תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

צימרים בצפון – כך תבחרו את הצימר המתאים

הצפון מציע לנופש הישראלי צימרים רבים לבחור ביניהם. מגוון מחירים, מתקני אירוח מפתים, והבטחה לחוויה בלתי נשכחת מציגים בפנינו מבחר רחב של אפשרויות נופש לבחור מהם. המבחר הרחב הוא גם מכשול בפני הנופשים אשר מתקשים לארגן את החופשה הבאה שלהם. לכן על מנת להפוך את המלאכה לפשוטה הרבה יותר הכנו לכם מדריך מפורט שיסביר לכם איך לבחור את הצימר הטוב ביותר עבורכם.

איך לבחור את הצימר הטוב ביותר עבורנו? 

בחירת צימר איננה מלאכה קלה, חיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות מוביל אותנו אל מגוון חב של צימרים בצפון לצד פתרונות אירוח נוספים. על מנת להפוך את המלאכה לפשוטה יותר ריכזנו עבורכם מספר היבטים שיעזרו לכם לבחור את הצימר הטוב ביותר עבורכם:

  • תקציב – לפני הכל, החליטו על תקציב מוגדר. צימרים בצפון הם סיפור לא זול בכלל. ברגע שאנחנו יודעים מה הוא התקציב שלנו וכמה אנחנו מוכנים לסטות ממנו אנו יכולים להתחיל בסינון הראשוני של כל התוצאות. 
  • אופי הנופש – הגדירו את מטרת הנופש וחפשו צימרים שמתאימים למטרה זו. צימר שמתאים לכנסים גדולים לא בהכרח יתאים לסוף שבוע רומנטי וצימר לסוף שבוע רומנטי לא בהכרח יתאים למשפחות. 
  • המלצות- לאחר שהגדרתם את אופי הנופש והתקציב תוכלו לחפש המלצות. היזהרו מהמלצות אקראיות באינטרנט. בקשו המלצות ממכרים או כנסו לדפי פייסבוק שמאפשרים השארת ביקורת – דפי הפייסבוק גם יעזרו “להלשין” על החברים שלכם שעשו לייק לעמוד ותוכלו לשאול אותם ישירות על המקום.
  • פרטיות – הנופש בצימרים הוא בעל אופי אינטימי יותר. תיירים הבוחרים בצימר בצפון בוחרים זאת בעיקר בגלל הפרטיות שהוא מאפשר בניגוד למלונות הומי אדם. ועם זאת, בצימרים למשפחות יש רעש של ילדים. מחד גיסא זה טוב לילדים שבמשפחה מאידך גיסא, אנו צריכים לחשוב מראש כמה פרטיות אנחנו רוצים. לפני שאתם בוחרים בצימר שאלו את בעלי הצימר מה המרחק בין חדר לחדר או מבנה למבנה. האם יש חצר פרטית או ציבורית גדולה? היכן הילדים משחקים? האם יש בידוד מן העולם שבחוץ? כך למעשה תוכלו לדעת אם המקום מתאים לצרכים שלכם. 
  • ארוחות – צימרים בצפון לרוב מספקים ארוחות בוקר עשירות ומגוונות ולעיתים גם צהריים וערב. שאלו מה כלול בארוחה, האם מותאמת לתזונה שלכם והאם היא כלולה במחיר. 
  • ילדים – אמנם צימרים רבים מגדירים את עצמם כ-צימרים משפחתיים. חופשה משפחתית יכולה להיות חופשה מהנה מאוד אך גם מלאה בסכנות – שאלו את המארחים אם מתקני הצימר בטיחותיים לילדים קטנים ותינוקות. 

אירוח בקיבוץ – הבחירה הטבעית

אירוח בקיבוץ בצפון לא חייב להיות אותו הדבר בכל מקום. לכל קיבוץ יש אופי שבא לידי ביטוי בסוג האירוח ואופי הצימר. אירוח בקיבוץ הפך בשנים האחרונות לפופולארי יותר ויותר כאשר קיבוצים רבים פתחו את שעריהם לקהל הרחב. בקיבוצים תוכלו למצוא בתי אירוח בסגנונות שונים ועם אירוח כפרי בטבע. 

  • בקתה מעץ – סוג הצימר הראשון שעולה לראש, בדרך כלל הוא חדר קטן בו יש מיטה, ספה, ג’קוזי קטן ומטבחון. הצימר בדרך כלל יהיה עם נוף הררי או פרדס ומתאים לנופש רומנטי. צימרים מעץ בדרך כלל יאפשרו הרבה פרטיות. 
  • צימרים יוקרתיים – הבניה היא בעץ או אבן ומוקדשת מחשבה רבה בעיצוב המתחם והחדר, לרוב נראים כמו וילות עם מתחם מפנק המאפשר פרטיות ומנוחה עם הרבה סטייל. 
  • צימרים במבנה דירות – צימרים אלה מעוצבים מבפנים בצורה אשר מספקת חוויה יוקרתית ומבחוץ לרוב בעיצוב קלאסי נעים לעין בשילוב של עץ ואבן. צימרים אלה גמישים יותר מבחינת כמות האורחים וסידור החדרים בצורה הטובה ביותר בין האורחים. צימרים אלה גם מקדישים מחשבה רבה לשמירה על פרטיות 
0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x