תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פריטי האופנה שכל גבר חייב להכיר ב 2022

אם בעבר אופנה התייחסה בעיקר לנשים, היום כמובן הדברים השתנו לגמרי. גם לגברים מגיע ואפילו מצופה מהם להיות עם מראה אופנתי ומטופח. בהתאם לכך יש היום פריטי אופנה רבים יותר לגברים, כשלא חובה להשקיע סכומי עתק כדי להיראות ולהרגיש אופנתי. ישנם פריטי אופנה ואקססוריז גם במחירים השווים לכל כיס וזאת מבלי להתפשר על נוחות. כמה דוגמאות לפריטים שלכל גבר מומלץ שיהיו במלתחה בשנת 2022 (וגם אחריה כמובן…)

תיקים לכל מטרה

כאמור, מחירים נוחים מאפשרים לכם לקנות יותר מפריט אחד מכל סוג. לדוגמה, ניתן למצוא סוגים שונים של תיקים שיכולים להתאים למטרות או מצבים שונים. כדאי שיהיה לכם תיק עם רצועת יד אך גם תיק עם רצועה ארוכה שתאפשר לשאת את התיק עליכם באלכסון. אפשר גם להוסיף תיק גב. ישנם תיקים מעור או מבד, בגווני חום, שחור, אפור או לבן וכמובן שילובי גוונים, עם או ללא דוגמאות. קנו לעצמכם כמה סוגי תיקים לגיוון וגם לתחושה הנוחה ביותר.

ארנק מעוצב ונוח

אין כמו ארנק שאפשר להכניס בקלות לכיס ושבשליפתו הוא מושך את העין. אמנם היום הסמארטפון מחליף את הארנק בהיבטים רבים אך עדיין תמיד צריך במצבים מסוימים מזומן, ואם כרטיס האשראי בפלאפון, עדיין ישנם כרטיסים אחרים. בקיצור, אי אפשר לוותר על ארנק לחלוטין. אז פרגנו לעצמכם עם ארנק נוח, עם די מקום לכרטיסים, מטבעות ומזומן, אך כזה שיתאים לכל כיס- מכל הבחינות…

נעליים בשלל עיצובים ולכל מטרה

אם מבחינתכם נעליים לגברים הן רק נעלי ספורט מגושמות, אז הגיע הזמן להתעדכן ולרענן את ארון הנעליים (או המגירה, או סתם רצפת החדר אם ככה נוח לכם : ). גם נעליים אפשר למצוא במחירים נוחים ואם קיבלתם גיפטקארד לחג מהעבודה, בכלל זה הזמן לעשות סיבוב ולקנות לכם נעליים אופנתיות וגם נעליים אלגנטיות. סניקרס יכולות לשבת גם על משבצת הספורטיביות וגם על משבצת האופנתיות. יש היום מבחר ענק של סניקרס בגזרות ודוגמאות. ישנן גם נעליים אלגנטיות בסגנון מוקסינים עם או ללא שרוכים בגווני שחור, חום, אפור ועוד. אז זה הזמן לפתוח את הראש בעיקר ולראות איזה עוד נעליים לגברים יש חוץ מנעלי ספורט (שכמובן אנחנו לא מזלזלים בהן אך אותן בטח יש לכם כבר). לקראת הקיץ מומלץ לקנות גם סנדלים וכפכפים שגם המבחר שלהם גדל מאוד.

כובעים נעימים וכיפיים גם לקיץ וגם לחורף

כובע יכול להפוך כל מראה שגרתי ללוק אופנתי ומגניב. בקיץ יש כובעים קיציים שנראה שהגיעו מאחד האיים הקריביים. יש כל מיני סוגים של כובעים לקיץ. גם כובע מצחיה היום יש עם עיצובים ודוגמאות שהופכים אותו מכובע בסיסי ופשוט לטיולים לכובע קולי הרבה יותר. ישנם כובעים עם שוליים רחבים ובכלל הכובעים הם עולם שלם. ישנם כמובן גם כובעי החורף, כובעי צמר שמוסיפים מראה מסתורי מעט  ולוקחים אתכם למקום קריר כמו אירופה.

שרשראות, צמידים ושאר תכשיטים

כן, גם תכשיטים היום כבר מזמן פרצו והפכו לאקססוריז שמתאימים גם לגברים. אפשר למצוא שרשראות וצמידים מעניינים בסגנונות שונים. אם אתם חובבי דרום אמריקה והאינדיאנים ישנם צמידים עם דוגמאות בסגנון זה. ישנם צמידי מחרוזת, שרשראות עם תליון מכסף או מזהב וריקוע של סמל או דוגמה מעניינת ועוד.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x