תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פלס חברת בדק בית וליקויי בנייה – בדק בית לדירות ומבנים

רכישת דירה חדשה, בין מקבלן או יד שנייה, היא עסקה חשובה ומרגשת בו זמנית. יחד עם זאת, ההתרגשות והפרטים הרבים אליהם אנו נדרשים לשים לב במהלך תהליך הרכישה, משכיחים מאיתנו את החשיבות לבדוק את הדירה לפני הכניסה אליה. לפיכך החלטנו בפלס חברת בדק בית וליקויי בנייה לעשות לכם קצת סדר

רכישת דירה חדשה

רכישת דירה חדשה היא אחת העסקאות היקרות והמשמעותיות שנבצע לפחות פעם אחת בחיים. תהליך רכישת הדירה מלווה בהליכים בירוקרטיים רבים ובהתרוצצויות שונות בין הצדדים השונים, עורך הדין, הבנק ועוד גורמים שונים. לכן, רבים מאיתנו נוטים להזניח, או לשכוח,  את שלב בדיקת דירה חדשה באמצעות חברת בדק בית, דוגמת פלס חברת בדק בית וליקויי בנייה, בדיקה המעניקה לכם קנייה בטוחה ובראש שקט.

חשיבות בדיקת בדק בית

כאשר אנחנו מבצעים עסקאות יקרות ולא שגרתיות, דוגמת קניית רכב, אנחנו נוטים שלא לסמוך על החושים שלנו ואפילו לאחר נסיעת מבחן, נרצה לקחת את הרכב לבדיקה מקדימה לפני קנייה לאמת את מצבו המכני של הרכב. אם בעסקה של רכב, המסתכמת, ברוב המקרים, בכמה עשרות אלפי שקלים, אנחנו בוחרים לבצע בדיקות מעמיקות, על אחת כמה וכמה שמדובר בעסקה של מיליוני שקלים כדאי לבצע בדק בית.

באמצעות בדיקת בדק בית, ניתן למעשה לגלות ליקויי בנייה בדירה, היכולים במקרי קיצון להביא אף לקריסת המבנה ולנזקים כלכליים משמעותיים. בדק בית מחיר משתנה ותלוי בכמה פרמטרים עיקריים בהתאם למורכבות העבודה וסוג המבנה.

דירה חדשה מקבלן

כאשר רכישת הדירה היא חדשה מקבלן, חשוב מאוד לבצע בדקיה מקדימה לפני מועד האכלוס וזאת בכדי שהאחריות לתיקון ליקויי הבנייה, במידה ויתגלו, יהיו מוטלים על הקבלן, על פי חוק מכר דירות. חוק זה קובע כי חובה על הקבלן, בתקופת הבדק (הנמשכת בין שנה לשבע שנים, תלוי בסוג הליקוי), לתקן כל ליקוי שיתגלה, למעט אם הוכח אשמה של בעל הדירה.

בדיקת דירה מקבלן מבוצעת על ידי איש מקצוע מנוסה, ומהנדס (אזרחי או בניין) שהינו בעל ציוד מקצועי מתקדם והוא בעל ניסיון רב בתחום. בדיקות המבנה העיקריות כוללות מעל ל-100 סעיפי בדיקה, שהעיקריים שבהם הם- בדיקת הצנרת, חיפויי קירות, תקני חנייה, בדיקות חשמל ועוד. סך הממצאים מאוחדים בסוף התהליך לכדי דו"ח מסודר, בכפוף למכון התקנים בישראל.

בדיקת דירה יד שנייה

בדק בית לדירה חדשה, חשוב לא רק כשמדובר ברכישה מקבלן, אלא גם אם מדובר בדירה יד שנייה. לעיתים רבות, הצד המוכר לא חושף את כל "הפרטים הקטנים" על הדירה וסדק קל או פיצוץ בצנרת, שתוקנו כלאחר יד, עלולים להתגלות בהמשך כבעיה המצריכה טיפול יקר.

לסיכום, בדק בית וחוות דעת איכותית, כפי שמספקים המומחים של פלס חברת בדק בית וליקויי בנייה – בדק בית לדירות ומבנים, הכוללת בתוכה מלבד רשימת הליקויים, גם דרכים לפתרון ועלויות משוערות, יכולות לחסוך לכם דאגה מיותרת וכסף רב.

בקרו באתר: https://www.peles-group.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x