תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קורס נדל”ן מומלץ

רוצה להשקיע בנדל”ן? מחפש קורס נדל”ן מומלץ שילמד אותך את כל השלבים החשובים בקניית נכס מניב? מור קורן, מרצה בקורס יזמות והשקעות בנדל”ן, ממליץ לכל אחד שרוצה להיכנס לתחום ולהצליח ללמוד את כל השלבים: החל מבחירת מיקום, ניהול משא ומתן, שלבי השיפוץ, התנהלות מול שוכרים ועוד. כך תוכל להשקיע נכון ולהצליח.

תחום ההשקעה בנכסי נדל”ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה הבולטים והחמים בארץ ובעולם והוא אף קיבל חיזוק נוסף בתקופה שלאחר הקורונה. כיום אנשים מבינים שהכנסה מעבודה או מעסק אינה בטוחה ויציבה כבעבר.

לעומת זאת, השקעה בנדל”ן נחשבת השקעה בטוחה ויציבה, השקעה שניתן להסתמך עליה, ושתאפשר לך לקבל תשואה טובה והכנסה חודשית קבועה על ההשקעה במינימום סיכון.

כדאי ללמוד כיצד להשקיע בנכס מניב בנדל”ן באמצעות קורס נדל”ן מומלץ , שילמד אותך את כל השלבים: החל משלב חיפוש הנכס ועד להשכרתו.

מה נלמד בקורס נדל”ן?

  • איך ניתן לאתר נכס בעל פוטנציאל השבחה
  • ממי ניתן לקנות נכס במחיר משמעותי מתחת למחיר השוק
  • בדיקות שחובה לעשות לפני שלב החתימה
  • נעבור על כל שלבי השיפוץ
  • איך ניתן לחסוך אלפי שקלים בשיפוץ נכס
  • בדיקות שחובה לעשות לפני חתימת חוזה עם דייר
  • התנהלות מול שוכרים
  • כל השלבים בדרך לעסקת אקזיט מוצלחת
  • מכירת נכס במחיר מקסימלי

קורס השקעות בנדל”ן – מה הקורס יוכל לתת לך?

אחד האפיקים הפופולריים להשקעה כיום הוא תחום הנדל”ן. יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בנכס נדל”ן מניב, שיוכל לספק להם הכנסה פסיבית ארוכת טווח ולבסס אותם בדרך לעצמאות כלכלית.

עם זאת, השקעה בנדל”ן מצריכה ידע מקצועי והתנהלות נכונה. עובדה, לא חסרים משקיעים וקבלנים בעלי ידע וניסיון של שנים, שבגלל עסקה אחת הפסידו מאות אלפי שקלים ונאלצו לפשוט את הרגל!

לכן מומלץ לכל משקיע לא להיות פזיז, ללמוד לעומק את התחום ורק אחר כך להשקיע.

לימוד התחום יעניק לך כלים מתאימים להצליח בו ויעזור לך למקסם רווחים בכל עסקה.

מדוע בוחרים אלפי תלמידים בקורס הנדל”ן של מור קורן?

תחום ההשקעה בנדל”ן הינו רחב ומבוקש. תוכלו למצוא לא מעט קורסים מקצועיים שיוכלו ללמד אתכם את הבסיס המקצועי להשקעה.

עם זאת, הקורס נמדד לא רק בידע התיאורטי שהוא יכול להעניק לך – אלא גם בשזירת הידע בטיפים, ידע חשוב שיעזור לך בכל אחד מהשלבים. כך תוכל להימנע מטעויות של משקיעים מתחילים בתחום הנדל”ן.

הקורס של מור קורן מלמד את הדרך הבטוחה שבה תוכל להכפיל (ואף לשלש) את ההשקעה הראשונית שלך. נלמד בקורס איך ניתן להשקיע בנכס סכום ראשוני, של כ-300 אלף שקל, שבעוד כ-10 שנים יהיה שווה כ-750 אלף שקל.

שני קורסים מתנה בשווי אלפי שקלים לכל תלמיד:

קורס בבחירת מקצוע או פתיחת עסק – הרבה צעירים מבזבזים את השנים הכי חשובות בחייהם ועושים טעות חמורה כשהם בוחרים מקצוע שלא מאפשר להם להתפרנס בכבוד.

נלמד איזה מקצוע כדאי לבחור, איך להרוויח עוד כמה אלפי שקלים בכל חודש מהשקעה של מספר שעות בשבוע, במטרה לייצר הכנסה קבועה נוספת, ולהרוויח לפחות פי 2 מהשכר הממוצע במשק.

קורס השקעות בשוק ההון – אלפי אנשים משאירים את הכסף שלהם בבנק ומאבדים מהערך שלו על בסיס חודשי!

בקורס על שוק ההון נלמד איך להרכיב תיק השקעות, שמייצר תשואה ממוצעת של כ-15% בשנה באמצעות השקעה פשוטה וחכמה של קניית מדדים מובילים.

מה מספרים התלמידים שלנו על הקורס?

עמית מסורי: “תמיד רציתי ללמוד איך להשקיע בנדל”ן ולהיכנס לתחום, אבל היו לי חששות ולא בדיוק ידעתי מאיפה להתחיל.

” חבר סיפר לי על קורס ההשקעות של מור קורן ומכיוון שהנושא תמיד סקרן אותי, מיד ניצלתי את ההזדמנות ונרשמתי. בקורס למדתי איך להשקיע בצורה הנבונה ביותר, ממה צריך להיזהר והיכן מומלץ להשקיע. לשמחתי, עכשיו תהיה לי הכנסה פסיבית בכל חודש!”

שיאל דוקרקר: “מה שהכי אהבתי בקורס של מור קורן הוא שלומדים לא רק את הידע התיאורטי, אלא גם מה צריך לעשות בפרקטיקה כדי להימנע מטעויות ולהרוויח בגדול.

“אין לי ספק שתוכנית הלימודים, היחס האישי והכלים שקיבלנו בקורס היא ייחודית ואני בטוח שלא ניתן לקבל אותה באף מקום אחר. קחו המלצה ממני – לכו ללמוד אצל מור קורן ותימנעו ממפח נפש ומהפסדים כספיים. על טעויות בתחום הנדל”ן משלמים ביוקר”.

אריאל יצחקי: “ממליץ מאוד על המרצה מור קורן. הקורס מקצועי ומקיף, למדתי איך ניתן להכפיל את ההשקעה שלי ולהתחיל את הדרך לעבר עצמאות כלכלית.

“תשומת הלב שמור קורן נתן לכלל התלמידים בקורס הייתה גבוהה במיוחד, הוא הסביר הכל ופישט את החומר בצורה מובנת ומפורטת, וכולנו הרגשנו שהוא מכין כל אחד מאיתנו להיכנס לשוק הנדל”ן ולהצליח בהשקעות”.

אביטל חדד: “לפני שהגעתי לקורס פחדתי להשקיע, לא חסרים סיפורים על משקיעים שהפסידו!

בזכות הקורס הבנתי שאם משקיעים בצורה נכונה וחכמה, הסיכון על הכסף מצטמצם בצורה משמעותית – והיכולת להרוויח גדלה! בקורס מקבלים ספר מקיף שבו יש את כל החומר הנלמד, כך שתמיד אוכל לחזור על החומר בעתיד אם אשכח משהו. ממליצה בחום על הקורס!”

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x