תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פינת ישיבה – 50 גוונים של לייף סטייל

פינות ישיבה הן מושג חדש יחסית בתחום הריהוט. פשוט כי הן שייכות לעולמות הפנאי והלייף סטייל, שהתחילו לקבל את המקום הראוי להם כאן בארץ רק בשנים האחרונות יחסית. אבל היום, למונח פינות ישיבה יש מקום של כבוד בתחום העיצוב בכלל ועיצוב גינות בפרט ולכן גם יש מספר גדול במיוחד של אפשרויות צבע, חומרי גלם, גודל וצורה של פינות ישיבה לבחירה. אז על איזו פינת ישיבה אתם מדמיינים את עצמכם כשבא לכם ממש להתפנק?

איך בוחרים פינת ישיבה?

פינות הישיבה של ימינו הן עולם שלם של אפשרויות. הן מגיעות בטווח מאוד רחב של מחירים, אבל יש להן גם אינספור סגנונות עיצוב. הן מיוצרות משלל חומרי גלם יצירתיים – טבעיים או מלאכותיים והן יכולות להיות בצבעים עזים ונועזים, או בגוונים בהירים ומתונים. בסגנון ספה גדולה ורכה או שני כיסאות מפנקים לצד שולחן קפה, בסגנון פינת אוכל חיצונית, או בצורת שתי כורסאות נוחות מראטן טבעי. העיקר שיהיה לכם נעים להסתכל עליהן, שיעשה לכם חשק לצאת לבלות בחוץ עם מי שאתם אוהבים ושיהיה לכם נוח ונעים לשבת ולהעביר את הזמן בנעימים. מגוון האפשרויות האינסופי מאפשר לכל אחד, עם כל טעם אישי שלא יהיה, לבחור את פינת הישיבה המתאימה לו. אבל המגוון הגדול גם יכול להיות מבלבל. אז איך בוחרים את פינת הישיבה המתאימה לגינה או למרפסת שלכם? בעזרת כמה שאלות מנחות:

  • איפה אתם רוצים להציב את פינת הישיבה בדיוק וכמה מקום פנוי יש שם?
  • האם הריהוט צפוי לעמוד בשמש ישירה או בצל? ליד הבריכה או בכניסה לבית? מתחת לעצים בגינה או מתחת לפרגולה?
  • האם אתם מחפשים פינת ישיבה גדולה למספר גדול של אנשים או משהו קטן ואינטימי?
  • האם פינת הישיבה שלכם מיועדת לאירוח, או לכוס קפה של הבוקר?
  • האם יש ילדים בבית שצפויים להשתמש בפינת הישיבה או רק מבוגרים?
  • איזה סגנון עיצוב מתאים לחצר שלכם ואיזה סגנון אתם אוהבים? וכן הלאה.

כל תשובה לאחת מהשאלות האלה יכולה לעזור לכם לגלות איזה סוג של חומרי גלם הכי מתאים לצרכים שלכם, איזה גודל של פינת ישיבה אתם צריכים, מה יהיה המבנה שלה וסגנון העיצוב שלה.

סוגים של פינות ישיבה

החלוקה בין סוגי פינות ישיבה נעשית לפי פרמטרים שונים. למשל:

חומרי גלם – פינות ישיבה מראטן הן בעלות מאפיינים עיצוביים מאוד מובהקים לעומת פינות ישיבה מאלומיניום למשל.

אופי – יש פינות ישיבה מאוד נמוכות לישיבה בלתי פורמלית לעומת פינות ישיבה גבוהות יותר, או כאלה שמעוצבות כמו ספה ולכן נראות קצת יותר רשמיות וגם מתאימות למגוון רחב יותר של משתמשים, כמו אנשים מבוגרים למשל.

גודל – פינות ישיבה יכולות להיות קטנות ואינטימיות, כמו שני כיסאות או שתי כורסאות, עם שולחן צד. אבל הן יכולות גם להיות ענקיות, כמו ספה פינתית גדולה, עם 8 מקומות ישיבה לפחות.

איכות – זה אחד הפרמטרים החשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת, כי פינת ישיבה חיצונית צריכה להיות עשויה מחומרי גלם איכותיים, עמידים בפני תנאי מזג האוויר, שגם מאפשרים יצירה של ריהוט חוץ אסתטי במראה יוקרתי.

לסיכום, כמו שאפשר לראות, מגוון עצום של פינות ישיבה מאפשר לכל אחד ואחת לבחור את הסגנון הכי אישי ומתאים, אבל גם את הריהוט שהכי עונה כל הצרכים ומאפשר להנות מהשהיה בחוץ – בכל דרך שרק תרצו. חברת גרין ריהוט גן מציעה את המגוון הגדול ביותר בארץ של פינות ישיבה וריהוט חוץ יוקרתי, שמאפשר לכם להשלים את החוויה ולבלות בחוץ בדיוק כמו שאתם אוהבים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x