תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

צימר בוטיק בצפון בתקופת החיסון לקורונה

כשהחיסונים לקורונה כבר מתדפקים על הדלת ועדיין לא ידוע מי יתחסן ומי יבחר שלא, עדיין אנחנו מחפשים בימינו צימר בוטיק בצפון עם תו סגול. אם כך, רגע לפני בחירת הצימר המושלם שלכם לסופ”ש, הכנו עבורכם מדריך מלא לבחירת סוויטות בוטיק בצפון וברמת הגולן, מלונות בוטיק וצימרים.

חופשה מתקתקה היא חופשה שתוכננה מראש, בעוד שאתם כנראה לקחתם בחשבון את כל הפרטים היבשים. אבל אין טעם להישאר יבשים, אז בואו נדבר למשל על צימר בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת. ובואו נדייק את ה-WAZE אפילו עוד יותר, סוויטות בוטיק בחד נס עם בריכות פרטיות מול הכנרת. יאללה, הנה החופשה המושלמת. הנה מידע מועיל:

חופשה מושלמת ברמת הגולן שכדאי להכיר עוד הסופ”ש הקרוב

חופשה מושלמת בצפון היא חופשה שכולם יכולים לקחת בה חלק, לא משנה אם זוגות או משפחות עם ילדים. בבואכם לבחור את סוויטת החלומות שלכם לסופ”ש יהיה מומלץ לקחת בחשבון את גודל מתחם הנופש. באופן הזה, תוכלו לוודא כי לכולם יש מרחב להנות בו.

כדאי לדעת, מתחמי נופש בצפון לפעמים מגיעים גם לגדלים של כ-1,000 מ”ר בממוצע. גם אם המתחם קטן מזה, בדרך כלל עדיין תוכלו להנות ממרחבים מספקים. בואו נגיד ככה, גם אם מדובר במתחם נופש בגודל של 500 מ”ר, עדיין תוכלו להנות ממרחבים כיפיים ממתקני נופש רבים.

מה לא סיפרו לי על מתחמי נופש ברמת הגולן?

וכשמדברים על מתקני נופש, מדברים למשל על בריכות פרטיות מול הכנרת. אם אתם בחיפושים מאומצים אחר צימרים בוטיק עם בריכה מחוממת ופרטית מול הכנרת, יש לנו עוד מה להציע לכם מלבד זה. למשל, שולחנות סנוקר שבדרך כלל אפשרי למצוא במתחמי נופש רבים. מעבר לכך, גם תוכלו למצוא כל מיני בריכות נוי ומפלי מים מעוצבים, ריהוט גן איכותי, צמחיה מלכותית בכל פינה ועוד. נופש זה כאן, רמת הגולן.

כמו צימרים בחד נס, גם סוויטות בצפון מגיעות בכל מיני גדלים וצורת ובשלל עיצובים. יש לכם סוויטות עשויות אבן ירושלמית אמיתית, זאת שבונים איתה בכל ירושלים. חוץ מסוויטות אבן מהממות, יש לכם בחד נס למשל צימר בוטיק עם טיפולי ספא לגוף ולנפש.

איתור בקליק של מתחמי הנופש המובילים ביותר ברמת הגולן

אם אתם הולכים על יישוב חד נס באופן ספציפי, שם אתם תוכלו למצוא מענה לכל רצון ומטרת נופש. יש לכם ביישוב לא מעט צימרים למשפחות עם בריכות פרטיות ומחוממות. כמו כן, גם סוויטות בוטיק לזוגות עם בריכות מול הכנרת.

והיכן תאתרו את כל הצימרים והסוויטות האלו? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את אחד מאתרי התיירות הצפוניים הידועים ביותר, מגזין אקספלורר צימר בצפון. מגזין EXPLORER צימר בצפון מרכז בתוכו את ריכוז הצימרים הכי איכותיים שקיימים, מה שנקרא צימרים בוטיק.

מגזין EXPLORER צימר בצפון והצימרים המענגים שתמצאו בו

בעוד שחלק מהצימרים מאובזרים במטבחונים מפוארים, חלק אחר מהסוויטות והצימרים מאובזרים במטבחי ענק. מעבר לכך, בחלק ממתחמי הנופש שבמגזין תמצאו גם בריכות ממש מול הכנרת. כשמדברים על איתור הנופש המושלם, מדברים על יישוב חד נס, אזור הגליל המערבי, רמת הגולן, אזור החרמון ועוד.

אלו אזורים שבהם ישנם סוגים שונים ומגוונים של סוויטות וצימרים. במגזין EXPLORER צימר בצפון תוכלו להנות ממידע על הצימרים והסוויטות באזורים אלו. בסופו של דבר, הכי חשוב שתבחרו במתחם הנופש שיספק לכם ימים ולילות של התפנקות אמיתית.

מה אני עושה כדי להפוך את הנופש שלי למושלם באמת?

בכדי לגרום לזה לקרות, יהיה חשוב לדייק את ההזמנה שלכם. למשל, אם אתם רוצים פרטיות מושלמת, אל תזמינו צימר בוטיק בצפון עם בריכה משותפת. יהיה כדאי להזמין סוויטות בצפון עם בריכות פרטיות ומחוממות. זה עבור מי שאוהב את הפרטיות שלו. צריכים טיפים נוספים ומידע נוסף? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם צוות המומחים של אקספלורר צימר בצפון, מגזין התיירות הנחשב ברמת הגולן. תוכלו לקבל טיפים לאטרקציות מומלצות ברמת הגולן, כמו כן הכוונה לסוגי צימרים שונים וסוויטות. כל עוד אתם מעוניינים להפוך את הסופ”ש ללא פחות ממושלם, אפשר לעשות זאת בהכוונת מקצוענים בתחום התיירות. תהנו!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x