תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פלטפורמות למציאת פרילנסרים

אם אתם בעלי עסק עצמאי, בטח נתקלתם לא פעם במשימה שאתם צריכים שתקרה אבל אין לכם את הכישורים לעשות אותה בעצמכם. זה יכול להיות באנר שאתם צריכים לעצב, קמפיין בגוגל שאתם צריכים להריץ או אפילו סתם מייל שיווקי ללקוחות שצריך לנסח.

לעסקים קטנים לרוב אין את המשאבים להעסיק עובדים מגוונים במשרה מלאה, והם לרוב גם לא צריכים את זה. אז מה עושים אם בכל זאת רוצים לבצע משימות שהן לא המומחיות שלנו על הצד הטוב ביותר? מוצאים פרילנסרים לעבודות מזדמנות! ריכזנו כאן את 3 הפלטפורמות הפופולריות ביותר למציאת פרילנסרים לעבודות דיגיטליות.

  1. פייסבוק: הרשת החברתית הותיקה והמוכרת ביותר הפכה בשנים האחרונות להיות גם מקור מצוין למציאת פרילנסרים. יש אינספור קבוצות וקהילות של פרילנסרים שמציעים את שירותיהם, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש את התחום שבו אתם צריכים שירות ולהיכנס לקבוצה המתאימה.

בנקודה זו חשוב לומר – מרבית הפרילנסרים שמציעים את עצמם הם בעצמם עסקים עצמאיים שיכולים להוציא לכם חשבונית עבור העבודה שלהם. אם אתם יוצרים קשר עם ספק שאין לו עסק עצמאי, אנא היזהרו מעבודה בשחור. אם אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה כזו, אנחנו ממליצים לכם להוציא חשבונית עצמית , שהיא חשבונית שאתם מפיקים לעצמכם במקרה שאתם צורכים שירות ממישהו שלא יכול להפיק לכם חשבונית.

  1. Fiverr: פייבר הוא סטרטאפ ישראלי שהפך להיות אתר בינלאומי ענק, אשר מחבר בין נותני שירות ומחפשי שירות. תחילה, הקונספט היה שכל ספק שירות מציע את עצמו לעבודה ב-5$ (ומכאן השם Fiverr) אך עם הזמן זה השתנה וכיום יש שם מגוון שירותים במגוון מחירים, עם היצע אדיר של ספקים מעולים מרחבי העולם.
  2. Upwork: פלטפורמה דומה מאוד ל-Fiverr, שמאפשרת לספקים להציע את עצמם לעבודות בתחומי המומחיות שלהם. בניגוד ל-Fiverr, שבה כל אחד יכול להירשם כספק ולתת שירותים, Upwork נחשבת לפלטפורמה עם ספקים קצת יותר אמינים ועם רקע מקצועי עשיר יותר.

בתור עסק עצמאי, מציאת ספקים טובים שיתנו לכם ערך משלים הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים להעסיק אתכם. אנחנו מקווים שאחת הפלטפורמות שהצענו תעזור לכם למצוא את נותני השירות הטובים ביותר עבורכם.

בהצלחה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x