תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פרוטארס – חופשה נהדרת במרחק של שעה טיסה

ישראלים רבים אוהבים לנפוש באיי יוון השונים ואין הדבר מפתיע. מדובר על יעד קרוב שבו יהיה ניתן ליהנות מתרבות נהדרת, אווירה טובה, חופים יפים ומהנים ועוד מגוון רחב של פעילויות שונות ואטרקציות. ובכן, כאשר מדובר על מקומות שכאלו, אי אפשר שלא להזכיר את פרוטארס, עיר הנופש המומלצת ביותר לשנת 2023. במהלך הגעה לפרוטארס תוכלו ליהנות מכל מה שחיפשתם בשאר איי יוון, החל מחופים עוצרי נשימה ועד לריזורטים מפנקים כיד המלך הממוקמים אל מול הים.

פרוטארס – רקע

פרוטארס ממוקמת באזור הדרום מזרחי של קפריסין, במיקום מאוד קרוב אל איה נאפה שידועה בתור “עיר המסיבות” הקפריסאית. בעוד כי בזכות חיי הלילה התוססים של איה נאפה הפכו אותה לעיר הבליינות הקפריסאית, פרוטארס היא ללא כל ספק עיר החיים הטובים – מדובר על עיר שבה הקצב רגוע ונינוח יותר, כאשר הטבע שבה עוצר נשימה ונחשב לאטרקציה מרהיבה בפני עצמו. נוסף על כך, קיימות בפרוטארס אטרקציות רבות שיתאימו לכל הגילאים, כך שמדובר על יעד מומלץ לכל קבוצות הגיל וכן גם לטיולים של משפחות.

פרוטארס – מה אפשר לעשות בעיר?

כאשר מדובר על פרוטארס, הטבע והיופי שלו הוא האטרקציה המרכזית של האזור. למעשה, רצועת החוף היפה של אותה עיירה נמתחת על אורך של 15 ק”מ של חולות בצבע זהב, כאשר באותם חופים יהיה ניתן ליהנות ממי טורקיז צלולים ונקיים שלא ניתן לראות כמותם בארץ. את המראה של אותם חופי ים יפים משלימים מצוקים מרהיבים אשר מקיפים את האזור ומשמשים בין היתר בתור נקודה תיירותית שיכולה להיות לאטרקציה נהדרת עבור חובבי טיולי השטח.

חופים

החוף המרכזי בעיר הוא חוף הקרוי “פיג טרי ביי”, חוף אשר זכה בשנת 2011 במקום השלישי בתחרות של החופים הטובים ביותר ברחבי אירופה. נוסף על כך, פרוטארס נחשבת ליעד מומלץ עבור חובבי צלילה שכן, לאורך כל רצועות החוף שלה קיימים מספר אתרי צלילה מקצועיים ובתי ספר לצלילה אשר מדריכים את כל רמות הגלישה השונות, מתחילים ומנוסים כאחד.

טיילת פרוטארה

בפרוטארס קיימת טיילת ארוכה אשר נחשבת לאחד המקומות המרכזיים בעיירה, טיילת “פרוטארה”. לאורך הטיילת, תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של מסעדות בסגנון ים תיכוני, בהן תוכלו ליהנות מאוכל טוב ואווירה טובה של טברנות עליזות. נוסף על כך, בעת הליכה לאורך רצועת הטיילת תוכלו לרכוש מזכרות בעשרות החנויות שקיימות שם, כאשר תוכלו למצוא גם בתי קפה וברים. בין אם מדובר על הים הכחול הצמוד לה, על האווירה השמחה של כל המסעדות הים-תיכוניות באזור או על מרבדי המרגניות הצבעוניים שמשתלבים בצורה יפהפייה עם הסלעים – אין ספק כי טיילת פרוטארה נחשבת לאחד המקומות הקסומים ביותר שתוכלו לטייל בהם.

קרדיט לתמונות FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x