תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פפירוס מסבירים: איך לבחור מתנות לחגים לעובדים שלכם?

בחירת מתנות היא נושא חשוב ביותר בכל עסק, כיוון שבהתאם להשקעה הכספית ורמת החשיבה על כל מתנה, העובדים מבינים עד כמה מעריכים אותם לאור העבודה המעולה שלהם לאורך כל השנה.

חלוקה של מתנות

יש כמה אופציות של הענקת מתנות לעובדים:

  • בחירת מתנה זהה לכל העובדים ללא קשר לתפקד זה או אחר ולרמת האחריות של כל עובד.
  • בחירת כמה מתנות וזאת באופן מדורג ועל פי היקפי העבודה והתפקידים הבכירים שממלאים העובדים השונים.
  • בחירת כמה מתנות שהערך הכספי שלהן הוא זהה וכל עובד בוחר את האופציה המועדפת עליו בהתאם לצורך האישי שלו.

היצע נרחב של מתנות לחג

כיוון שבכל מקום עבודה יש אנשים צעירים וגם אנשים מבוגרים, רווקים ובעלי משפחות כדאי לראות את המבחר הגדול והיוצא דופן של מתנות לעובדים במיתוג העסק, כדי לבחור את הדגמים שיהיו הנכונים ביותר עבור העובדים השונים.

הרצון הוא לגוון ולכן בכל שנה המגמה היא למצוא אופציות חדשות שיש סיכוי גדול שהעובדים זקוקים למוצרים הללו, או ישמחו מאד לקבל אותם. בעלי העסקים מעניקים דגש מיוחד לכך יהיו אלו פריטים ממותגים כך שהלוגו המוכר של העסק יודפס או יוטבע עליהם וזאת בהתאם לסוג החומר שממנו עשוי הפריט כמו מתכת, פלסטיק, בד וכו’. בדרך זו העובד אומנם מקבל מתנה, אך הוא משתמש בה כפרסומת מהלכת ובכל מקום רואים את המיתוג.

חשיבה על כל המשפחה

כאשר בוחרים מתנות לחג, יש להקדיש מחשבה לא רק לעובד אלא גם לבני ביתו. הילדים לדוגמה ישמחו מאד לקבל מארז של שוקולדים, סירים בטיב מעולה הם בדרך כלל פריטים רצויים בכל מטבח גם כשיש כבר סירים וכך גם מגבות שתמיד צריך נוספות ומוצרים לשימוש יום יומי כמו שמן זית ומרקחות שונות שיוסיפו טעם נפלא למצה בחג האביב.

מארזים לחג

בין המארזים האיכותיים של מתנות לפסח לעובדים במיתוג העסק, אפשר למצוא מארזי יין ומשקאות אלכוהוליים שונים, מארזים הכוללים כמה פריטי מזון כמו משקאות סיידר, פיצוחים ועוד. היוצאים לטבע בימי החג ייהנו מערכת פיקניק שמכילה כלי אוכל רב פעמיים המסודרים באופן נוח ביותר בתוך סלסלה שנסגרת, או ערכת קפה שהיא מוצר בסיסי וחשוב לכל אוהבי הקפה בשטח.

חידוש הנראות במטבח באמצעות קנקן וכוסות מרהיבים, צנצנות אחסון, צנצנות לתבלינים או צלחת חדשה לפסח עבור ליל הסדר זה רעיון מעולה.

פסח מאופיין כחג שמעוניינים לחדש בו פריטים שונים בבית ולכן יש מתנות שהן אידאליות למטרה זו כמו מצעים זוגיים של יצרנים מובילים, ערסל נפלא למרפסת, מפיצי ריח בריחות קלאסיים המתאימים למקומות שונים בבית, תיק גב איכותי שהוא מלא בחטיפים ולאחר שהילדים יזללו אותם, יוכל העובד ליהנות מהתיק החדש ליום יום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x