תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פינוי דירות של אגרנים כפייתיים עם פינוי צ’יק צ’ק

אגרנות כפייתית היא תופעה שבה אנשים נוהגים לאסוף חפצים ופריטים באופן אובססיבי אל ביתם, על אף שאין להם צורך ממשי בהם או שימוש כלשהו. הבעיה מתחילה כאשר החפצים השונים מצטברים בתוך הדירה, תופסים המון מקום ולא מאפשרים את השימוש בה או התחזוקה שלה. תחזוקה לקויה בדירות ובתים מביאה לבעיות תחלואה ומגוון מזיקים והיא אינה טובה עבור האנשים שגרים בה. איך מסייעים לאדם שסובל מאגרנות כפייתית? הדבר החשוב ביותר שיש לעשות באופן מיידי הוא הזמנת שירות של פינוי דירות מאגרנות כפייתית.

מה מציעים בשירות פינוי דירה?

פינוי דירות אגרנות הוא פינוי שבו יגיע אל הדירה של האגרן צוות פינוי מקצועי שעובד ביסודיות ויודע לבצע פינוי לכל הציוד שאין בו צורך. תחילה יעבור הצוות בכל החללים ויוודא איזה ציוד נשאר בדירה ואיזה ציוד יש לפנות למשאית ההובלה. האגרן או מי מטעמו לא צריכים לבצע שום פעולה, צוותי הפינוי מבצעים את הכל עבורו כולל העברת הציוד למקומות שבהם הוא יכול להיות שמיש.

לצוותי הפינוי שיטות עבודה יסודיות המאפשרות להם לבצע את הפינוי במהירות ומבלי להשאיר אשפה מתחת לבניין הדירה או ליד הדלת. מעבר לעבודת הפינוי, קיימת אפשרות להוסיף גם עבודת ניקוי במקום.

פינוי בשילוב ניקוי בדירות של אגרנים כפייתיים

מתי נרצה לבצע פינוי וניקוי דירה של אגרן כפייתי? רוב האגרנים הכפייתיים אוספים ציוד שמגיע מהרחוב. הציוד לא תמיד נקי ולפעמים אף נגוע במגוון מזיקים. כמו כן, בגלל שיש עודף חפצים בדירה, הסיכוי שהאגרן הצליח לנקות אותה באופן קבוע שואפת לאפס ולכן ברוב דירות האגרנים יש המון לכלוך מצטבר ולפעמים הדירה נמצאת במצב הרבה יותר קשה והיא ממש מזוהמת מבחינת הניקיון שלה. ניקוי מקצועי יאפשר השלמה מצוינת לפינוי שהתבצע ויחזיר את הדירה למצב נקי ומסודר המאפשר מגורים נעימים, נוחים ובריאים יותר.

איך מבצעים ניקוי בדירה של אגרנים?

לאחר שצוות הפינוי הוריד אל משאית ההובלה את כל הציוד המיותר בתוך הדירה, יהיה עליו להתחיל בניקיון. לא מדובר בניקיון רגיל, אלא בניקיון שבו מבצעים חיטוי. תפקיד החיטוי הוא להיפטר מאזורים שבהם נוצרו חיידקים, פטריות ובקטריות מחוסר הניקוי הקבוע של האגרן. במקרים קשים במיוחד, יכול להיות שימליצו לאגרן או למשפחתו להזמין גם הדברה. פעמים רבות בבתים של אגרנים יימצאו מגוון רחב של מיני חרקים בניהם נמלים, תיקנים, פשפשים או טרמיטים. כולם הגיעו בגלל שבין כל החפצים של האגרן היה להם אספקת אוכל להמון זמן. 

למי יינתנו החפצים שיצאו מביתו של האגרן?

פינוי דירות אגרנות כפייתית על ידי צוות פינוי מקצועי, מביא עמו המון יתרונות, כאשר היתרון הגדול ביותר הוא שהאגרן או משפחתו אינם צריכים לדאוג למה שיהיה עם הציוד. צוות פינוי דירות אגרנות, יפנה את הציוד אל משאית ההובלה. משאית זו תיקח חפצים לא תקינים לאתרי מזבלה גדולים ואת הציוד התקין תעביר לאנשים שבאמת זקוקים לציוד והוא עשוי להיות שמיש עבורם. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x