תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

צביעת דירה – צבעי מקצועי לא עסק יקר, היכנסו למחירון המוזל

בודקים ברשת על צביעת דירה? יצאתם קצת מבולבלים מכל המבחר? בוא נעשה לכם קצת סדר! מהם הטיפים למציאת צבעי מקצועי, מהו המחירון המומלץ, והמלצות על חברה לצביעת דירה.

כאשר קירות הבית שלכם מתקלפים, סדוקים או מלאים חורים בשל מסמרים או דיבלים וכאשר בחדר הרחצה הופיע עובש, זה הזמן לצבוע את הבית מחדש לשדרג את מראה הקירות, להשיב לבית את המראה היפה (וגם לטפל בעובש בצורה יסודית). אבל מהי הדרך הטובה ביותר למציאת צבעי לצביעת דירה שגם יהיה מקצועי ויעשה עבורכם עבודה מושלמת, יהיה קשוב לצרכים שלכם, יגיע בדיוק בזמן שקבעתם וגם יציע מחיר אטרקטיבי ומשתלם? לחברת TOP PAINT ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת בתים ודירות בכל רחבי הארץ ולה אלפי לקוחות מרוצים הנהנים מצביעת דירה מקצועית ואיכותית במחירים חסרי תקדים. הניסיון והידע, הופכים את אנשי המקצוע של טופ פיינט למומחים בתחום, עובדה המאפשרת להם לגלות לכם את כל הטיפים החשובים למציאת צבעי מקצועי במחיר משתלם ולראש שקט.

כל הטיפים למציאת צבעי מקצועי עבור צביעת דירה:

  1. ודאו כי קיבלתם הצעת מחיר מפורטת – מומלץ לבחור צבעי המגיש הצעת מחיר שקופה ללא אותיות קטנות ובה, מופיעות כל התוספות כגון : תוספת צביעת תקרה, תוספת גוון ותוספת דירה מאוכלסת). כדי שלא תהיו מופתעים מדרישת התשלום בסיום העבודה. בנוסף, העדיפו צבעי המקבל תשלום רק בתום העבודה ורק כשהבעתם שביעות רצון מלאה.  
  2. בחרו צבעי העובד עם צבע איכותי– מומלץ לבחור צבעי העושה שימוש בצבעי הקיר האיכותיים ביותר, להם תו תקן איכות סביבה, ללא עופרת וכרומטים על מנת שיגנו על בריאותכם וכן, יאפשרו כיסוי ועמידות גבוהים לאורך שנים ויתאימו למזג האוויר הישראלי.
  3. בחרו צבעי המקפיד על ביצוע תיקונים לפני צביעה – צבע חדש על גבי הקירות, מבליט את הפגמים בקיר ולכן, חשוב לבחור צבעי המקפיד על תיקון פגמים בקירות לפני תחילת העבודה לרבות הוצאת מסמרים, דיבלים ומילוי חורים בחומרים ייעודיים וכן תיקון פגמים וסדקים ויישור הקיר באמצעות שפכטל לתוצאות מושלמות.
  4. בחרו צבעי המתחייב לניקיון הדירה לאחר הצביעה – וודאו כי הצבעי שבחרתם, דואג להשאיר אחריו דירה נקייה ומנקה את שאריות הצבע בתום הצביעה, וזאת, על מנת שתוכלו לחזור לבית יפה, מחודש ונקי.
  5. בחרו צבעי שנותן כבוד לזמן שלכם – וודאו כי הצבעי שבחרתם, מחויב לזמנים עליהם סיכמתם הן עבור תחילת העבודה והן למועד סיומה. בנוסף, העדיפו לשכור את שירותיו של צבעי המאפשרת צביעת דירה מהיום למחר ולו צוותים מקצועיים לצורך ביצוע העבודה במועד.
  6. דרשו המלצות – על מנת להבטיח כי אתם בידיים טובות, בקשו מהצבעי שלכם המלצות אותם נתנו לו לקוחות שונים עבורם ביצע עבודות צביעת דירה וצביעת בתים, המעידות כי היום שבעי רצון מהעבודה ומהשירות שסיפק להם.

גלו את המחירון המומלץ לצביעת דירה:

דוגמא למחירון צביעת דירה משתלם ומומלץ המתפרסם באתר חברת TOP PAINT  בשקיפות מלאה

צביעת דירת 2 חדרים בחבילת “הכל כלול” הכוללת : צבע איכותי, תיקונים, ניקיון לאחר הצביעה וריסוס במתנה. רק 999 ₪

צביעת דירת 3 חדרים בחבילת “הכל כלול” הכוללת : צבע איכותי, תיקונים, ניקיון לאחר הצביעה וריסוס במתנה. רק 1,199 ₪

צביעת דירת 4 חדרים בחבילת “הכל כלול” הכוללת : צבע איכותי, תיקונים, ניקיון לאחר הצביעה וריסוס במתנה. רק 1,499 ₪

צביעת דירת 5 חדרים בחבילת “הכל כלול” הכוללת: צבע איכותי, תיקונים, ניקיון לאחר הצביעה וריסוס במתנה רק 1,699 ₪

צביעת דירה ההמלצה שלנו:

קירות בית מוכתמים, סדוקים או מתקלפים, משפיעים על מראה הבית וגורמים לו להיראות מוזנח ומיושן. לחברת טופ פיינט ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת דירות ובתים בכל רחבי הארץ ולה אלפי לקוחות ממליצים לצביעת דירה. לחברה, צוותים מקצועיים ומיומנים המבצעים עבודות צביעה איכותיות תוך עמידה בלוחות זמנים מוקפדים ובמחיר אטרקטיבי בחבילת “הכל כלול” הכולל: ביצוע תיקונים לפני הצביעה, שימוש בצבע סופרקריל של טמבור(הנחשב ליקר והאיכותי ביותר בתחום, בעל תו תקן איכות סביבה ללא עופרת וכרומטים ובעל יכולת כיסוי גבוהה ועמידות מעולה לשנים ארוכות), ניקיון הדירה באופן יסודי בתום הצביעה וכן ריסוס מקצועי כנגד ג’וקים ונמלים במתנה. הצוותים המקצועיים של טופ פיינט מתמחים בכל סוגי הצביעה לרבות צביעה אומנותית וכן טכניקות וטרנדים חדשניים בצבע. התשלום לחברת TOP PAINT מתבצע רק בתום העבודה ורק לאחר שהלקוחות הביעו 100% שביעות רצון מהעבודה. מעוניינים בצביעת דירה מקצועית במחיר משתלם? קבעו פגישה עם המומחים של טופ פיינט ושדרגו את קירות הבית עם המקצוענים ביותר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x