרר, תנור, כיריים, ארונות, בגדים, ספות, ריהוט פלסטי, כל אלה ועוד יכולים להישלח לאתרי מחזור שיפיקו ערך רב מפריטים אלה לאחר תהליך מיחזור שגרתי.

חברות הפינוי ערוכות להתמודד עם מגוון רחב של סוגי תכולות ופסולת בין שמדובר בתכולת דירה, ובין שמדובר בפסולת סביבתית. לאמיתו של דבר, ישנו שלב שבו גם תכולת הדירה יכולה להיחשב לפסולת. מרגע שפריטי הציוד והריהוט בדירה כבר אינם ממלאים את תפקידם, אינם משרתים אותנו יותר, הם הופכים למעשה לפסולת שאנו פשוט לא רוצים להיפרד ממנה, לא רוצים לפנות אותה מחיינו. גם לזה יש צידוק אנושי לגיטימי, הבעיה היא שכל הצידוקים האלה בסופו של דבר גורמים ליותר נזק בחיינו מאשר לתועלת. חברות הפינוי עושות שימוש במגוון כלים וטכניקות על מנת לבצע את עבודות הפינוי. חברת הפינוי מביאה לדירה צוות פינוי מיומן ומקצועי המסוגל להשתמש במגוון כלים ומכשור המסייעים בתהליך הפינוי. גם כאשר מדובר בפריטי ריהוט גדולים, כבדים ומורכבים שלא ניתן להובילם דרך דלת הבית ולהוריד אותם בחדר המדרגות של הבניין, יכול צוות הפינוי להתקין מכשיר הנפה בחלון הבית ולהוריד את הפריט דרך החלון. הרי בסופו של דבר אם הוא נכנס איכשהו לבית, הוא גם יוכל איכשהו לצאת ממנו.

במקרים רבים, כאשר ישנו חשש למפגעי תברואה, בריאות או בטיחות, מגיע צוות הפינוי כשהוא מצוייד בכל ציוד המגן הנדרש, לרבות חליפות מגן וסרבלים, משקפי מגן, קסדות, נעליים גבוהות, כפפות ואפילו מסיכות אב”כ. במהלך שנות פעילותה של חברת שי שטיקגולד נתקלנו לא מעט פעמים בדירות שנותרו במצב של הזנחה מתמשכת במשך שנים. במהלך תקופה זו הצטברה פסולת אורגנית כתוצאה מצרכים של מזיקים שהלכו והצטברו, לחות ורטיבות ואפילו חומרים אורגניים שהושארו בדירה ולאורך השנים פיתחו פטרת חריפה. גם במקרים כאלה, אם כן, אנו כחברת פינוי דירות מגיעים מצויידים ומוכנים לכל מצב על מנת לאפשר פינוי של הדירה בצורה יעילה, מהירה ולא פחות חשוב גם בטיחותית.

בשלב ראשון, הדבר החשוב ביותר הוא שתקבלו החלטה שאתם אכן מעוניינים לפנות את הדירה. לאחר שתקבלו את ההחלטה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נגיע לדירה על מנת לסקור את התכולה שיש לפנות. בהתאם להערכה שנבצע במקום נגיש לכם הצעת מחיר, לרבות פירוט כל פרטי המידע הדרושים, כמו למשל פריטי ריהוט שיועברו למחזור, פריטי ריהוט שיועברו להטמנה, ופריטים שיועברו לאתרי הטמנה של פסולת רעילה במידת הצורך. לאחר שתקבלו את הצעת המחיר ונסכים יחד על המחיר והתנאים, נקבע יום פינוי ונשלח אליכם צוות פינוי מצוייד היטב בליווי מכולת פינוי אחת או יותר. צוות הפינוי יפעל בצורה שיטתית על פי פרקטיקות סדורות שפתחנו בחברה במהלך שנים ארוכות של פעילות. הצוות יפנה את כל הציוד, לרבות פינוי של פריטי ריהוט חופשיים, פינוי של ערימות פסולת, פינוי של פסולת בניין, פינוי של פסולת אורגנית, וכן פירוק של פריטים מן הקיר, פירוקם לגמרי ופינויים אל מכולת הפינוי. במקרים מסוימים יוכל הפינוי להתבצע באמצעות מנהרת השלכה הנמתחת מחלון הדירה ישירות אל המכולה, ובמקרים אחרים יהיה צורך להוריד את הפריטים דרך חדר המדרגות ולהוביל אותם אל המכולה באופן ידני.

לאחר שנפנה עבורכם את הדירה, נוכל לספק לכם עוד שורה של שירותים משלימים שיסייעו לכם לממש את המטרה שלשמה הזמנתם את הפינוי. פינוי הדירה הוא הרי רק השלב הראשון בתהליך. הוא אמנם השלב החשוב ביותר מכיוון שהוא מגדיר את נקודת הפתיחה, והוא מניע את התהליך כולו, אך הוא רק השלב הראשון. בהמשך לפינוי נוכל לתת לכם שירותי ניקוי וחיטוי יסודיים של הדירה, וכן שיפוץ בסיסי של הדירה. במידה ותרצו לערוך שיפוץ משמעותי בדירה נוכל לחבר אליכם אנשי מקצוע כדוגמת אדריכלים, מעצבי פנים ואנשי שיפוץ עימם אנו עובדים, ועליהם נוכל להמליץ בפניכם. כל עזרה שנוכל להגיש לכם על מנת שתוכלו להשביח את הנכס שלכם ולממש את הפוטנציאל שלו בצורה מיטבית, נשמח להגיש לכם אותה, ונשמח לעשות את זה בצורה מקצועית, יעילה ומהירה. בהצלחה בפרויקט החדש שלכם.

צריכים להכין דירה למכירה אבל רק המחשבה מתישה שי פינוי דירה וניקיון מספק שירותי פינוי דירה והכנת הדירה למכירה.


0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x