תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

פרקט יוקרתי – כך תדעו איזה פרקט מתאים לכם

פרקטים משמשים חיפוי רצפה מושלם למגוון רחב של צרכים ודרישות, עם שלל עיצובים וקטגוריות מוצרים שונות, כמו פרקט עץ תלת שכבתי, פרקט למינציה ופרקט SPC פולימרי.

אבל נוסף על בחירת סוג הפרקט המתאים לצרכי הפרויקט שלכם, חשוב לדעת איך בוחרים פרקט איכותי באמת, שנותן מענה לטווח ארוך, מספק לכם שקט והתחייבות על הטוב ביותר.

כך בוחרים פרקט איכותי באמת

הדרישה העולה להתקין רצפות פרקט בישראל הביאה להיצע רחב במיוחד של פרקטים ברמות שונות של איכות.

המטרה – להתחרות על ליבו וכיסו של הלקוח, אבל התוצאה – לא תמיד טובה.

כי כשאתם משלמים פחות בטווח הקצר – כמעט בטוח שאתם משלמים יותר בטווח הארוך.

לכן, כשאתם מחפשים פרקט איכותי לבית, לפרויקט מסחרי, או ציבורי, חשוב שתדעו על מה להסתכל לפני שאתם מחליטים אם להשקיע את מיטב כספכם ברכישה:

רמת עמידות גבוהה – כל מי שמשווק פרקט למינציה, או פרקט פולימרי בימינו מתהדר בעמידות בפני מים. אבל כדי להיות בטוחים – כדאי לבקש לראות בדיקות מעבדה או לפחות תו תקן בינ”ל שמעיד על איכות ועמידות.

אם מדובר על פרקט עץ תלת שכבתי או דו שכבתי, הוא אמנם לא עמיד בפני מים, אבל מומלץ לבדוק את רמת העמידות שלו בפני שחיקה, הפרשי טמפרטורה, עומסים ולחות.

נקי מרעלים – רצפת המבנה היא שטח הפנים השני בגודלו – אחרי הקירות.

לכן, מומלץ לבדוק מראש כל סוג של חומר או גז שהפרקט עשוי לפלוט לאחר ההתקנה.

הסיבה לכך היא כי לוחות פרקט מיוצרים עם מספר שכבות וחומרים שמיועדים להגן על אריחי פרקט מפני שחיקה, מים ונזקים אחרים.

חומרים אלה יכולים לכלול רעלים המתנדפים לאוויר. לכן כדאי לוודא שאתם קונים פרקט נקי ממזהמים עם צבעים על בסיס מים, שלא פולטים רעלים.

בר קיימא – פרקטים רבים עשויים מעץ או משילוב של עץ עם חומרי גלם נוספים.

אם איכות הסביבה היא חלק מסדר העדיפויות שלכם – בקשו לראות תו תקן סביבתי בינ”ל המעיד כי הפרקט מיוצר מיערות הנמצאים תחת פיקוח, תהליכי ייצור ברי קיימא וחומרי גלם ידידותיים לסביבה.

גימורים ואביזרים תואמים – פנלים, גימורים, פינות ופרופילים תואמים בדיוק לפרקט שבחרתם ברמת חומרי הגלם, מרקם וצבע חוסכים זמן בתהליך ההתקנה, שומרים על יציבות ועמידות של הפרקט ומקלים עליכם בעתיד בכל צרכי התחזוקה.

עיצוב מתאים – הפרקט שלכם קובע במידה רבה את הסגנון והאווירה של כל החלל.

לכן חשוב שתהיה לכם אפשרות לבחור מתוך מגוון עיצובים עשיר ועדכני – עם הטרנדים העכשוויים והרלוונטים ביותר בענף, כולל אפשרות להתאים מוצרים נוספים לפרקט – כמו חיפוי קירות, חזיתות לארונות מטבח וריהוט עץ נוסף.

אחריות ויצרן – כשאתם קונים פרקט אצל יצרן בינ”ל מוביל, מוכר ומוערך, שהפרקטים שלו מככבים בפרויקטים יוקרתיים ונחשבים,  אתם יודעים שאתם קונים מוצר איכותי. יצרן שלוקח אחריות מלאה על המוצרים שלו ועושה בדיקות איכות מקיפות לפני שהוא מוציא את המוצר אליכם – מתחייב לתת לכם את הטוב ביותר, כולל אחריות ארוכת טווח על הפרקט.

תפורה למידות שלכם – רצפת פרקט מבית EGGER

בין אם אתם בוחרים פרקט למינציה, פרקט פולימרי או פרקט עץ – חשוב שתוכלו להנות משילוב של נוחות, יופי ופונקציונליות במוצר אחד.

כשאתם קונים פרקט של מותג בינ”ל מוכר ומוערך, כמו EGGER או פרקט עץ איכותי מבית חברת LA LEGNO אתם יודעים שאתם קונים מותג –

מותג שמתחייב לתת לכם פרקטים ומוצרי עץ בסטנדרט הכי גבוה בתעשייה, לצדי אביזרים שמשלימים את הפרויקט, בהתאמה לחללים ציבוריים ופרטיים.

כל המוצרים עוברים בדיקות מחמירות – כולל בדיקה של רמת השחיקה, עמידות בפני מים, עובי הפרקט וחומרי הגלם המשובחים ביותר, כדי לעמוד בתקנים האירופאים והאמריקאים המחמירים בעולם – כדי לתת לכם שקט.

לכם רק נשאר לבחור את הצבע שאתם אוהבים. אז תרשו לעצמכם EGGER

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x